Subaru BRZ: vânzări de 4 ori mai mari decât cele preconizate
28 Martie 2012, 09:09
La două luni de la startul vânzărilor lui Subaru BRZ şi Toyota GT 86 în Japonia, Subaru face primele dezvăluiri vizavi de cifrele de vânzări înregistrate de noul model sportiv, dezvoltat împreună cu Toyota.

Subaru estimase iniţial o ţintă de 450
de unităţi BRZ vândute lunar pentru
Japonia. Astfel, dacă ţinta s-ar fi
îndeplinit cu exactitate, acum
producătorul japonez ar fi vorbit de
900 de unităţi vândute în două luni.
În realitate, însă, Subaru a vândut
în patria sa un număr de 3,551 de
unităţi în două luni, adică aproape
4 ori mai mult decât estimase
iniţial!

Subaru mai publică şi o serie de date curioase despre alegerea primilor
clienţi ai lui BRZ. Astfel, 66.3% dintre cumpărători au optat pentru transmisia manuală cu 6 rapoarte şi doar 33.7% au optat pentru cea automată. Marea majoritate a clienţilor au ales versiunea cu dotări de vârf a modelului, numită
„S” – 78.4%. Versiunea cu dotări medii, „R”, a fost aleasă de 18.5%, iar varianta „pustie” de bază, „RA”, destinată tuning-ului ulterior, a fost aleasă de 3.1% dintre cumpărători.
În cazul lui BRZ, 33.9% dintre clienţi au optat pentru culoarea albastră WR Blue Mica, 24.4% pentru albul Satin White Pearl, 16.5% pentru negrul Crystal Black Silica, 8.4% pentru argintiul Sterling Silver Metallic, 6.3% pentru griul Dark Grey Metallic, 6.1% pentru roşul Lightning Red şi 4.4 pentru albastru închis Galaxy Blue Silica.

E interesant să urmărim şi vârstele cumpărătorilor lui BRZ. Se pare că japonezii au reuşit să-i inspire în egală măsură şi pe cei mai tineri
cumpărători, dar şi pe cei aflaţi departe de adolescenţă. Astfel, 27.5% din clienţi au sub 29 de ani, 27.9% - între 30 şi 39 ani, 23.3% - între 40 şi 49 de ani, 13.8% - între 50 şi 59 de ani şi chiar 7.5% cu vârstă de peste 60 de ani!

Remarcile primilor clienţi faţă de maşina lor îl descriu pe BRZ ca pe un automobil extrem de plăcut de condus, extrem de manevrabil, datorită centrului său de greutate coborât. Mulţi dintre clienţi au declarat chiar că au senzaţia că şi-au îmbunătăţit
semnificativ propriile abilităţi de condus sportiv la volanul lui BRZ.

Încă de la apariţia primelor informaţii despre Subaru BRZ şi Toyota GT 86, iar pentru SUA versiunea Scion FR-S, acestea au generat în întreaga lume un val de entuziasm nemaivăzut, readucând într-o interpretare modernă automobilul accesibil sportiv, plăcut de condus, cu tracţiune spate şi manevrabilitate de sportcar. Iar entuziasmul se materializează acum şi în cifre excelente de vânzări.
PiataAuto.mdIlie Toma
3
3,486
COMENTARII (3)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 28 Martie 2012 - 12:36
Stie lumea ce-i bun...
0
1
G e o
Floreşti, Moldova
la 28 Martie 2012 - 16:22
aaa le place bunisorul la lume.
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 28 Martie 2012 - 21:42
Piataauto: SUPER stire ati pregatit...!!!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!