Premieră: Hyundai i30 Wagon
27 Februarie 2012, 07:45
Hyundai scoate un nou as din mânecă, în calea cuceririi inimii europenilor, aducând la Salonul Auto de la Geneva versiunea break a modelului i30. După un start de carieră reuşit al hatchback-ului i30, era firesc să apară şi un model pentru cei cu predilecţii mai practice.
Partea frontală a lui Hyundai i30 Wagon este absolut identică celei de pe hatchback, însă în spate se fac remarcate linii noi, cu blocuril optice care pornesc de departe de pe lateral. Iscusinţa designerilor de a masca masivitatea posteriorului a făcut ca liniile de aici să pară suficient de dinamice, încât să nu denatureze tabloul general al maşinii, însă chiar şi aşa, i30 Wagon nu şi-a dorit să piardă din practicism în favoarea unor mofturi formale.
Lungimea de 4,485 metri a noului i30 Wagon îl încadrează într-un segment cu concurenţi redutabili pe continentul european, precum Opel Astra Sports Tourer, Ford Focus Wagon, Renault Megane Estate, Skoda Octavia Combi, Volkswagen Golf Variant sau Peugeot 308 SW. Faţă de predecesorul său, numit i30 CW, noul Hyundai i30 Wagon a crescut în lungime cu un singur centimetru.
Chiar dacă se vor bate într-un
segment aglomerat, coreenii mizează,
ca întotdeauna, pe un preţ accesibil,
cooptat cu aspecte practice atractive.
Portbagajul noului i30 are un volum de
528 litri până la linia geamurilor, iar în
cazul rabatării banchetei spate,
volumul de încărcare creşte până la
1,642 mm. La acest capitol, noul i30
Wagon îi devansează pe mulţi dintre
concurenţii săi.
Gama de motorizări porneşte de la un propulsor aspirat natural de 1.4 litri, care dezvoltă 90 CP şi 137 Nm. Pentru doritorii de ceva mai mult dinamism, Hyundai va oferi un propulsor pe benzină de 1.6 litri, capabil de 135 CP şi 164 Nm. Cel mai
accesibil diesel va fi un CRDi de 1.4 litri, care va dezvolta 90 CP şi 220 Nm. Şi în vine, sub capota noului i30 se va mai putea găsi un propulsor diesel de 1.6 litri, în două versiuni de putere – 110 CP şi 260 Nm sau 128 CP şi 260 Nm. În versiunile de bază, toate
motorizările sunt cuplate la transmisii manuale în 6 rapoarte, iar cele mai puternice motorizări pe benzină şi diesel primesc posibilitatea de a fi echipate şi cu o transmisie automată cu 6 rapoarte.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
5
3,155
GALERIE FOTO (3 IMAGINI)
COMENTARII (5)
G e o
Floreşti, Moldova
la 27 Februarie 2012 - 17:31
Imi place,e ceva omeneste. Simplu si frumos. Are tot ce ii trebuie dupa opinia me ala exterior. Ce pret oare sa fie la acest aparat?
0
1
winnetow
Hânceşti, Moldova
la 27 Februarie 2012 - 17:34
Azi am vazut in chisinau un hyndai i40. Am ramas pur si simplu fara cuvinte... e super tare ... si nu stiu cine e designerul principal la ei,da face treaba buna... in ultimul timp imi cam curg mucii dupa un Hyndai... mai ales noul Sonata.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 27 Februarie 2012 - 20:29
Noile Hyundai-uri le asociez cu Opel-urile... fiabile si nepretentioase. Dar design-ul e la inaltime...
0
0
Mihail
Chişinău
la 27 Februarie 2012 - 21:35
imi place linia aceea apasata in jos pe roata din fata... waleu sii konkret aparatu
cit va fi pretu oare ?
0
0
Constantin-Padure.com
Piatra Neamţ, România
la 28 Februarie 2012 - 05:41
Nu ma mira... Uitati-va bine la video-ul urmator. CEO-ul Vw este la o expozitie auto din toamna trecuta si era prezentata o noua generatie de i30. Cu cativa ani in urma el a spus ca cea mai mare concurenta o sa vina de la Kia/Hyundai. Puteti citi ingrijorarea si in ochii lui. Tare faza cu volanul reglabil. Reglajul se face silentios fata de Vw (probabil) . Citez : "Noi nu putem, ei pot..."

http://www.youtube.com/watch?v=YpPNVSQmR5c


P.S.
Winnetow@ , am vazut si eu zilele trecute un i40 pe autostrada in mers. Am gazut intr-un parc auto. Diferenta e ca LED-urile de zi sunt DEMENTIALE !!! Le-am vazut in oglinda si ... am ramas cu gandul la ele. :D
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!