GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
În perioada sărbătorilor de iarnă, când producătorii auto şi-au luat mici vancanţe, tunerii anunţă cu zor noi şi noi creaţii personalizate. O nouă astfel de ştire vine din Germania, de la atelierul Je Design, care aduce o versiune tunată a lui Audi Q7.
Cei de la Je Design au luat ca bază versiunea S-Line a lui Q7, pe care au încălţat-o în jante de 22 de inch, iar aripile au primit evazări pronunţate. Noile aripi au adăugat în lăţime câte 30 mm în faţă, în fiecare dintre părţi, şi câte 40 mm în spate.
Pe bara de protecţie faţă au fost montate inserţii foarte discrete, în schimb partea din spate a primit un spoiler de dimensiuni foarte generoase. Gurile de evacuare au fost şi ele modificate, fiind deja patru la număr şi căpătând forme trapezoidale. Preţul kit-ului de tuning, fără jante, constituie 7,438 Euro.
Şi asta pentru că doar jantele fac alte 5,190 Euro şi acestea pot veni şi cu elemente de extindere a ecartamentului, oferite de asemenea pentru o suprataxă de 409 Euro. Iar jantele uriaşe se servesc obigatoriu şi cu o suspensie mai coborâtă, dacă să vrea ca produsul final să aibă bun-gust. Iar acest element mai cântăreşte 1,428 Euro. De fapt, în această sumă nu se include la propriu o suspensie nouă, ci o funcţie nouă care coboară suspensia pneumatică standard a maşinii cu 35 mm deci totul ţine doar de partea electronică.
Şi în fine, cei de la Je Design şi-au mai lăsat amprenta şi asupra motorului V8 4.2 TDI, puterea căruia a crescut de la 340 CP la 410 CP, iar cuplul maxim a crescut până la 895 Nm. Creşterea de putere îi permite lui Q7 să prindă prima sută la oră în doar 6.1 secunde.
Intervenţia în creierul electronic al propulsorului costă şi ea 1,499 Euro, iar clienţii primesc o garanţie de 1 an. Pentru cei cărora o perioadă de 12 luni de garanţie a propulsorului li se pare prea puţin, există posibilitatea ca, pentru alţi 199 Euro, garanţia motorului să fie extinsă la 2 ani. Modificările operate la propulsor vin însoţite şi de un certificat de corespundere a normelor ecologice TUV.