MINI Coupe şi-a scos camuflajul şi se dezvăluie publicului în toată frumuseţea sa. E original, e şi un pic nebun, cum îi şade bine unui MINI, şi vine la pachet cu o doză mare de aventură şi adrenalină.
Arhitectura maşinuţelor MINI este cea care le-a întărit identitatea de-a lungul timpului. Cu roţi deplasate spre extremităţi, motor amplasat transversal şi tracţiune pe roţile din faţă, acestea au oferit întotdeauna o senzaţie specifică, numită de fani go-kart. Ei bine, centrul de greutate mai coborât al noului MINI Coupe reuşeşte să amplifice această senzaţie, ceea ce ne face să credem că noul reprezentant al mărcii britanice ar putea devenit chiar mai apreciat de fani decât fraţii din gamă.
Noua maşinuţă adoptă doar motoare capabile să ofere un nivel mai mult decât demn de acceleraţie şi putere. Motorizarea cea mai accesibilă vine cu un propulsor de 122 CP, urmat de ultra-eficientul turbodiesel de 143 CP, pe MINI SD Coupe. Desigur, şi aşteptările celor mai fideli fani vor fi satisfăcute: noul MINI Coupe va avea o versiune Cooper S, cu 184 CP sub capotă şi chiar şi o versiune extremă, John Cooper Works, cu 211 CP la activ!
Noul MINI Coupe este dotat şi cu un spoiler activ în spate, care îşi face prezenţa în mod automat, la viteze de peste 80 km/h. Un al doilea spoiler fix este integrat în plafon, ambele cu rolul de a asigura o cât mai mare aderenţă punţii din spate a maşinuţei.
La interior, în spiritul adevăratelor coupe-uri, se regăsesc doar două locuri. În spate, inginerii au ales să amplaseze un spaţiu de depozitare, în locul unei pseudo-banchete inutile. Habitaclul abundă în materiale de culori contrastante, iar lista de opţiuni de personalizare este una imensă.