Noul Cadillac CTS: concurentul lui Audi A6, BMW Seria 5, Jaguar XF şi Mercedes-Benz E-Class
28 Martie 2013, 09:51
Cadillac a dezvăluit la New York noua generaţie a sedanului CTS, care ţinteşte direct spre segmentul maşinilor premium de talie generoasă, concurând astfel cu modele precum Audi A6, BMW Seria 5, Jaguar XF şi Mercedes-Benz E-Class, dar şi cu Lexus GS şi Infiniti Q50.

Noul Cadillac CTS este construit pe
noua platformă tehnică a celor de la
GM, cu tracţiune pe puntea spate,
folosită şi la noul Cadillac ATS.
În mod evident, noul sedan CTS
a primit o versiune alungită
modular a acesteia. Noul sedan
american îşi face apariţia pe
piaţă cu un arsenal respectabil
de motoare moderne, ajutate de o transmisie automată modernă, cu
8 trepte.

Fără îndoială, designul deosebit e
una din atracţiile majore a noului
model. Dacă troika de conturenţi
germani şi cel britanic mizează mai
mult pe eleganţă sobră şi clasică,
asistată şi de nuanţe de
sportivitate, atunci americanul
CTS pune miză pe noua
sa filosofie Art & Science
(Artă şi Ştiinţă). Modelul
pare, astfel, a fi inspirat şi
din liniile conceptului
CIEL, dezvăluit acum
doi ani la un concurs de
eleganţă. Ce mai, trebuie să
spunem că noul sedan american
are un design incredibil de reuşit,
cu o personalitate bine conturată!
Noul CTS a crescut mult în lungime faţă de predecesorul său, cu tocmai 127 mm, iar ampatamentul său s-a mărit cu aproximativ 5 cm. Linia plafonului a coborât simţitor, însă, odată cu ea fiind coborâtă şi poziţia în scaune – o caracteristică ce seamănă a fi o ajustare în stilul Caddy-urilor clasice! Scaunele faţă, apropo, dispun de ajustare electrică pe tocmai 20 de direcţii!

În fine, ziceam că performanţele
frumoase ale noului model american
vor fi asigurate de motoare moderne.
Cel mai puţin puternic propulsor
este unul de 2.0 litri turbo,
care livrează 272 CP la
5,500 rpm şi 400 Nm între
1,700 şi 5,500 rpm.
Ceva mai multă forţă, livrată într-o manieră mai relaxantă, va oferi noul V6 de 3.6 litri al americanilor, care dezvoltă aici 321 CP şi 373 Nm. Motorizarea de top aduce acelaşi propulsor V6 de 3.6 litri, dar echipat în premieră cu sistem twin turbo, graţie căruia puterea a crescut la 420 CP, iar cuplul maxim ajunge la 583 Nm!
Noul Cadillac CTS a primit doar
transmisii automate, cu 6 sau
8 trepte, şi este disponibil atât în
versiuni cu tracţiune spate, cât şi cu
tracţiune integrală. Capacităţile
dinamice excelente sunt asigurate
de o suspensie McPherson cu braţe
duble de stabilizare pe puntea faţă şi
una multi-link pe puntea spate, dar
şi de echilibrarea aproape egală a
greutării între punţi, de 50.3 la 49.7.
Suspensia poate primi reacţii
variabile de răspuns, datorită
sistemului opţional Magnetic Ride
Control.

Noul Cadillac CTS va ajunge în
showroom-urile americane
către toamna acestui an.
PiataAuto.mdIlie Toma
5
2,954
GALERIE FOTO (18 IMAGINI)
COMENTARII (6)
GRED
Chişinău
la 28 Martie 2013 - 10:23
In salon consola din mijloc parca e in stilul telefoanelor Vertu :)
E o senzatie dubla - arata si frumos si straniu
0
2
alexander
Chişinău
la 28 Martie 2013 - 10:55
arata promitator !!!!!!!
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 28 Martie 2013 - 15:19
Cel putin arata mult mai bine decat un E-Klass , aici trebuie sa recunosc . Sper sa nu se supere GRED pe mine ,insa acest CTS arata '' super ''
1
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 28 Martie 2013 - 17:01
Cadillac fac în ultimii ani mașini foarte frumoase ,dar cred că și la motor sunt destul de bune.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 28 Martie 2013 - 17:33
Cautati-mi va rog cineva mandibula pe jos... O masina foarte impunatoare!!! :-))

Volswagen: mi-ai furat GINDURILE... :-))
0
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 29 Martie 2013 - 00:35
bravo,daca merg asa,atunci americanii vor avea numai de cistigat.....
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!