China este ţara minunilor pentru producătorii auto, iar cei de la General Motors sunt printre liderii la vânzări. Anul 2010 a fost primul în care GM a reuşit să depăşească cifra de 2 milioane de automobile vândute în China.
În 2011, lucrurile arată şi mai bine, pentru că ieri GM a anunţat că bariera de 2 milioane a fost deja depăşită, deşi suntem de abia în luna octombrie. Prin urmare, 2011 va însemna cu siguranţă un nou record de vânzări pentru producătorul american.
Marca Buick, din portofoliul General Motors, se bucură de tot mai mult succes printre chinezi. Aceasta înregistrează creşteri de 24% în raport cu anul trecut, iar modele ca Regal şi Excellence sunt desoebit de populare. Pentru cei familiarizaţi cu marca Opel, identificarea similarităţilor dintre Buick Regal şi Opel Insignia sau Buick Excellence şi Opel Astra nu va fi o dificultate, modelele împărtâşind acelaşi substrat tehnic.
De asemenea, vânzările Chevrolet au crescut cu 18% în China, iar Cadillac are o ascendenţă greu de crezut: 73% creştere în vânzări, în raport cu anul trecut.