Premieră: Renault Grand Kangoo
29 Martie 2012, 16:31
Renault dezvăluie astăzi un nou model în gama sa: Grand Kangoo. Aceasta este, de fapt, o versiune alungită a lui Kangoo şi vine cu 7 locuri la bord şi o versatilitate sporită.
Renault Grand Kangoo ţinteşte atât spre familiile mai numeroase, dornice de un automobil practic, cât şi spre companiile care ar putea vedea în noul Grand Kangoo o soluţie de transport
foarte raţională. Pasagerii din cel de-al treilea rând de scaune beneficiază de un spaţiu generos pentru genunchi – de 145 mm – dar şi de spaţii individuale de depozitare şi posibilităţi individuale de reglaj a scaunului, fapte care ar trebuie să le asigure un nivel demn de confort.

Accesul la bord se face prin uşile culisante laterale, care oferă o deschidere extrem de largă, de tocmai 636 mm. La interior, ambele rânduri de banchete ale pasagerilor se rabatează complet, formând o podea absolut plată, aici fiind posibilă încărcarea unor obiecte voluminoase. Mai mult ca atât, dacă cel de-a treilea rând de scaune este folosit prea rar, acesta poate fi scos cu totul din maşină pe o perioadă mai lungă de timp, iar ulterior reinstalat atunci când se doreşte.

În gama de motorizări se regăsesc două dieseluri turboaspirate, de 90 şi 110 CP. În ambele cazuri e vorba de acelaşi propulsor de 1.5 litri dCi.

Noul Renault Grand Kangoo va fi asamblat la uzina din Maubeuge, Franţa, şi va putea fi comandat din primele zile ale lunii aprilie. În Franţa, preţurile pornesc de la 20,750 Euro.
PiataAuto.mdIlie Toma
2
3,252
GALERIE FOTO (15 IMAGINI)
COMENTARII (13)
G e o
Floreşti, Moldova
la 29 Martie 2012 - 16:51
Normal.imi place,decit un Sharan mai bine acesta. D aimi aminteste foarte mult de Dacia Logan.
0
0
kamy
Chişinău
la 29 Martie 2012 - 19:02
@Ghiton kangoo mai are mult pina la personalitatea Sharanului;) din toate punctele de vedere..ok e parerea ta nu zic nimic..una nu inteleg dc grupul Renault face aceasta premiera daca exista '' Grand Scenic'' si ''Grand Espace''
0
2
G e o
Floreşti, Moldova
la 29 Martie 2012 - 19:38
kamy am mers cu un Sharan si nu mi-a placut deloc. simteam toate crapaturile de pe drum cu el,si parbrizul din fata e prea intins nustiu cum..in fine mie nu mi-a placut.
0
0
Mihail
Chişinău
la 29 Martie 2012 - 21:22
GHITON 1. sharanu in clasa lui are cea mai buna aerodinamica.... tu nai vast cum se duce ca schija....
2.po sa shie si un mercedes de 500 mii euro ... daca amortizatorile is usise ap ai sa simti shi ploaia de afara!

0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 29 Martie 2012 - 23:06
In spate parca-i Logan break sau MCV...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 29 Martie 2012 - 23:08
Bai baieti ce vorbiti de Sharan...? VW in genere is niste conserve jostkie pi*detz... evident cu exceptia Touareg, Phaeton, Passat B5+, B6.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 29 Martie 2012 - 23:11
Dar acea Jetta sau Vento nici nu pute pe linga Clio sau Clio Symbol, nu mai vb de Megane II, Laguna II, Scenic, Grand Scenic, Espace s.a.
0
0
kamy
Chişinău
la 29 Martie 2012 - 23:47
VB_1One eu nu prea sunt deacord..din contra sunt niste masini foarte fiabile..ce un Tiguan sau Polo,Golf, Scirocco, Touran sunt conserve'' jostkie pi*detz''? Eu am avut un T4 din 2002 si sa stie ca e o masina foarte''moale'' chiar ma mirat acest fapt in comparatie cu Vito, Viano din acelasi an sau si mai noi..
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 30 Martie 2012 - 14:11
Tiguan e moale, dar Polo, Golf si mai ales Scirocco au o suspensie rigida pt ka fac parte din clasa compacta si aici nu e nevoie de tare mare comfort, doar nu-i busines klass...? Da T4 spre marea mirare e facut cu o suspensie foarte rezistenta pe linga faptul ca e o utilitara mare si in varianta pasager ofera comfort la nivel. Pentru cei mai pretentiosi exista Caravelle si Multivan. Toate astea le spun din drive-teste citite sai kite ceva din propria experienta (Polo, Golf, Passat)
0
0
Mihail
Chişinău
la 31 Martie 2012 - 09:51
VB_1One tu te referi la modelele anilor 90 sau la cele noi?

vrau sati spun ca chiar polo din 2011 rupe rau sii contrariu la ceea ce spui... vw sa schimbat mult.. tu poate nu stii :)
0
0
kamy
Chişinău
la 31 Martie 2012 - 22:08
Mihai eu tot sunt de aceasta parere dar daca VB_1One zice ca asa spun drive-teste-urile fie asa....e drept vento, polo,golf-ul de pin 90' sunt rigide dar acestea noi sunt foarte fiabile si nu neeaparat numa din 2011,12..
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 1 Aprilie 2012 - 15:28
Mihai:
Kamy:
Cele din anii '90 fara dor si poate... caruta adevarata, iti dezbati rinikii kind mergi :)) De fiabile is fiabile, dar nu si moi.
Dar ce aveti in aparare daca ma refer la Golf IV care s-a facut pina la mijlokul anilor '00, aceasi Bora (Jetta - la americani), Polo IV Facelift care s-a produs pina in 2009? Scirocco e cu suspensie sport, el si trebuie sa fie rigid, pentru ca e o masina pentru cei ku insuficienta de adrenalina si dupa cum o stim cu totii... masini cu tenta sportiva si moi nu prea gasesti. Daca vb ultimile generatii a celor enumerate, nu pot zice nimik pt ca nu am avut ocazie sa merg ku ele... dar surcica nu sare departe de trunki. Si orikum kiar daca s-ar stradui sa faca inginerii cumva mai moi aceste masini, nu le vor aduce la nivelul noilor Renault. La celelalte capitole VW astupa "rombikul" numai nu la suspensii...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 3 Aprilie 2012 - 16:07
In aceasta masina nu vad nimik mai mult decit un Logan Break sau MCV.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!