Prima pagină  »  Ştiri  »  Premieră: noul Opel Combo
15 IULIE 2011, 09:04
2,923
9
Premieră: noul Opel Combo
De Ilie Toma
0
GALERIE FOTO (2 IMAGINI)
Opel dezvăluie noua generaţie a vanului său compact Combo, care vine să ofere o doză bună de prospeţime şi practicism segmentului din care face parte.

Versiunea utilitară a acestuia va fi disponibilă în două variante de ampatament – de 2,755 mm sau 3105 mm, cu lungimea totală a vehiculului de 4,390 mm sau 4,740 mm. De asemenea, vor fi disponibile şi două versiuni de înălţime – 1.85 metri sau 2.10 metri. De asemenea, Combo va avea, ca şi până acum, versiuni destinate transportului de pasageri, care pot adăposti 5 pasageri la bord.

Modelul utilitar poate fi comandat opţional cu una sau două uşi laterale culisante, în timp ce versiunea destinată transportului de pasageri vine echipată în mod standard cu acestea, dar şi cu un hayon cu deschidere pe vertială în spate. Tot pentru partea din spate se pot comanda şi uşi duble asimetrice.

Astfel, Combo nu lasă loc de necesităţi de transport nesatisfăcute, iar volumul său de încărcare depână la 3,800 litri pentru ampatament standard şi 4,600 litri pentru ampatamet lung îl recomandă ca unul din cele mai practice modele din segment.

Noul Opel Combo este disponibil cu şase motorizări – patru diesel, una pe benzină şi una pe gaz natural comprimat. Gama de motorizări diesel este asigurată de propulsoarele de 1.3 litri şi 1.6 litri – ambele dezvoltând 90 CP. De asemenea, există şi o versiune mai puternică a propulsorului 1.6 CDTI, cu 105 CP la activ, iar dieselul de top este un 2.0 CDTI, cu 135 CP.

Motorul pe benzină are o capacitate cilindrică de 1.4 litri şi dezvoltă 95 CP, iar versiunea pe gaz natural comprimat dezvoltă 120 CP. Dacă motorul pe benzină şi dieselurile de 1.3 litri sunt cuplate la transmisii manuale în 5 rapoarte, atunci versiunea pe gaz natural comprimat şi dieselul de 2.0 litri sunt echipate cu transmisii maunuala în 6 rapoarte. Propulsorul de 1.6 litri diesel va fi disponibil şi cu transmisie automată robotizată.

Opel pune accent şi pe costurile de exploatare reduse ale noului său model. Astfel, motorizările diesel, spre exemplu, au un interval de service de 35,000 km sau o dată pe an. Acest fapt este, însă, oarecum firesc, odată ce Opel Combo împarte platforma sa tehnică cu Fiat Doblo, care se laudă cu un regim de exploatare similar.

Primul Opel Combo a fost lansat în anul 1985, iar actuala generaţie a modelului se află în producţie din anul 2001. Deşi este la apusul carierei sale, actuala generaţie se mai află încă în topul vânzărilor de segment în mai multe ţări europene. Lista de comenzi pentru noua generaţie Opel Combo va fi deschisă în toamnă.
COMENTARII (9)
G e o
Floreşti, Moldova
la 15 Iulie 2011 - 09:40
Vai de mine cit e de oribil pe fotografia a 2. Nu imi place deloc,e foarte trist,parca e asamblat din bucate.Ceea ce tine de motoare e super,si m-ar bucura nespus de mult daca au inslata aceste motoare la ASTRA OMEGA ZAFIRA ect. Si mi se pare ca seamna cu un Citroen.
0
1
Igor
London, Marea Britanie
la 15 Iulie 2011 - 09:41
Ca utilitara este foarte reusita, dar aspectul prea mult are dintr-un "cartoon car". asta e parerea mea.
0
1
Amator
Chişinău
la 15 Iulie 2011 - 11:22
Modelul dat este pentru persoanele pentru caruia spatiul este cel mai important lucru ( pentru familisti )
0
0
Kristi
Chişinău
la 15 Iulie 2011 - 16:31
Interesant motoroarele sh cutiile de viteze sunt de Opel dar suspensia sh toate dotarile sunt de Fiat?
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 15 Iulie 2011 - 19:07
Nu-mi place defel. De cind Opel Combo are design propiu? De cind stiu Opel Combo are partea frontala al lui Opel Corsa. Ce fel de mutatie e si asta, sau e asamblat in Japonia pe linga Fukushima si radiatia i-a afectat putin pe constructori si pe design-eri?
0
0
Melc codobelc
Chişinău
la 15 Iulie 2011 - 22:04
grila radiatorului sa fi fst mai mare, era mai frumos...
0
0
Mihail
Chişinău
la 17 Iulie 2011 - 23:11
VB_1One hai nu mai ride atita de catastrofe ... sunt sigura ca cei de la isima chiar si radiati dar sunt mult mai capabili ca tine....

mda.. seamana mult cu fiat dublo care a fost produs si sub insigna citroen....
1
0
Mihail
Chişinău
la 17 Iulie 2011 - 23:13
"sigura"-sigur pheh si am mai scris....

"isima"-fukushima.....
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 19 Iulie 2011 - 17:11
Mihai nu ma compar cu inginerii japonezi, nu am spus asta fii atent. Corect se scrie Doblo nu dublo, analfabetule. Nu am auzit si nici nu am vazut inka Fiat sa produca automobile sub insigna Citroen.... Poate ceva inkurci "Shkolinik".
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!