GALERIE FOTO (11 IMAGINI)
Francezii de la Renault i-au aplicat un facelift radical lui Koleos, astfel încât SUV-ul a căpătat o identitate vizuală modificată serios. Mai ales partea frontală, unde Koleos a primit o nouă siluetă, cu grilă, bară de protecţie, capotă şi faruri absolut noi.
Schimbările radicale în momentul facelift-ului vin atunci când lucrurile nu merg prea bine, ar spune unii, şi cifrele de vânzări ale lui Koleos par să confirme aceste presupuneri. Renault şi-a dorit astfel să-i dea un nou suflu lui Koleos, în încercarea de a-l face mai atrăgător şi deci de a-l vinde mult mai bine.
Schimbările la exterior nu s-au rezumat doar la partea din faţă. Oglinzile exterioare au acum indicatoare cu LED-uri încorporate, iar la interior se regăsesc noi materiale textile, mai calitative. Iluminarea bordului a evoluat şi ea, astfel încât Koleos crează acum o ambianţă mult mai plăcută. Silueta părţii spate a fost păstrată intactă, deşi blocurile optice au obţinut şi ele o împrospătare. Iar odată cu facelift-ul, Koleos a obţinut şi o nouă culoare: Cayenne Orange
(da, Cayenne se scrie exact ca şi modelul celor de la Porsche).
Renault a operat modificări şi la partea tehnică a modelului, acestea reflecându-se la nivelul optimizării propulsoarelor, pentru a reduce emisiile CO2. Koleos este disponibil cu două motorizări diesel, de 150 CP sau 170 CP, precum şi cu un propulsor pe benzină, de 170 CP. După facelift, motorizarea diesel de 150 CP, cu tracţiune doar pe puntea din faţă, spre exemplu, indică un nivel al emisiilor CO2 de doar 148 g/km.
În prezent, Renault Koleos este comercializat în peste 40 de ţări ale lumii, însă este asamblat doar la uzina Renault din Busan, Coreea de Sud. Peste 70% din producţia modelului este comercializată în pieţe din afara Europei, cele mai importante fiind China şi America Latină.