Noua generaţie Lexus IS vine la Salonul Auto de la Geneva. Versiunea europeană e şi mai agresivă!
7 Martie 2013, 00:15
Să vezi şi să
nu crezi! Maşina
asta e un model
de serie, nu un
concept! Ne-am învârtit în
jurul ei de câteva ori, am privit
blocurile astea optice senzaţionate
în faţă şi mai ales în spate, şi tot nu ne
vine să credem că un asemenea design e posibil pe un sedan de producţie! Ei bine, nu vom greşi dacă vom spune că astăzi noul Lexus IS e cel mai agresiv şi cel mai îndrăzneţ dintre concurenţii din segmentul său!
Versiunea europeană a primit mici modificări de design care fac modelul să pară şi mai agresiv, iar pe deasupra
pachetul F-SPORT va da un ultim accent de sportivitate agresivă celor care şi-l vor bifa în lista de opţionale.
Lexus IS, cel destinat Europei, vine cu două motorizări – IS 250 şi IS 300h. Sub capota versiunii IS 250 este montat un propulsor V6 de 2.5 litri, care dezvoltă 207 CP şi 250 Nm cuplu maxim. Cu acest propulsor sub
capotă, Lexus IS 250 poate prinde prima sută în 8.1 secunde, iar viteza maximă ajunge la 225 km/h.

Versiunea IS 300h are la bază un sistem de propulsie hibridă, care combină un electromotor cu un motor
pe benzină, tot de 2.5 litri. Doar că, de această dată, e vorba de un propulsor de 4 cilindri în linie, care funcţionează după ciclul Atkinson. Motorul pe benzină livrează 181 CP, în timp ce electromotorul mai furnizează alţi 143 CP. Astfel, cu peste 300 CP
cumulaţi, noul Lexus IS 300h poate fi nu doar eficient, ci şi extrem de performant, atingând prima sută în doar 8.3 secunde.
PiataAuto.mdRedacţia PiataAuto.md, LIVE din Geneva
2
2,251
GALERIE FOTO (9 IMAGINI)
COMENTARII (9)
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 7 Martie 2013 - 11:24
Lexus ca de obicei e la înălțime,aproape de ideal.
0
3
GRED
Chişinău
la 7 Martie 2013 - 11:30
Sper sa le dea mari batai de cap lui A3, BMW 3 si clasei C ... ca varianta precedenta nu se putea ridica la nivelul lor...
1
1
Viorel
Teleneşti, Moldova
la 7 Martie 2013 - 13:55
Am privit un mini test-drive realizat de americani pe un poligon cu acest model si o zis ca la manevrabilitate e mult mai bun ca predesorul, insa oricum nu se ridica la nivelul actualei seriei 3 de la bmw. Cit despre designul bordului la interior concurentzii germani "отдыхают"(parerea mea).
1
0
GRED
Chişinău
la 7 Martie 2013 - 15:25
Se odihneste numai nu Audi si BMW! Ca MB e trist la design tot timpul. MB-urile au tendinta de a ramane la moda in timp si asta te impune sa faci ceva mai clasic de aia si sunt triste!
Eu din contra ash spune ca acest Lexus bate la design Exterior pe toate! Interiorul take sebe. Sper ca sa se ridice la nivelul germanilor si la restu. Insasi Furuyama care a dezvoltat acest IS a zis ca la momentul inceperii proiectului a zis "...am fost nevoit să recunosc că BMW Seria 3 şi Mercedes C-Klasse erau cu mulţi paşi înaintea noastră..."
Succese Lor!
0
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 7 Martie 2013 - 16:35
GRED: asa e...
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 7 Martie 2013 - 17:00
@GRED ,se pare ca ai dreptate.

Dar nu trebuie sa subestimam brandul Mercedes ca este trist la design .De fapt Mercedes mizeaza pe design ''clasic si istoric'' pe cand Lexus pe design SF.
0
0
GRED
Chişinău
la 7 Martie 2013 - 17:03
In schimb acest Lexus imi pare cel mai frumos si mai FRESH din toate care au existat pina acuma !
0
2
Mihail
Chişinău
la 7 Martie 2013 - 23:22
GRED deacord... la inceput is ca si lexus in general era nimic pe linga concurenti... dar la momentul de fata... doar gusturile clientilor fac diferenta... si totusi un lexus ramine mai special, decit concurentii sai... deoarece ca brand e ca o raritate....
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 10 Martie 2013 - 02:17
@Gred .......Corect !!!

@Mihai , am vazut chiar ieri noul Lexus LS '' 600hl'' si am ramas '' gura casca '' la cat de bine arata .Sincer nu ma gandeam sa vad nici macar noul GS pe strazi asa de devreme dar LS.O masina foarte eleganta din toate unghiurile,oamenii intorceau capul dupa ea si o admirau .
Dar se pare ca da......un Lexus este mai special si ramane totusi o marca destul de exclusivista si singura marca a carei fiabilitate nu a scazut de la an la an, cum s-a intamplat cu mai toti concurentii .
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!