Prima pagină  »  Ştiri  »  Premieră: noul Mercedes-Benz M-Class
10 IUNIE 2011, 10:56
3,532
33
Premieră: noul Mercedes-Benz M-Class
De Ilie Toma
2
GALERIE FOTO (45 IMAGINI)
Dezvăluirea informaţiilor oficiale vizavi de noul M-Class a fost plină de momente ciudate pentru cei de la Daimler. Încă acum câteva zile o broşură scanată ajunsese pe mai multe site-uri, pentru ca la distanţă de o zi, cei de la Mercedes-Benz să vină cu un set de informaţii oficiale. Acestea au fost însă retrase după un timp atât de scurt, încât au creat confuzie vizavi de sincronizarea departamentelor de comunicare a celor de la Daimler.

În fine, ieri seară Mercedes-Benz a făcut publice în mod oficial informaţiile complete despre noua generaţie a Clasei M. Sub numele de cod W166, noua generaţie se laudă în primul rând cu o gamă nouă de propulsoare, care i-au redus consumul mediu cu 25%.

Silueta modelului este un alt aspect care a suferit modificări esenţiale. Plafonul noului ML este mai coborât, însă montanţii C au păstrat acelaşi stil ca şi pe generaţia precedentă, astfel încât şi la noua generaţie luneta formează o identitate vizuală comună cu geamurile laterale în spate. Noua siluetă a lui M-Class îi aduce însă şi avantaje practice: coeficientul aerodinamic al modelului constituie 0.32, un indice de invidiat pentru clasa din care face parte M-Class.

După cum spuneam, germanii ne atrag în special atenţia la noile propulsoare, cu o tendinţă evidentă de downsizing. Noua generaţie M-Class vine chiar şi cu un propulsor în 4 cilindri, pe versiunea ML 250 BlueTEC 4MATIC, motor pe care îl cunoaştem deja de pe Clasa S. Cu o cilindree de 2143 cm cubi, dieselul în 4 cilindri dezvoltă 204 CP şi 500 Nm, în timp ce valorile consumului mixt se situează între 6.0 litri şi 6.5 litri la 100 km.

Noua generaţie M-Class vine şi cu un un propulsor diesel V6, mai puternic, de 3.0 litri, pe versiunea ML 350 BlueTEC 4MATIC, care dezvoltă o putere de 258 CP şi un cuplu de 620 Nm. Valorile consumului sunt şi ele deosebit de modeste: doar 6.8 litri la 100 km.

Cei de la Mercedes-Benz i-au oferit noii generaţii a Clasei M doar o singură motorizare pe benzină, în versiunea ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY, dotată cu un propulsor V6 pe benzină de 3.5 litri. Este, de fapt, şi cel mai puternic propulsor disponibil deocamdată, dezvoltând o putere de 306 CP. Este vorba de un motor pe benzină, aspirat natural, dar care aplică tehnologia BlueDIRECT, cu injecţie directă de mare precizie, piezoinjectoare şi proces de combustie stratificat. Cuplul maxim al acestei motorizări se situează la valoarea de 370 Nm.

Calităţile dinamice ale noii generaţii rămân la un nivel demn, în ciuda tendinţelor de downsizing în gama de propulsoare. Astfel, noul ML 250 BlueTEC 4MATIC accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.0 secunde, ML 350 BlueTEC 4MATIC – în 7.3 secunde, iar ML 350 4MATIC BlueEFFICIENY – în 7.6 secunde. Viteza maximă atinsă de noua Clasă M constituie 210 km/h pentru dieselul în patru cilindri, 224 km/h pentru dieselul V6 şi 235 km/h pentru propulsorul pe benzină.

Noua Clasă M se vrea şi un model de călătorii la distanţe lungi. Pe lângă confortul legendar al mărcii, cei de la Mercedes-Benz s-au gândit şi la o altă opţiune pentru noul M-Class – cea de a-l echipa, opţional, cu un rezervor de combustibil de 93 litri, în locul celui standard, de 70 litri, fapt care îi va face pe proprietarii modelului să treacă mult mai rar pe la staţiile de alimentare. Astfel, dacă un ML 250 BlueTEC 4MATIC, dotat cu un rezervor standard, are o autonomie de 1,170 km, atunci rezervorul opţional îi poate asigura o autonomie de 1,500 km! Dieselul V6, dotat cu acelaşi rezervor mai mare, poate avea o autonomie de 1,370 km, iar propulsorul pe benzină îşi poate creşte astfel autonomia până la 1,090 km.

Toate propulsoarele sunt cuplate la transmisia automată 7G-TRONIC PLUS, în şapte rapoarte, şi toate motorizările vin cu sistemul START/STOP în dotare standard. În ritmul filosofiei generale de eficienţă la maxim, cam toate sistemele maşinii sunt acţionate în concordanţă cu necesitatea reală de moment. Până şi pompa de ulei a motorului se conformează acestei idei, iar toate propulsoarele diesel includ sistemul SCR de neutralizare a gazelor de eşapament, cu ajutorul aditivului AdBlue.

Interiorul noii generaţii este axat spre a aminti celui d ela volan de bunăstrarea în care trăieşte. Mai mult spaţiu, materiale exclusiviste, design rafinat – toate pentru o atmosferă generală excelentă. Cu siguranţă interioul noului M-Class îşi merită un loc de top în rândul celor mai frumoase interioare.

Noua generaţie a Clasei M îşi va face debutul la Salonul Auto de la Frankfurt, urmând ca primii clienţi să-şi primească maşinile în toamna acestui an.
COMENTARII (33)
Melc codobelc
Chişinău
la 10 Iunie 2011 - 11:06
Imi place dar interiorul! partea din spate parca a fost lucrata de designerii Chinezi!
0
4
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 10 Iunie 2011 - 11:37
forma luminilor din spate nu mi se pare tocmai reusita, in rest e foarte frumos, in special interiorul imi place foarte mult
0
5
XIII
Bălţi, Moldova
la 10 Iunie 2011 - 12:47
super disain! imi place foarte mult
0
2
OPC
Chişinău
la 10 Iunie 2011 - 14:43
da, forma blocurilor optice spate nu prea pare serioasa, parcai un clon chinez
1
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Iunie 2011 - 16:14
Stopurile imi amintesc de Fiat Stilo Estate (MultiWagon)
0
1
STEFF
Chişinău
la 10 Iunie 2011 - 17:51
Foarte reusit modelul,lucrat bine ,in deosebi interiorul si partea tehnica, ce tine de exterior se putea si mai bine,partea spate nui kiar reusita,precedentul model era mai simpatik la acest capitol. Ne asteapta noile generatii de modele uluitoare Mercedes-Benz !!
0
1
dima
Chişinău
la 10 Iunie 2011 - 20:51
uimitor, dar si mie mi-au parut stopurile putin ridicole, daca sintem atitzea de aceeasi parere inseamna ca intradevar nus reusite! in rest chiar imi place!
1
2
Mihail
Chişinău
la 10 Iunie 2011 - 21:49
dragi fratiori! sa stiti un lucru atita timp cit un model se vinde ca piinea calda ! nu tre sai fasi mari schimbari ca nestiind ai putea sai schimbi cheia! si so dai in bara asa cum au patit multi in istorie! farurile din spate sunt SIMPLE anume ca sai dea o fat ad eelegant! mia unu imi place!
5
1
Igor Mrza
Floreşti, Moldova
la 11 Iunie 2011 - 08:54
1 pentru aerodinamicî
da în rest mă aşteptam la şeva cu 4 ouî
1
1
Igor Mrza
Floreşti, Moldova
la 11 Iunie 2011 - 08:56
10 pentru aerodinamicî
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Iunie 2011 - 09:23
Consumul este kiar impresionant.
0
1
Terry
Chişinău
la 11 Iunie 2011 - 13:42
Mercedes the BEST, asa a fost si va fi!
P/u dima - bmw nici sub umbra Mercedesului nu sta.
8
0
Mihail
Chişinău
la 11 Iunie 2011 - 14:18
Terry o terminat "mata" de prasit in gradina? ia dute si o ajiuta si nu grai prostolojii!!!
bmw nu mercedes!!!
mercedesul nui bmw!!!!
dragi fratiori suntem moldoveni nu tre sa ne sfadim pentru banii nemtilor etc!!!!
cum ii agricultura asai peste tot si in industrie!!!
inchiputiva ca toti produc doar rosii(patlajeli) va pare ca a so duca bine? !
asia si in industrii si peste tot! ei in primu rind isi cauta o piata!!! daca toti construiau ca mercedes LUX ap si se facea cu oamenii care vroiau adrenalina de la bmw? sau fibilitatea de la toyota? nu graiti prostii!!!!
1
6
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 11 Iunie 2011 - 15:42
apropo Terry ,ce ai legat tu aici BMW si Mercedes,nici o legatur anu are la tema,macar nimeni nu a comentat ceva de genu............esti dus oliac sau mai tare?ma bucura faptul ca sunt comentatori destepti,cu o parere si o concluzie,da tu intri in numarul cela ,la care "znacu di la mercedes ii mai crutoi ca la audi sua etc",la tema as spuen ca e un model reusit,mai ales interioru ofera un lux ,care numai la mercedes il poti simti,exterioru as si asa ,la spate se putea de schimbat liniile farurilor sa nu mearga chiar pe desing chinez,in rest 10din 10
1
1
Terry
Chişinău
la 11 Iunie 2011 - 21:52
Mihai si tot asela, va place sa fiti bici (c) Voloc S.? intrebare retorica... defapt stiu ce spun, si daca spun atunci nu degeaba, am avut sansa sa probez o sumedenie de Mercedes-uri si si mai multe bmw-uri, si pot la sigur spune ca bmw nici pe departe nu il ajunge pe mercedes din toate punctele de vedere!
pe tine mihai cu "mata" sa nu te mai aud, daca ceva лес там ===> macar sa-ti scuipi creerii de nervi, bmw e departe in urma Mercedesului, ce tine de comentariul meu de mai sus, pur si simplu nu mi-a placut avatarul utilizatorului dima, asa ca nu faceti mare zarva! agricultorilor...
5
0
yliuha
Chişinău
la 11 Iunie 2011 - 23:43
Range Rover cu mult e mai inainte
5
0
andrei
Roma, Italia
la 12 Iunie 2011 - 00:20
daaa... acum imi place
3
2
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 12 Iunie 2011 - 13:37
bai terry,cum p........ mea sa fie mercedesu mai tare?o fost cindva..................acum bmw si audi o depasit mercedesu la toate calitatile,motoare,lux,tehnologii,calitate,numai spun de vinzari,cauta,intereseazate, si vezi singur,si ce rau gasesti tu in cuvintul "agricultori"?o ruda de amea se ocupa cu agricultura,la nord,livezi,paminturi,si cred ca nui ii rusine sa iasa din casa sa cu 4 etaje,si din lexus LX570-2010,nu intelegi tu ii greu la om))))))))),asa ca iti spun ca vorbesti pe bilete straine,singur nu ai idee absolut de nimic,are experiensta el ,hahahahahaha,din care ziare ai adunato,fii mai obiectiv si nu critica ceea ce nu trebu ,sau daca critici vina cu argumente.tontalaule
1
4
Terry
Chişinău
la 13 Iunie 2011 - 11:35
tot asela, ok, bine, agrarul de 12 ani stie mai bine ce spune :DDDD da-ti o palma copile
3
0
Terry
Chişinău
la 13 Iunie 2011 - 11:39
poate n-ai observat (da ce, tu observi ceva in afara de nasul tau si semnul "bmw"?), dar mai multi oameni chiar cu experienta defapt sunt deacord cu faptul ca mercedesul e mai bun decit bmw-ul.. dar cu cine sa vorbesti? daca asa expert chiar esti, ok, sa lasam copiii sa vorbeasca... off
3
0
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 13 Iunie 2011 - 14:25
simlpu numi mai pun mintea cu tine ,citeste comentariile mele si ale tale si fa comparatie ,acui sint mai adecvate?acui sint mai simple de inteles?eu tiam spus vina cu argumente ca mercedesu are motoare mai puternice ca audi si bmw,ca mercedes se vinde mai mult ca audi si bmw,nu ai adus nici un argument,cine esti tu acum un "pustaslov",stii numa sa injuri sa arati siniii glavniii-tipic moldovan,si de la cine in p.............. mea sa astepti stima si respect ,daca avem in jur niste porci si animale nespalate si neingrijite,care nustiu a lega 3 vorbe,din cauza la acesti indivizi imi e rusine de patria mea...............
1
2
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 13 Iunie 2011 - 14:26
nici gram de cultura,nici gram de stima
1
2
Terry
Chişinău
la 13 Iunie 2011 - 20:08
tot asela, так, ты малой, пустословом являешься ты, щенок, никак не я! хочешь аргументы, доводы? заткнись и подумай что тебе сказал человек: "перепробовал кучу мерседесов, и еще больше бмв!" или это для тебя не довод? ты права бы сначала получил, фанат х*енов, доводы тебе нужны??! ты посмотри на моторы AMG и этой дешевой М-ки, вывод очевиден, бэма может тупо хвастаться своей хваленной аэродинамикой тройки, больше ничем, цены ны это ведро с гайками что ломается каждые два часа завышены, и куда дороже мерседеса! я не говорю про дизайн, о вкусах конечно не спорят, но тот же 5GT и рядом с CLS-ом не стоит, успокойся фанат, и уйми свои детские нервишки! во-первых нечего было вообще ко мне обращаться, ведь я не тебе писал, каков привет такой ответ тебе был, и нечего говорить об адекватности, школьник...
4
0
Десант
Ialoveni, Moldova
la 14 Iunie 2011 - 00:37
Mercedes - the best or nothing...
3
1
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 14 Iunie 2011 - 15:00
di unde atitea informatii cinei scolar,cine nu are permis,cine esti in viata asta tu ,ce ai facut tu in societtatea asta ca sa macar sami dai un sfat, ?esti un nimeni ,un virtual care sti esa fac pe toti in toate felurile,vorbesti aiurea,bai rusofonule ai rupto in siberia ta de gheatsa,da aici e limba moldovneasca,termina asa cum ai inceput,da dac compari tu seria 5 gt cu cls esti lol pe viatsa,concurent pentru cls va fi seria 6 grancoupe,esti luzer adevarat,seria 5 gt in primul rind e un touring,si este destinat altei clase,o clasa aparte care e situat intre clasa seria 7 -x6 ,da nui asta cel mai important,si eu am condus bai turcule foarte multe masini ,si nu numai bmw si mercedes da multe altele si credema ,nu e cazul sa faci aicii copil si scolar si nustiu ce ,ca parca te vad aici mare erou da din alt aparte nici cu manuela nu stii sa te joci tontalaule,oricum esti un needucat si neadecvat,tu nu critici cum o fac alti oameni normali,da tu arati citi de mare poate sa fie prostia omeneasca.ca tine la tot coltu,
2
0
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 14 Iunie 2011 - 15:11
si vopse ,ti rog gat mercedesu ii cel mai cool si ii unicul in viatsa,si vopse asa maisni asta ii una fericire is sele mai frumoas asi selel mai mosinie si selel mai "nestricabile",numai gat termina se murdaresti paginile cu comentariile tale idioate si pline cu injuraturi,ca oricum nu ma afecteaza pe mine needucatia ta,gat punct,eu nuti mai raspund la nici o replica de atat ca asta e perdere de timp,da dac si ai so dai atunci intradevar ai sa arati cine esti tu
1
1
Terry
Chişinău
la 14 Iunie 2011 - 16:25
уууу.... tot asela бесправный, а ты на самом деле забитая бычара)) хватит мозгами плеваться, что уже глазки забегали, а зубчики в пыль искрошились?) бмв ФУФЛО, и по крайней мере чем бэма - Мерседес лучше намного)) и точка, мне лично с высокой горы на твои высказывания, попались на глаза лишь некоторые быческие нападки, но я и читать ничего не собираюсь)) ты лучше иди в автошколу запишись, или рано еще? :D
1
0
Terry
Chişinău
la 14 Iunie 2011 - 16:31
и кстати лузер, 5GT - первый четырехдверный купе бэмы, а CLS - первый четырехдверный купе мерседеса, и если судить по новшеству, дубина, то очевидно насколько мерен выше классом) так что фанатик, забей хайло)) и про адекватность ты бы лучше притих, прочти свои пустозвонные коменты, хотя, чтио быку доказывать-то?..
0
0
Mihail
Chişinău
la 14 Iunie 2011 - 20:00
Terry daca sfirsitul lumii va fiin 2012 ap sa stii ca vei prinde la minte in 2013! nu serios ! stiu animalele sa uzeze internetul si eu nus la cunostinta? ca o fiinta umana nar putea spune asa ceva!!!
inteleg ca FANU ii FAN da sa vorbesti asa prostii pheh!
eu vrau sa spun ca la momentu de fata nu se poate face comparatii intre germania,japonia,SUA pentru ca tehnolgoiiile sunt la MAXIM in toate partile! atita timp cint 2 2=4 peste tot!!!
nivelul de assamblare practic si chinezii incep sa atinga extremul!!! eu acum scriu pentru oamenii care inteleg!
De ex: ai 3 milliarde $+ BOT si vrei sa dezvolti o afacere in domeniul automobilistic! un om destept ce va face? se va indrepta spre lux sa dea jos MERCEDESUL/LEXUS? NU!
sa faca SUPERCARURI sa dea jos lambo,prosche? NU
greu dar daca va gasi raspunsul (acea piata libera) va face profituri GIGANT daca nu 3 ani si toate 3 milliarde sau dus de RIPA!!!!
================================================
faptu ca cind te sui intro toyota nui ca intrun mercedes nui
pentru ca toyota nu poate sa faca luxul pe carel face mercedesul! dar e pentru ca toyota a gasit o PIATA a sa ! si anume piata medie! sa contruiasca din materiale medii! cu calitatia assamblarii buna si un pret bun si PROFITUL BUN!
si de ce am spus ca toyota poate sa fie intrun pas cu mercedesul? pentru ca ia chiar este intrun pas de departe!!!
toyota e CAPUL la LEXUS si credetima ca mercedesul nare nimic mai bun ca lexusu etc!!!
BRANDURILE ca mercedes ,bmw care au millioane de fani nau decit sasi continua messeria si sa faca cea facut !
cele care is noi ! nau decit sa caute o piata si sasi adune clienti! si PUNCT!
0
1
Terry
Chişinău
la 17 Iunie 2011 - 09:02
mihai хахаха!! и зачем ты говоришь очевидное?))) неужели ты думаешь что я этого не знаю ушлепок? а причем тут тойота лексус и остальные?)) меня твое мнение не волнует, мерседес лучше бмв и ТОЧКА)))
0
1
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 18 Iunie 2011 - 09:46
bai terry esti un ratat,si se vede ca si mata si cu tatal tau tot sint niset imputiti daca nu au stiut sa te educe,rusine peritule
1
0
Terry
Chişinău
la 18 Iunie 2011 - 18:28
слышь, собака, а ты отдаешь себе отчет о том, что ты пишешь??? а может встретимся посмотрим что почем? ты не о**ел ли часом за родителей говорить?? конечно, я понимаю что ты идиотский школьник которому даже за деньги права не выдадут, но все же, раз уж пытаешься выставить себя КЕМ-ТО, то думай что говоришь, ЧМО! ты хоть понимаешь из-за чего начался спор и засор, и чем он закончился, гн*да?
1
0
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 18 Iunie 2011 - 22:53
poti sami sufli si in realitate si aici,asta tu numai injuri si altceva nu stii ,si de aceea tsiam raspuns asa urit mabia acum ai inteles ca nui bine de injurat aiurea ,si e ti rog si citeste comenturile si vezi cien o inceput sa injure aiurea,de iesit nui problema da ma tem de una sa nu imi fii vreun cunoscut))))))))))))))))))))))))),da di restu nici nu ma stresez
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!