Dacă vrei să concurezi pe piaţa maşinilor de lux, trebuie să creezi şi atmosfera potrivită pentru potenţialii tăi clienţi asta e concluzia la care au ajuns cei de la Cadillac şi care i-a determinat să regândească design-ul şi conceptul showroom-urilor mărcii.
Showroom-urile Cadillac vor primi, astfel, materiale de lux pentru decorul interior, de la porţelan mat şi lemn din stejar până la finisaje cu inserţii metalice. Conceptul de design a fost dezvoltat împreună cu specialiştii de la Gensler şi presupune aerare, confort, modernism şi exclusivism. În zonele cu cel mai mare potenţial, showroom-urile Cadillac vor reprezenta un singur brand, spre deosebire de situaţia curentă.
Toate schimbările de concept sunt îndreptate spre a oferi potenţialilor clienţi o atmosferă la un standard înalt, care să le confirme apartenenţa la clasa de lux a maşinii pe care ar putea să o achiziţioneze. De asemenea, cei de la Cadillac îşi doresc ca toţi vizitatorii showroom-urilor lor să poată interacţiona mult mai eficient cu maşinile lor, prin contacte directe, dar şi prin sisteme multimedia avansate.
Asftel, cei de la Cadillac ar putea recupera parţial restanţele lor faţă de concurenţi din segmentul de lux, mulţi dintre care şi-au învăţat demult lecţia atenţiei corecte faţă de client. Primul showroom Cadillac, executat în noua manieră, este Suburban Cadillac of Ann Arbor, din SUA.