Prima pagină  »  Ştiri  »  Premieră: noul Audi A6 Avant
18 MAI 2011, 23:11
2,928
11
Premieră: noul Audi A6 Avant
De Ilie Toma
0
GALERIE FOTO (5 IMAGINI)
Este miercuri seară şi, după cum am anunţat acum două zile, în Berlin a avut loc dezvăluirea noului Audi A6 Avant.

Wagon-ul de clasă business, cu numele A6 Avant a fost pentru Audi un succes de vânzări, reuşind să surclaseze concurenţii din segmentul său. Prin urmare, noua generaţie nu poate însemna decât o mostră de tehnologii avansate, care să cucerească publicul, dar şi o armă tăioasă pentru concurenţi.

Audi este specialistul construcţiilor rigide şi uşoare din aluminiu, iar noul Audi A6 Avant aplică pe larg aluminiul în structura sa. Asta îl face mai uşor şi mai agil. Şi deci mai rapid şi mai eficient. Per ansamblu, noua generaţie este cu 18% mai eficientă decât generaţia precedentă.

Măsurând 4.93 metri lungime,noua generaţie A6 Avant vine cu o linie mai fluidă a plafonului, care coboară mai accentuat spre zona montanţilor D. Volumul portbagajul este, însă, foarte generos: 565 litri în regim normal şi până la 1,680 litri în cazul rabatării banchetei spate. A6 Avant poate veni, opţional, cu un hayon acţionat automatizat, închiderea lui efectuându-se prin simpla apăsare a unui buton.

A6 Avant şi-a atribuit din start o listă de şase motorizări. Două propulsoare sunt pe benzină, iar celelalte patru sunt unităţi turbodiesel. Puterea propulsoarelor variază între 177 CP şi 313 CP. În dependenţă de propulsor, A6 Avant poate veni echipat cu transmisie manuală în şase rapoarte, automată S tronic în şapte trepte, automată cu raport continuu variabil sau automată tiptronic cu 8 rapoarte. Probabil, e cea mai largă opţiune de transmisii automate existente pe piaţă…

Propulsorul entry-level al noului A6 Avant este unitatea 2.0 TDI, care dezvoltă 177 CP. Acesta este şi unicul motor cu patru cilindri disponibil, toate celelalte unităţi având configuraţie V6. A6 Avant 2.0 TDI va avea, însă, şi un consum de invidiat: doar 5.0 litri/100 km în regim mixt!

Propulsorul 3.0 TDI este disponibil în trei versiuni de putere: 204 CP, 245 CP şi, mai nou, 313 CP. Este o valoare a puterii atinsă cu ajutorul turbochargerelor cu dozare în două nivele, care permite presurizarea amestecului de aer şi combustibil până la 3.2 bari. Cu o astfel de putere, A6 Avant accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 5.4 secunde, chiar dacă vorbim de un diesel.

Probabil, propulsorul 3.0 TDI, de 313 CP, s-ar putea regăsi în viitorul apropiat şi în gama Porsche, pe Cayenne şi Panamera regăsindu-se în prezent o versiune mult mai puţin puternică a acestuia.

În gama propulsoarelor pe benzină, A6 Avant vine şi cu un propulsor aspirat natural, de 2.8 litri. Acesta aplică, însă, tehnologia timpilor variabili de deschidere a valvelor, în tandem cu injecţia directă. Pentru pasionaţii de putere, există un al doilea propulsor pe benzină, de 3.0 litri, turboaspirat, care livrează 300 CP.

Noua generaţie Audi A6 Avant va ajunge în showroom-urile europene către sfârşitul verii. Preţul de bază, anunţat pentru acesta, constituie 40,850 Euro.
COMENTARII (11)
XIII
Bălţi, Moldova
la 19 Mai 2011 - 01:14
audi face minuni! avant este chiar mai frumos ca sedan
0
0
Shaman
Chişinău
la 19 Mai 2011 - 09:27
buna mashinica..buna....da 40k Euro cam scumpushor :(
0
0
Danoi Alexandru
Căuşeni, Moldova
la 19 Mai 2011 - 13:13
Comentariu şters de redacţie.
Igor Mrza
Floreşti, Moldova
la 19 Mai 2011 - 14:51
AUDI şi în Africa e Audi
0
0
Mihail
Chişinău
la 19 Mai 2011 - 15:21
Igor Mrza da nam intele si atita africa? si nui pamint si acolo!?...
eu tas spune seva cu toate ca in africa infara de toyota nu prea vezi altceva da ei au drumuri mult mai bune ca la noi daca la asta te referi.... sa nu sa se primeasca ca ruptu ride de cirpit.. xD

Nu da AVANTU anume in stilul GERMAN chiar e foarte frumos!
da doar in de la nemti in place..
0
0
Shaman
Chişinău
la 19 Mai 2011 - 15:52
wow wow wow Mihai, kum adica Africa si noi?....
Arica e continent cu muuuulte tsari, unele da..mai dezvoltate decit la noi...in rest, cam 85%....stii nui chiar asvalt pe drumuri.. daca zici africa zici despre clima ecuatoriala, tropica si de pustiu, nu tin minte daca au clima temperata da imi pare ca este acolo la sud...
mai gindeste oleaca inainte sa zici Africa...
0
0
Amator
Chişinău
la 19 Mai 2011 - 16:23
Este cel mai reusut model universla pe piata.
Iteresant cum se va purta motorul de 313 CP TDI, de 240 CP TDI am fost foarte multumit de ultimu motor
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 19 Mai 2011 - 19:14
E foarte reusit modelul, va avea succes.
0
0
Mihail
Chişinău
la 19 Mai 2011 - 20:03
#Shaman ...ai fost in africa? unde scrie ca africa e saraca? eu personal in roma nam vorbit cu 1 african da am 2 prieteni cu care vorbesc zilnic*(la scoala) stii seva! in africa nau LIBERTATE pentru ca e dictatura ...da bani sint mai multi ca in SUA!
unu din africani (somalia) lucra c a infermier si ave 1500$+ pe luna! a venit in europa numa pentur ca altfel Al-quaida il omora pentur ca io propus sa se duca cu ei si el o refuzat!!! o spus ca BANI sunt in africa ....regula nui!! si drumurile di si is mutl mai buni ca la noi! Cas putine asfalturi in africa is deacord da aseli putine is calidative si sunt trainci anume datorita conditiilor climatice! o iarna deanoastra scade durabilitatea asfaltului cu sial putini 5 ani!!
sinca seva despre africani! nu pe dejiaba se duc unii moldoveni si lucreaza in africa la sctroica cu 1500$+ pentru ca NEGRII fug de Lucruri ca strika ca tracud e tamie!! Unde ati vast negrii la strika? clar sint da 1 la 1000
0
0
Mihail
Chişinău
la 19 Mai 2011 - 20:07
si apropo! africa are seli mai mari rezerve de briliante si alte metaluri pretioase pe ling a ast a si petrol! ! si pe ling a asta exporta fructe exotice si CAFEAU si CACAUA cu care fac bani puternici!!! sinc a seva din SUA si europa zilnic se duc MILLIOANE DE $+ citi de estia sint care string bani pentru sarasii din a frica!.... da ei in plm se roaga al fiecare 2 ceasuri ! stiua nuam s a maninsi si s a beia da de lucru....
0
0
Mihail
Chişinău
la 19 Mai 2011 - 20:45
Shaman! uite singur spui adevarul si nuti dai seama de nimic!! in africa e clima ecuatoriala! si asta e un mare plus anume pentur drumuri! ei nau ierni de -20 grade care afectioneaza mult asfaltul!! apropo nu 85% din tarile
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!