Două noi modele de la Citroen: C-Elysee şi C4 L
21 Iunie 2012, 14:04
Francezii de la Citroen au dezvăluit
simultan două noi modele, care vor să
cucerească publicul amator de
sedanuri compacte. Curios, dar în
2011 la nivel mondial au fost vândute













peste 20
milioane de
astfel de
sedanuri, iar asta
înseamnă cam o
treime din toate
maşinile vândute în lume!
Prin urmare, e firesc să fim martorii a tot mai multe modele noi în acest segment.

Referindu-ne la noile modele franceze, trebuie să spunem că Citroen C-Elysee
este, de fapt,
o reîncarcane a
recent anunţatului
Peugeot 301, cu care
împarte frăţeşte platforma tehnică.
Şi dimensiunile sunt similare modelului Peugeot – 4.43 metri lungime, 1.70 metri lăţime şi 1.47 metri înălţime. Volumul portbagajului este foarte generos, ajungând la 506 litri.

Chiar dacă îşi propune să mizeze pe un preţ accesibil, noul Citroen C-Elysee va dispune de sistem de aer condiţionat, sistem media cu conexiune Bluetooth, cameră video pentru marşarier şi chiar sistem de navigare. Conform celor de la Citroen, noul sedan va fi asamblat în Spania şi va fi vândut pe pieţele aceleiaşi Spanii, Turcii, Europei Centrale, dar şi în
Algeria. Vor fi disponibile, în funcţie de regiune, până la două propulsorare pe benzină şi unul diesel, cu puteri între 72 şi 115 CP.

Cel de-al doilea sedan, Citroen C4 L, este construit pe platforma hatchback-ului C4. Formele maşinii au fost definitivate de designerii chinezi de la centrul de design Citroen din Shanghai. Totuşi, o mare parte din
componentele caroseriei au rămas nemodificate faţă de hatchback-ul C4, inclusiv blocurile optice frontale, aripile faţă, capota şi portierele faţă.

Pentru posterior, C4 L a adoptat o lunetă de formă similară celei de pe sedanul mai mare C5, iar blocurile optice aplică LED-uri tubulare similare celor folosite în prezent de BMW pe modelele sale. Litera „L” din denumire
nu înseamnă „Long”, cu aluzie la ampatament mărit, aşa cum s-ar putea crede, ci „Lounge”, sugerând gradul sporit de confort pe care îl poate oferi sedanul francez la bord. Atenţia cu care francezii au proiectat habitaclul certifică această sugestie. Bancheta spate un unghi de închinare de 29 grade, favorizând confortul celor de aici. Profilarea acesteia şi forma tetierelor accentuează tendinţa spre confort a modelului.
Printre dotările speciale ale
noului C4 L se vor număra accesul cu cheie inteligentă, pornirea motorului fără cheie, sistemul de navigaţie cu display senzorial, camera video pentru marşarier, sistemul de ionizare a aerului condiţional, precum şi încălzirea parbrizului.
Citroen C4 L va debuta la sfârşitul acestui an pe piaţa chineză, tot în China urmând a avea loc şi asamblarea modelului. Ulterior, modelul va fi produs şi în Rusia, la uzina din Kaluga, iar primele automobile asamblate aici vor ajunge la clienţi în prima jumătate a anului viitor.

Cumpărătorii vor fi ademeniţi cu motoare dezvoltate de francezi împreună cu germanii de la BMW Group, de 1.6 litri, cu puteri cuprinse între 135 şi 170 CP.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
4
2,874
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (3)
Christoph
Cahul, Moldova
la 21 Iunie 2012 - 21:52
http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk&feature=related
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 23 Iunie 2012 - 19:46
Splendide..dar baieti ele sunt bune numai nu pe drumurile noastre sa tinem cont ca sunt fabricate in Franta si ce drumuri sunt acolo si ce drumuri la noi...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Iunie 2012 - 19:44
Cam deokeate imi par, nu prea ma impresioneaza design-ul... s-ar fi putut mult mai bine! Lui C4 mai bine ii sta varianta hatchback.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!