Prima pagină  »  Ştiri  »  Mazda: brand-ul ce se dezvolta cel mai bine pe piata Europei
18 AUGUST 2008, 18:08
1,370
0
Mazda: brand-ul ce se dezvolta cel mai bine pe piata Europei
De Ilie Toma
0
Anul acesta, Mazda a dat boom-ul pe piata Europei, cu prima si a doua generatie de automobile Zoom-Zoom. Luna trecuta, compania Mazda a vandut 27.700 de unitati, ce reprezinta o crestere cu 28%, comparativ cu aceeasi luna a anului 2007 si cel mai bun volum timp de ultimii 17 ani.

In perioada ianuarie-iulie 2008, Mazda a devenit una dintre brandurile ce se dezvolta cel mai rapid pe piata Europeana. Volumul total de vanzari in aceasta perioada a constituit 220.500 de unitati, indicand o crestere cu 20%, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent si totodata, acesta a fost cel mai mare volum de vanzari din toata istoria Mazda, in perioada ianuarie-iulie.

Pentru multe tari, ce vand acest brand, luna iulie a fost una semnificativa. In unele, vanzarile s-au dublat iar in altele volumul a fost peste cel asteptat. Spre exemplu:
Russia, 6.700 unitati vandute, 83% comparativ cu aceesi luna a anului 2007
Italia, 1.900 unitati vandute, 78% comparativ cu aceesi luna a anului 2007
Grecia, 990 unitati vandute, 77% comparativ cu aceesi luna a anului 2007
Belgia, 560 unitati vandute, 68% comparativ cu aceesi luna a anului 2007
Austria* (vanzarile nationale vanzarile exportate direct), 1200 unitati vandute, 64%, comparativ cu aceesi luna a anului 2007

*Austria (vanzarile nationale vanzarile exportate direct) include: Austria, Romania, Bulgaria, Serbia, Montenegro, Macedonia, Moldova, Albania si Bosnia
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!