GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
Acum o lună Vă anunţam despre
creşterea incredibilă a valorii mărcii Nissan în topul internaţional al brand-urilor, pusă pe seama lansării cu succes a primului model 100% electric Nissan Leaf. Se pare că vremurile bune pentru cei de la Nissan abia încep, aceştia raportând o creştere senzaţională de vânzări în Europa, unde au reuşit să comercializeze cu 35% mai multe vehicule decât în 2010.
Vorbim despre primele 5 luni ale anului curent, raportate la aceeaşi perioadă a lui 2010. În total, Nissan a vândut în Europa peste 294,000 de vehicule în ianuarie-mai 2011, numai în mai fiind vândute 58,000 de unităţi. Cea mai performantă piaţă în regiune pentru cei de la Nissan a fost Rusia, unde Nissan deţine şi o uzină de producţie. Vânzările pe piaţa rusă au înregistrat cifre aproape duble, până la un nivel de 12,500 de unităţi comercializate în luna mai. Franţa şi Marea Brtianie urmează în topul celor mai bune pieţe pentru Nissan, mai ales că marca japoneză dispune de foarte mult timp o altă uzină de asamblare pe teritoriul Marii Britanii, la Sunderland.
Cele mai populare modele Nissan la nivel european sunt cele produse în această regiune, primul în top fiind Qashqai, asamblat la uzina sus-menţionată din Marea Britanie. MPV-ul Nissan Note se dovedeşte de asemenea a fi foarte popular în preferinţele europenilor, şi el asamblat la aceeaşi uzine. De o bună popularitate se bucură şi modele precum pick-up-ul Navara, asamblat în Barcelona sau nou MPV compact NV200.