Prima pagină  »  Ştiri  »  OFICIAL: Noul Mercedes-Benz C-Class Coupe
15 FEBRUARIE 2011, 13:43
2,158
0
OFICIAL: Noul Mercedes-Benz C-Class Coupe
De Ilie Toma
0
Este oficial, producatorul din Stuttgart a prezentat versiunea coupe a Clasei C, care primeste si o noua identitate. Noul model prea formele actualizate, prezente pe C-Class facelift, dar aduce, in acelasi timp, o linie clasica a coupe-urilor rafinate.

Odata cu noul C-Class Coupe, cariera lui CLC – model care ocupa pana in prezent aceasta nisa in gama Mercedes-Benz – ia sfarsit, iar odata cu acesta producatorul german renunta si la utilizarea numelui CLC. La fel s-a intamplat si in cazul lui E-Class Coupe, care nu a mai utilizat numele CLK, si a preferat sa-si declare apartenenta la familia Clasei E.

Mercedes-Benz are o experienta bogata in segmentul coupe-urilor, iar un nou model coupe nu putea fi decat... predictibil de bun. Astfel, noul C-Class aduce linii elegante, un interior rafinat, dar si o lista de propulsoare eficiente si performante.

Sub capota noului model se vor regasi initial trei motoare pe benzina si doua diesel-uri. Toate propulsoarele sunt dotate cu sisteme de injectie directa si functie START/STOP, incadrandu-se si in filosofia notiunii de BlueEFFICIENCY a celor de la Mercedes-Benz. De asemenea, toate versiunile cu transmisie automata vor fi echipate cu o cutie de viteze cu 7 rapoarte – 7G-TRONIC PLUS.

Cel mai eficient motor din lista se anunta a fi cel de sub capota versiunii C 220 CDI, care va consuma, in regim mixt, intre 4.9 si 5.3 litri de diesel, pentru versiunea manuala si intre 4.4 si 5.1 litri pentru versiunea cu transmisie automata! Cu o cilindree de 2.2 litri, acest propulsor va livra 170 CP si 400 Nm si va putea accelera pana la prima suta in 8.1 secunde (8.4 secunde pentru transmisia automata), iar viteza maxima va ajune la 231 km/h (232 km/h in cazul versiunii automate).

Cu un cosum aproape identic, dar cu performante ceva mai bune, in lista celor mai eficiente motorizari urmeaza o alta variatie a aceluiasi propulsor diesel de 2.2 litri, pe versiunea C 250 CDI, care va produce insa 204 CP si 500 Nm. Consumul pentru versiunea manuala este identic, cel pentru transmisia automata crescand pana la 4.9-5.4 litri, in schimb acceleratia de la 0 la 100 km/h ia cu o secunda mai putin in cazul transmisie manuale – 7.1 secunde – si 7.0 secunde in cazul cele automate.

La capitolul benzinarelor, sub capota se vor regasi doua variatii a propulsorului de 1.8 litri, pe versiunile C 180 si C 250, care vor livra 156 CP si 204 CP respectiv si un motor de performanta – un V6 de 3.5 litri si 306 CP. Acesta este cuplat doar la transmisia automata si va accelera masina pana la prima suta in doar 6.0 secunde. C 350 va avea si o viteza maxima limitata electronic la 250 km/h. Chiar si asa, consumul mixt va oscila intre 6.8 litri si 7.0 litri la 100 km.

AGILITY CONTROL – dotare standard!

Tinuta de drum a noului coupe va fi una excelenta, si asta gratie faptului ca noul sistem AGILITY CONTROL va figura standard pe toate versiunile comercializate. Sistemul analizeaza modul de condus si ajusteaza reactiile suspensiei in functie de acesta. Spre exemplu, daca se circula intr-un ritm lejer, iar suspensia este mai putin solicitata, forta cu care amortizoarele “raspund” este minimizata, masina capatand un comportament “moale”, pana la un nivel care ii permite sa ofere un confort mult mai bun, ramanand suficient de ferma pe carosabil. In cazul in care forta care apasa asupra amortizoarelor creste – spre exemplu la abordarea unui viraj, sau evitarea brusca a unor obstacole – sistemul poate creste rapid forta acestora, asigurandu-i masinii un comportament de maxima agilitate.

Pe langa interventia sistemelor inteligente, si configuratia elementelor suspensiei predispune modelul la o manevrabilitate sporita. Pe puntea din fata suspensia este una cu trei brate de stabilizare. Bratul de jos este unul bifurcat, ambele fiind executate din aluminiu, in timp ce al treilea stabilizator e parte componenta a sistemului de directie. Pe puntea fi spate, C-Class Coupe este dotat cu suspensie multilink.

Interiorul – exclusiv si plin de inovatii

Vorbim de un coupe, si deci e normal sa auzim ca C-Class Coupe ofera 4 locuri in interior. O face insa intr-un mod rafinat si elegant, aducand forme si elemente comune atat familiei Clasei C, din care face parte, cat si cateva elemente mai noi, preluate chiar de pe recent-lansatul CLS. Si aici vorbim de volan, care este unul cu 3 spite, spita centrala avand si o insertie generoasa de crom.

Pe langa versiunile standard, va fi disponibila chiar din momentul lansarii si o editie speciala, numita Edition 1, care va aduce finisari speciale in interior.


Noul C-Class Coupe isi va face debutul public la Salonul Auto de la Geneva. Primii clienti ai modelului se vor putea insa bucura de masina abia in luna iunie 2011.
GALERIE FOTO (38 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!