Redacţia PiataAuto.md: 3 săptămâni în exil european, la bordul lui Opel Insignia
26 Septembrie 2012, 17:19
Nu, nu e vorba de Salonul Auto de la Paris! Noi am ales să nu mergem la Paris în această toamnă, ci să dăm prioritate unor lucruri mai relevante şi mai plăcute pentru pentru Dvs., audienţa cu adevărat pasionată de lumea auto a site-ului nostru!

O fi el frumos şi important Salonul din Paris, dar noi am fost acolo încă acum doi ani şi ne-am făcut o serie de concluzii vizavi de organizarea francezilor, spre deosebire de cea a germanilor şi elveţienilor de la Frankfurt şi Geneva. Şi încă de atunci ne-am zis că la următoarea ediţie nu vom fi prezenţi, ci vom face altceva.
Altceva nou. Altceva special. Pentru că
în redacţia PiataAuto.md ideile
inovatoare nu se epuizează niciodată,
iar nouă ne place să păşim pe cărări
nebătătorite, să îndrăznim a face ceea
ce alţii ştiu doar să imită, iertată-ne fie
lipsa de modestie! :)

Astfel, când în ţara noastră mocneau
în toi sărbătorile oficiale de sfârşit de
vară, redacţia PiataAuto.md a apucat
drumurile europene într-un tur de
aproape 9,000 km realizat, cu un
singur scop: să cutreierăm Europa în
lung şi în lat, pentru a aduna cât mai
multe materiale inedite şi speciale
pentru Dvs., pentru a aduce în faţa
Dvs. locaţii pline de inspiraţie pentru un
pasionat al lumii auto, pentru a testa
maşini care nu au mai fost
testate de nici o altă
entitate de presă auto din
Moldova şi a vi le aduce aici,
pe site-ul lumii auto din
Moldova!

De această dată, toţi cei trei
membri ai redacţiei
PiataAuto.md au avut
norocul să fie prezenţi la apel
– Ilie Toma, Valeriu Bahnaru
şi Vasile Marian. Numele
lui Vasile Marian nu apare drept autor
al articolelor sau ştirilor de pe site, însă
acesta este cel care are grijă ca toată
informaţia nepublicistică de pe site să
fie actualizată cu promptitudine. Ei
bine, am plănuit iniţial să ne deplasăm
pe drumurile europene ca de obicei, cu
Mercedes-Benz-ul nostru redacţional,
însă, cu câteva zile înainte de startul
călătoriei, am primit un apel telefonic
intrigant de la reprezentanţa Opel în
Moldova, Autoframe-FM, care se
oferea să ne pună la dispoziţia noastră
un Opel Insignia nou-nouţ, cu doar
puţin peste 1,000 km la bord parcurşi,
cu care să călătorim prin întreaga
Europă! Această veste nu avea cum
să nu ne provoace pe toţi trei să
exclamăm: „Super! La bordul lui
Insignia ar trebui să savurăm
călătoria cu adevărat!”. A fost, de
fapt, o ocazie incredibilă pentru
noi de a cunoaşte modelul în cele
mai solicitante condiţii, acolo
unde condusul poate dura sute
de kilometri fără pauze şi acolo
unde toate lucrurile pe care le-am luat
cu noi pentru coabitarea în exil a trei
oameni au trebuit să încapă într-un
portbagaj şi pe locul unul pasager în
spate... :)

A urmat un tur european făcut, pe
alocuri în ritm galopant, despre
care Vă vom relata în detalii
ceva mai pe urmă! Am avut şi
situaţii în care seara am sfârşit
un test drive în partea de nord
a Europei, iar a doua zi
dimineaţă trebuia să fim
mult mai aproape de sudul
continentului, la aproape
900 km depărtare! Rapid,
că nu e timp de prea
multă odihnă! Şi unde mai pui că mai
trebuia să facem şi popasuri pentru a
posta noile ştiri ale lumii auto pe site!
Dimineaţă ia startul testul în sudul
Europei, seara sfârşeşte, iar imediat
după asta pornim din nou la drum spre nordul Europei, pentru că a doua zi
dimineaţă trebuia să fim deja în inima
Germaniei... Oh şi în sfârşit seara, după încă un test, o cameră de hotel...

„Un duş fierbinte, un pic de odihnă, şi
din nou la treabă, băieţi, avem ştiri de
scris şi publicat, că se întâmplă atâtea
lucruri în lumea auto! Iar publicul
nostru de acasă nu trebuie să ne
simtă lipsa noastră din ţară!” – cam
astfel de îndemnuri sunau în serile în
care redacţia noastră nu era în drum
spre o altă locaţie, ci avea norocul să
poposească la un hotel... Noroc că
internetul ăsta e un tărâm fără hotare,
în care nu prea mai contează de
calculatorul la care lucrezi se află în
biroul din Chişinău, sau într-un hotel
dintr-un colţ al Europei...

Şi din nou la bordul lui Insignia 1.4
Turbo – marcată strident cu inscripţia
noului distribuitor Opel
în Moldova, inscripţie
care atrăgea privirile
tuturor europenilor să o
citească. Iar nouă ne
plăcea că pe maşină e scris şi numele
ţării noastre – Moldova – de care nouă
nu ne e ruşine niciodată, chiar dacă
atunci când vorbim cu oamenii sus-
puşi din departamentele de presă ale
unor producători trebuie să le explicăm
uneori suplimentar amplasamentul
geografic al ţării. Eh, să fie numai asta
problema ţării noaste – le explicăm cu
plăcere tuturor!

În astfel de condiţii, nu mai e de mirare
că noi, cei din redacţia noastră, mai
suntem şi prieteni unii cu alţii, pe lângă
faptul că suntem colegi de muncă.
Pentru că orice astfel de experienţă,
pe lângă faptul că te solicită să lucrezi
la capacitate maximă, mai înseamnă
şi o aventură prin care trecem
împreună şi despre care ai ce să-ţi
aminteşti atunci când revii acasă.
Tocmai aceste teste drive şi materiale
pe care le-am adunat pe parcursul
acestui „exil” european ne vor permite
să Vă delectăm cu un sezon special
de teste drive suprize, despre care Vă
anunţam anterior, la care se vor mai
adăuga şi o serie de articole speciale,
care ţin de locaţiile pe care am reuşit
să le vizităm! Am publicat abia testul
cu Opel Astra Sedan, realizat în acest
tur, dar urmează o mulţime de alte
teste, atât cu maşini la preţ raţional,
dar aşteptate de publicul nostru, cât şi
cu maşini cu adevărat exotice! Nu
exagerăm – cu adevărat exotice! Ce e
mai gustos vine pe urmă, ştiţi voi, însă
acum, după ultimul test drive special
publicat, cu Toyota GT 86, lucrăm deja
la pregătirea spre publicare a următorului test supriză, extrem de
gustos şi el! Ce model credeţi că ar asigura o continuitate logică şi frumoasă? Mmm... S-ar putea să ghiciţi! Următorul test drive e făcut în Germania pentru Dvs., dar nu e o maşină germană, ci japoneză!

Despre locurile în care ne-a dus Insignia şi felul în care ne-a dus ea acolo vă vom spune cu mare plăcere pe urmă, când vom putea publica mai multe poze de după cortina testelor drive şi experienţelor trăite de noi! Acum, ne declarăm încântaţi de Insignia, care ne-a arătat un consum
mediu pe întreaga distanţă de 9,000 km de doar 6.5 litri/100 km! Într-atât de încântaţi, încât avem toate motivele să alegem o Insignia pentru următoarea maşină redacţională, atunci când o vom face!

P.S.: Dacă cineva dintre Dvs. e inspirat de un astfel de job „chinuitor” în lumea auto, cu posibilitatea participării în viitor la astfel de „exiluri” europene redacţionale, şi dacă mai are şi pricepere şi talent în lumea maşinilor şi a calculatoarelor, trimiteţi-ne CV-urile Dvs. şi spuneţi-ne de ce credeţi
că aţi putea fi cel mai bun nou membru al redacţiei noastre! Da, aţi înţeles corect, ne gândim serios să ne lărgim echipa cu un nou membru în viitorul apropiat, aşa că, Dacă sunteţi interesat, expediaţi-ne CV-ul pe office@piataauto.md cât de curând. Nu trebuie să fie prea formal, pentru că nici oferta noastră nu e prea formală, dar dacă ne scrie cel mai potrivit pasionat la lumii auto, are toate şansele să ajungă în echipa noastră!
PiataAuto.mdRedacţia PiataAuto.md
10
3,036
COMENTARII (1)
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 26 Septembrie 2012 - 18:06
Mult succes!
Asteptam articolele !!!!
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!