GALERIE FOTO (15 IMAGINI)
Grupul Volkswagen este într-o perioadă de creştere accentuată a vânzărilor, însă de această dată ne referim doar la marca Volkswagen, şi doar la divizia sa de autoturisme. Dacă în 5 luni ale anului trecut, în toată lumea se vindeau 1.86 milioane de automobile cu logo-ul VW, în 2011 cifra acestora a depăşit 2 milioane, pentru prima dată în istorie.
De fapt, cifra constituie 2.09 milioane maşini, şi doar luna mai a adus vânzări de 436,400 de unităţi, faţă de 376,100, cât au fost comercializate în mai 2010.
Cea mai mare parte a vânzărilor pe primele 5 luni ale acestui an este generată de regiunea Asia/Pacific 792,100 de unităţi din care 714,200 revin unei singure ţări: China. China este, astfel, şi cea mai mare piaţă a mărcii germane. În regiunea nord-americană, marca germană a înregistrat vânzări de 194,600 de unităţi. La ei acasă, germanii au de asemenea vânzări excelente, de 248,800 de unităţi.
Merită remarcat succesul mărcii Volkswagen în Europa Centrală şi de Est, unde vânzările au crescut cu 40.2% faţă de anul trecut, până la un nivel de 71,900 de unităţi. În Rusia, acolo unde Volkswagen produce şi comercializează noul Polo Sedan, vânzările mărcii înregistrează cifre duble faţă de perioada similară a anului trecut. Mai mult ca atât, cumpărătorii din Rusia par înnebuniţi după noul Polo Sedan, la acesta existând rânduri de aşteptare de câteva luni.