Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

O nouă campanie de imagine BMW în Moldova

21 Martie 2013 - 13:26
Ilie Toma
O nouă campanie de imagine BMW în Moldova
În acest an, BMW Moldova a pregătit o campanie de imagine care aduce în prim plan „Plăcerea de a conduce”, acum însă într-o nouă formă.

În 2009 debuta campania de imagine „Story of Joy”, cu „Bucuria” ca element principal. Conceptul pornea de la o declinare a sloganului brandului – „Plăcerea de a conduce” şi transforma „Bucuria” într-un personaj care definea toate interacţiunile cu marca. Acesta a fost startul unui proiect care s-a desfăşurat vreme de trei ani şi a fost îmbogăţit mereu cu noi reprezentări.

Noua campanie de imagine vine cu un mesaj emoţional – satisfacţia personală dată de experienţa intensă a momentului. Campania declină faţetele „Plăcerii de a conduce”, de la sportivitatea încărcată de adrenalină a modelor M Performance, la confortul exclusiv al noului BMW Seria 7. Fiecare mediu de desfăşurare al campaniei, TV sau print preia una sau mai multe teme.

Social media joacă de asemenea un rol tot mai important în comunicarea mărcii, pagina dedicată de Facebook BMW Moldova însumând până acum peste 900 fani. Este astfel firesc ca această campanie de imagine să fie reflectată şi pe Facebook (www.facebook.com/BMW.Moldova). Întărit şi de o coloană sonoră puternică, melodia “Sail” aparţinând trupei americane Awolnation, spotul TV este unul dintre cele mai emoţionale componente ale campaniei. Acesta are în prim plan o serie de personaje care caută să rememoreze în fiecare experienţă cotidiană emoţia oferită de modelele mărcii.

Totul a început cu <<Story of JOY>> în 2009, când a fost prezentat pe piaţă un nou personaj: Bucuria (Joy). Acesta era personajul care rezona cu cei care aveau valori reale şi stabile în viaţă, îndreptate nu doar către ei înşişi, dar şi către comunitate. Tot acest <<personaj>> era cel care te îndemna să ieşi din zona de confort şi să dobândeşti experienţe noi, în cunoaşterea lumii şi a limitelor tale. În următorii 3 ani, Bucuria a devenit cunoscută ca un personaj derivat din plăcerea de a conduce un BMW şi în care ne putem regăsi oricare dintre noi la un moment dat. Anul acesta s-a făcut un pas mai mare şi s-a intrat într-o altă zonă de comunicare cu clientul: aceea mai directă, mai explicită. Este un pas natural, la care ajungi la maturitatea unei relaţii cu cineva sau cu o marcă. Concret, se comunică explicit de aceasta dată că <<nu facem maşini pentru cei care vor să fie văzuţi într-un anumit fel>>, ci pentru cei <<care vor să se simtă într-un anumit fel>>. Experienţa cu un model BMW este una strict personală şi, chiar dacă sunt implicite multe alte avantaje (acela de statut social, de confort, siguranţă, consum redus, putere, sportivitate etc.), primează ce simţi tu despre tine. Pentru aceşti clienţi sunt create maşinile noastre.

Vezi aplicaţia specială online BMW
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter