Premieră: noua generaţie Volkswagen Golf
6 Septembrie 2012, 12:35
Berlinul a fost gazda
uneia din cele mai aşteptate premiere auto a anului – noua generaţie Volkswagen Golf, cea de-a 7-a la număr. Noul Golf 7 debutează cu un
design expresiv, dar fără excese, şi promite să coste chiar mai puţin decât predecesorul său!

Se întâmplă mai rar ca noua generaţie a unui model german să aibă un preţ mai mic sau cel mult egal cu al celei precedente, însă de această dată oficialii Volkswagen promit să respecte
filosofia de „maşină a poporului”, care a stat la baza formării mărcii germane şi anunţă că preţul noii generaţii rămâne în Germania identic cu cel al predecesorului său, iar în unele ţări se vor putea găsi chiar şi motorizări care vor deveni mai accesibile! În Germania, preţul noului Golf 7 va porni
de la 16,795 Euro, exact preţul de la care pornea şi Golf 6.

Şi totuşi, marea miză a noului Golf 7 este designul, cel care îi va garanta atractivitatea în următorii 6-7 ani, pe întreaga durată a carierei. Germanii nu-şi puteau permite să experimenteze
prea mult cu un model atât de important precum Golf şi i-au redat un design care nu face excese la nici un detaliu, păstrează sobreţea clasică germană, dar reuşeşte să fie şi expresiv şi atrăgător în acelaşi timp. Proporţiile maşinii sunt, ca întotdeauna, elementul-cheie, iar noul Golf rămâne fidel tradiţiei începute de predecesorii săi. Spre deosebire de concurenţii săi, care sacrifică spaţiul pe înălţime al pasagerilor spate şi
spaţiul portbagajului, în tendinţa de a se apropia de silueta unui coupe, noul Golf rămâne o „cutiuţă” drăguţă, dar foarte practică şi spaţioasă la interior. Şi asta pentru că Golf nu vrea să se apropie de silueta de coupe, pentru asta existând Scirocco.
Designul şi calitatea interiorul a urcat o treaptă ierarhică superioară, habitaclul noului Golf părând mai degrabă a fi cel al unui model precum Passat, decât al unui hatchback accesibil. Cu siguranţă concurenţii vor avea parte de nouă luptă grea...
Dacă generaţia a 6-a a lui Golf a fost
construită pe aceeaşi platformă
tehnică a lui Golf 5, fiind modificat doar
designul şi adăugate o serie de
tehnologii, atunci noul Golf 7 este
construit pe noua platformă tehnică
modulară MQB a grupului Volkswagen,
care va fi folosită pe o listă lungă de
modele ale grupului, cu capacitatea de
a se adapta diferitor lungimi şi ampatamente.

Toate motoarele, care se vor putea
regăsi sub capota noului Golf 7 au fost
dezvoltate sau perfecţionate recent.
Noua generaţie Golf va primi doar
motoare turboaspirate. La momentul
lansării modelului, în lista
propulsoarelor
pe benzină se vor regăsi unităţi TSI de
85 CP şi 140 CP. Motorul 1.4 TSI de
140 CP va avea şi un nou sistem de
gestionare a cilindrilor, care va putea
decupla doi cilindri în momentele de
înaintare cu viteză constantă,
eficientizând astfel consumul. Cifra
oficială de consum mixt pentru acest
propulsor va fi de doar 4.8 litri/100 km.
Şi pe frontul motoarelor diesel Golf va
juca profesionist, venind iniţial cu un
propulsor 1.6 TDI de 105 CP şi un altul
2.0 TDI de 150 CP. Motorul de 105 cai-
putere va avea un consum mixt de
doar 3.8 litri/100 km, în timp ce dieselul
de 150 cai-putere va consuma 4.1
litri/100 km. Mai mult ca atât, va
exista şi o ediţie Golf BlueMotion,
care va avea nevoie de doar 3.2
litri de diesel pentru a parcurge
100 km!
Noua generaţie Golf debutează şi cu o serie lungă de tehnologii noi. Tehnologia care îşi face premiera pe noul model este Multi-colision Braking System – un sistem menit să menţină frânarea maşinii în accidente cu impacte multiple. Studiile experţilor
germani au arătat că aproape o pătrime dintre accidente sunt formate de impacte repetate, nu doar de unul singur, iar menţinerea frânării până la oprirea definitivă a maşinii poate fi uneori imposibilă pentru cel aflat la volan. Tocmai de asta, noua
tehnologie va asigura acest proces, iar dacă şoferul va fi în stare să acţioneze alte comenzi necesare în situaţii extreme, precum accelerarea şi evitarea unui al doilea impact, atunci sistemul se va dezactiva în acel moment, lăsând comenzile la discreţia celui de la volan.

Pe lângă această tehnologie inovativă, noul Golf mai vine cu cruise-control adaptiv, care identifică maşinile care rulează în faţă, ajustând viteza. De
asemenea, Golf dispune şi de sistem de frânare automată de urgenţă la identificarea unui pericol de accident. Golf va putea recunoaşte indicatoarele rutiere şi le va afişa pe bord, va observa traiectoria de menţinere a benzilor de circulaţie, iar în dotările superioare va putea direcţiona lumina farurilor în direcţia virării. Mai mult
ca atât, noua Golf 7 vine cu un sistem nou de asistenţă la parcare, care identifică locul potrivit de parcare, apoi ghidează volanul pentru o manevră corectă.
După premiera din Berlin, noua generaţie Golf va fi expusă şi la Salonul Auto de la Paris de la sfârşitul lunii septembrie. Primele exemplare Golf 7 vor ajunge deja în showroom-uri în această toamnă.
PiataAuto.mdIlie Toma
9
3,500
GALERIE FOTO (37 IMAGINI)
COMENTARII (11)
Mihail
Chişinău
la 6 Septembrie 2012 - 14:12
iata aici jos palaria...
0
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 6 Septembrie 2012 - 14:28
Nickul meu vorbește de la sine
0
0
kasinau
Chişinău
la 6 Septembrie 2012 - 14:29
Super...
0
0
Igor
London, Marea Britanie
la 6 Septembrie 2012 - 19:26
reusit. intradevar, nimic in exces. oare marimea rotilor din imagini va fi standarta pt toate echiparile? arata mult mai bine cu asa marime.
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 6 Septembrie 2012 - 20:39
mde....nu am asteptat asa ceva....ce sa sun?...formidabil..dar cind privesc am impresia ca a fost facut in Japonia...dupa farurile acestea a lui...si cred ca mai bine ar fi arata daca stopurile din spate erau ca la Volksvagen Golf R32...dar ce e sa faci e ceva nou e si evident ca totul e nou. Au modovenii la ce visea de acum incolo Nopatea :D:D
0
0
dima
Chişinău
la 6 Septembrie 2012 - 21:35
nu inteleg ce va mirati atita, nu vad mari schimbari, dupa mine mai degraba e un facelift decit model nou, golful clar ca e o masina istorica insa de la un model de clasa econom a devenit o masina scumpa care sio poate permite numai bogatasii, si in doar 2-3 ani de la procurare scad in pret practic de 2-3 ori, priviti ce spun statisticile degraba marca golf va disparea
Первое поколение (1974—1983)
Второе поколение (1983—1991)
Третье поколение (1991—1997)
Четвёртое поколение (1997—2004)
Пятое поколение (2003—2008)
Шестое поколение (2008—2012)
Седьмое поколение (2013 —)
2
1
Christoph
Cahul, Moldova
la 6 Septembrie 2012 - 22:05
interior ''imprumutat '' de la audi
0
0
Christoph
Cahul, Moldova
la 6 Septembrie 2012 - 22:08
si imbinat putin cu passat. Au adus multe inovari, poate asta ii vor impinge in fata, dar gura targului no vor rupe, ceilalti nu dorm
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 8 Septembrie 2012 - 17:30
Christoph daca ceva te informez ca Audi,Porsche.Volkswagen lucreaza impreuna..deaceea au unele nuante asemanatoare.Spre exemplu mie imi place acest salon..nu inteleg ce are el? ce ati asteptat?Daca vreti ceva mai bun atunci si costul maisni va fi mai mare.daca ceva nu va place luati un Golf 1 sau 2 si o sa va fie totul pe plac..si mai rezistibil si ami ieftin si slaonul mai bun si totul o sa fie bine!!!
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Septembrie 2012 - 21:23
Dima: Nu stiu asa va fi sau altfel, dar an pe an chiar reduc drastic perioada de producere a modelelor VW, nu vb doar de Golf. Se grabesc probabil cu implementarea tehnologiilor noi pentru asi face lok in fata concurentilor.

1 Volkswagen Passat B1 (1973—1980)
2 Volkswagen Passat B2 (1980—1988)
3 Volkswagen Passat B3 (1988—1993)
4 Volkswagen Passat B4 (1993—1996)[1]
5 Volkswagen Passat B5 (1996—2000) B5.5 (2001—2005)
6 Volkswagen Passat B6 (2005 — 2010)

1 Volkswagen Jetta 1979 – 1984
2 Volkswagen Jetta 1984 – 1992
3 Volkswagen Jetta 1992 – 1999
4 Volkswagen Jetta 1999 – 2005
5 Volkswagen Jetta 2005 – 2010
6 Volkswagen Jetta 2010 - present

Christoph: Cam despre ce Audi vorbesti? Mi-i interesant kiar...
0
0
Christoph
Cahul, Moldova
la 11 Septembrie 2012 - 21:17
nu am zis nimic de rau sau de bine in privinta interiorului,doar o observatie....... Intrebi care model , dar ele toate seamana intre ele la interior ( nu vorbesc de cele noi a6 a7 a8 ....) ;
uitate la aceste imagini:
http://www.cartodrive.com/pa/nwg/201209-4062czoh/LS/201209-4062-rotvt-u4CdATWu62.jpg
http://www.cartodrive.com/pa/car_galleries/LS/201201-562-difa-Q1SxFSGMns.jpg
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!