Recall pentru Porsche Cayenne. SUV-ului german îi pot cădea farurile!
27 Februarie 2012, 08:50
De obicei, numele Porsche se află în vârful absolut al topurilor de fiabilitate, modele mărcii germane fiind recunoscute drept unele din cele mai fiabile din lume. Însă chiar şi Porsche poate greşi uneori. Producătorul german a anunţat un recall al actualei generaţii Cayenne, care va viza aproximativ 102,000 exemplare, din cauza unor probleme ruşinoase la blocurile optice faţă, care se pot desprinde şi cădea.

Modele problematice sunt construite în perioada martie 2010 - ianuarie 2012. Porsche a primit numeroase plângeri de la clienţii săi, în urma cărora, în octombrie 2010, a fost dat startul unei anchete. În rezultat, s-a confirmat că
elementele de fixare ale blocurilor optice dispun de un mecanism de prindere prin răsucire, iar în unele cazuri acesta nu este securizat deplin, fapt care poate duce în timp la slăbirea farurilor şi chiar la desprinderea şi căderea lor, mai ales în momentele de accelerări şi frânări violente, sau abordare cu rapiditate a unor viraje. În total, Porsche a înregistrat în întreaga lume 39 de cazuri de slăbire a blocurilor optice şi 68 de cazuri de desprindere completă a lor.

În rezultat, Porsche a modificat elementele de fixare cu pricina şi a implementat noile piese în producţie începând cu luna ianuarie 2012, iar cele
102,000 de exemplare Cayenne, dotate cu mecanismele riscante, vor fi rechemate pentru a li se înlocui componentele defecte. Conform celor de la Porsche, lucrările în service vor dura aproximativ 45 minute şi vor fi efectuate gratis.
PiataAuto.mdIlie Toma
2
2,299
COMENTARII (17)
Mihail
Chişinău
la 27 Februarie 2012 - 15:23
mda... a gresi e omeneste .... nu greseste doar cel ce nu munceste :)

oricum o splendita masina ... bine ca sia recunoscut greseala cit nu lea cazut a toti farurile :)
0
0
dima
Chişinău
la 27 Februarie 2012 - 16:36
Mihai:)))))))))) la o asha marca tucma tii oarecum sa spui ceva de rau si accepti greseala asta ca pe ceva normal, firesc, omenesc, si fost toyota camry apoi o suduiau toti:)))))))) intradevar nui poti reprosha multe nemtilor!
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 27 Februarie 2012 - 17:26
Bravo ca fac asta, imi pace ca au grija de ceea ce fac.
dar imi este vesel sa ma gindesc sa iti procuri o as amsina si sa mergi pe drum,frinzi brusc si iti cad farurile,poti sa mori de 3 ori nu altceva. :D:D:
Pentru cei care eu Porsche,veniti la mne si va inklei eu farurile cu Super Clei :D:D: nu au sa cada pina la batrinete :D::D
0
2
petro
Chişinău
la 27 Februarie 2012 - 17:44
Sehr gut...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 27 Februarie 2012 - 20:22
GHITON: inka pina a citi comment-ul tau, imi inkipuisem deja faza asta si singur bufnisem in ris? Erau beti probabil nemtii kind puneau blokurile optice? Sa fi zis asta de un kitaioz nu ma amuza cazul, dar asta e Porsche oameni buni, cei ku voi? Hai ka miine poimiine iti kumperi Rolls Royce Phantom si la o kotitura se deschide usa si sai din masina, pricina ar fi fiind mecanismul de inkidere a usii, sub pretextul ca nu e "uda4nii"... Atunci la ce naiba dau 100.000 pe Porsche daca kiar BYD sau alt kkt kitaiskii nu creaza astfel de neplaceri "rusinoase" kiar as spune eu...?
0
2
petro
Chişinău
la 28 Februarie 2012 - 11:28
un pic de haltura nemtiasca...
0
0
winnetow
Hânceşti, Moldova
la 28 Februarie 2012 - 15:54
Nimeni in istoria automobilelor nu a mai avut asa un recall rusinos...e prea de tot
si nu stiu ce zice dima acolo de tayota... da eu stiu, ca e una din cele mai fiabile masini...sigur.. care a avut si ea recall-uri din cauza sistemului de frinare.. la fel ca si bmw...
si porshe nu e in virful topurilor de fiabilitate...el fiind devansat de lexus... o marca de lux a tayotei!!!
0
0
dima
Chişinău
la 28 Februarie 2012 - 22:20
winnetow toyota este marca cu cele mai masive recalluri din istoria automobilelor si aveau defecte de tipul ca apasai acceleratorul si pedala raminea acolo, da nu probleme cu 2 bolturi de la fara, sa nu comparam probleme grave cu mici neajunsuri! PS eu am avut toyota si stiu despre ce vorbesc!
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 29 Februarie 2012 - 08:09
Dima: interesant e masina tu nu ai avut? Rolls Royce Phantom probabil...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 29 Februarie 2012 - 08:13
Dima: mereu tu pe toate le cunosti... poate ai vreun talent ascuns in domeniu, vei fi vreun autokritic renumit... Nu o mai fa asa pe desteptul, ca am impresia ca de la 3ani tot esti sofer si ai dovedit de toate sa afli... pentru a intelege o masina ar fi nevoie sa o detii minimum vreo 3-4 ani. tu se parew ca nu-ti ajunge staj de sofat pentru a imparti masinile pe care leai avut (din spusele tale).
0
0
dima
Chişinău
la 29 Februarie 2012 - 09:36
VB_1One eu deja sint la volan 7 ani si am avut deja masini personale 10 la numar dintre care audi toyota VW skoda kia si bmw, am avut posibilitatea sa merg cu numeroase masini chiar daca nu au fost ale mele: honda, opel, seat , rover, freelander, lexus etc, fac pe an circa 60 mii km si timp de 7 ani nu a fost zi in care sa nu merg macar 10-30 km, daca nici asta nu te convinge, atunci deschide google si cauta despre ceea ce am scris peurma comenteaza!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 29 Februarie 2012 - 20:59
Dima: Eu intr-o saptamina pot merge ku atitea masini cite ai deskris tu, prin simplu fapt: luindu-le in kirie... dar asta nu-mi va ajuta sa le cunosc aprofundat (minusuri si plusuri). Ti-am zis doar, pentru a intra in esenta trebuie sa o datii makar vreo 3-4 ani, apoi komenteaza cit vrei :))
0
0
dima
Chişinău
la 29 Februarie 2012 - 21:19
VB_1One :))))))))))))))e destul sa te urci in masina si sa mergi 3 minute ca sati dai seama de anumite lucruri, 3-4 ani trebuiesc oamenilor care ideie nau de masini si le vad doar pe monitor!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 29 Februarie 2012 - 21:42
Dima: Da, de anumite lukruri iti dai seama si intr-o minuta (pozitia la volan, materiale, ambreiaj, cutie cu viteze scurte sau lungi), dar de partea tehnica si caprizuri sau cum zik altii "fokusuri" e necesar mult mai multa vreme. Eu am vazut deam cit esti tu de destept de mai multe ori (sa nu intram in amanunte) si mi-am facut deja parere si despre tine. Numai fara suparare si fara critci (cum s-a mai intimplat dese ori pe acest portal), nu esti ceea ce vrei sa pari a fi.
0
0
dima
Chişinău
la 1 Martie 2012 - 08:46
VB_1One mie mii profund indiferent ce crezi tu, nuti place ce scriu? nu citi, treci cu vederea, bine ca tu esti expert, piata auto ar trebui sa te angajeze specialistule:)))
0
1
petro
Chişinău
la 1 Martie 2012 - 19:32
intre teorie si practica e mare diferenta, testarea personala rupe orce critica teoretica....
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 1 Martie 2012 - 19:43
Dima: mai bine pe tine te-ar angaja, ca tu ai reusit mai multe masini "sa incerci" :)) Daca ceva, eu nici cu un rau nu m-am adresat in adresa ta si nici nu am zis ca nu-mi place ce scrii... doar ca par putin neconvingatoare spusele tale. In fine, hai sa punem punktul........................... aici........!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!