Primele imagini ale exteriorului şi interiorului noului Mercedes-Benz S-Class [W222]
19 Martie 2013, 11:37
În timp ce Mercedes-Benz a prezentat imaginile cu interiorul noului S-Class în caroseria W222, pe net au apărut fotografi spion cu noul sedan de lux al
germanilor, care a fost ”dezgolit” pentru a fi filmat pentru un video de promovare. Noul model va fi prezentat oficial pe 15 mai în Hamburg.
Deocamdată despre noul model nu
se ştie prea multe, dar noi am aflat careva informaţii interesante.
Chiar dacă noul S-Class se vrea a fi un înlocuitor nu numai al generaţiei actuale, dar şi a lui Maybach, este prea tare spus, deoarece după dimensiuni el nu îl va ajunge nici pe cel
mai scurt Maybach 57S. Lungimea versiunii cu bază scurtă constituie 5116 mm, iar a celei cu bază lungă – 5245 mm. Dimensiuni comparative cu Maybach va avea doar versiunea
ultra-lungă Pullman. Rigiditatea caroseriei W222 a fost mărită în comparaţie cu W221 cu 14%, iar însăşi caroseria a căpătat un design total diferit.
Grila radiatorului este foarte masivă, iar pentru o siluetă elegantă şi aristocratică, partea laterală vine cu
două linii dinamice, ce se îngustează către spatele maşinii, iar posteriorul
a devenit mult mai fluid şi a căpătat
blocuri optice mai mici, asemenea concurenţilor de la Bentley şi Rolls-Royce.
Interiorul noului S-Class a devenit şi mai luxos, chiar dacă volanul cu două spiţe şi elementele sistemului de ventilare de pe consola central arată cam straniu. Pielea fină, lemnul de înaltă calitate şi aluminiul, sunt pretutindeni, dar şi tehnologiile de ultimă oră persistă.
Chiar în faţa şoferului este instalată
o tabletă imensă constituită din două display-e de 12 inch – unul pentru cadranele de bord şi altul pentru sistem mutimedia de nouă generaţie, care poate comunica cu hărţile Google Maps.
Mai mult ca atât, sistemul de ventilare dispune nu numai de ionizator, dar şi de un parfum, care împrospătează aerul la interior, la fel ca în Maybach!
Ocupanţii din spate dispun
de două fotolii cu o multitudine de reglaje, ventilare, încălzire, 12 funcţii pentru masaj şi chiar un suport pentru picioare. De asemenea sunt două planşete instalate pe partea posterioară a scaunelor spate, iar cotiera centrală, şi celea de pe uşi dispun de încălzire.
În calitate de sistem
audio performant, a
fost ales unul ultra
puternic de la
Burmester, dotat
cu 24 de boxe, ce
însumează 1.5 kW putere.
Sub capota noului S-Class vor fi instalate precedentele propulsoare, dar şi noi unităţi. Astfel vor fi disponibile un V8 biturbo, cunoscut
de pe modelul S550, la fel şi un V6 biturbo de 333 CP, ce va propulsa versiunea S400.
Reputaţia unui automobil confortabil, o va menţine noul sistem ”Magic Body Control” constituit din suspensia
pneumatică, amortizatoare
reglabile şi bucşele hidraulice.
Mai multe detalii despre noul Mercedes-Benz S-Class vom afla
în apropierea premierei oficiale.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
6
4,217
COMENTARII (49)
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 12:23
Si cand iti imaginezi ca asta nu e concept. E un concept doar pe-u mine :)
Eu de ash avea puterea sa-mi iau un W221 macar ...
Magic Body Control - chiar vreau sa simt acest lucru! Cred ca e o inovatie gen Benz... Daca precedentul 221 plutea deasupra carosabilului imi imaginez asta...
Softul am inteles ca are foarte mult cod - peste 30 de milioane de linii si multe ruleaza pe iOS apropo de la Apple
Identificarea biciclistilor si pietonilor pe care Volvo deja le are
Cele 9 rapoarte (productie proprie) pe care ZF a anuntat pe RRover ceva similar
Airbag sub motor intre rotile fata
Airbag la centuri de siguranta (deja Volvo sau Ford le are? )
Si multe altele care deja sunt pe masinile premium altor companii ...
1
4
Robert
Bucureşti, România
la 19 Martie 2013 - 13:00
O limuzina cat se poate de atragatoare . Dar sa pui aceleasi motorizari '' penibile '' pe o asemenea limuzina ,e chiar pathetic. Probleme vor curge la partea mecanica cum sa intamplat si la s-ul prezent mai ales problemele de plenum.
Iar la inovatii sta cam slabut . Sper ca nu au uitat ca se lupta pe teritorul unde Lexus LS(2013) este prezent .
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 19 Martie 2013 - 13:09
@GRED ,ai dreptate in privinta asta .Multe de pe noul S class sunt deja de foarte mult timp pe alte marci .Singurul mod prin care epateaza este prezenta uimitoare a liniilor de design care sunt intr-adevar aratoase.
Dar la capitolul inovatii este depasit gen :

-lipsa motorizarilor hybrid ;
-sistemul de A/C climatizare ,este depasit .... EXP : Lexus LS , care are cel mai inovator sistem de climatizare din cate am inteles a fost desemnat castigator .
-bancheta spate cu suport pentru picioare ,este deja pe Lexus LS din 2008 ,
-Un display central mai mare ,care exista deja pe noul LS
-fantele din aluminiu care sunt deja omniprezente atat pe Ghost RR cat si pe noul LS
-etc
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 13:31
Systemul de climatizare e o chestie de gust ... Tre sa sii omniprezent ca sa-ti dai seama care e mai bun ... mai mult ca atat Benz promite un system de climatizare revoluționar cu curenti de aer ionizati ...
Referitor la Hydrid - ESTE. Cel putin se anunta a fi in luna mai.
Display-ul central se va vedea care e mai bun nu care e mai mare si ce funtional are in spate.
Benz nici o data nu si-au permis sa fie depasiti in clasa S ...
Referitor la inovatiile omniprezente pe alte marci - e una anuntarea lor si alta e productia de serie.. sa vedem... oricum toate masinile (aproape toate) au 4 roti dar ideia ca sensatiile in interior si la condus sunt cu toate altele...
Aaa.. si se mai anunta ceva inovator - cica vor folosi 150 de componente de izolare fonică individuala p-u a nu avea concurenti la izolare fonica...
Restul sunt jucarii genul "подлокотники имеют функцию подогрева..." bla bla ...
Sa-l vedem in teste si impresiile.... Bogatii si primii oameni in stat isi vor spune cuvantul dupa ...
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 13:37
Si mai este ceva Robert - toate aceste inovatii ale celor de la Benz (chiar daca preluate sa zicem - nu stiu daca e asa de simplu sa preiai o tehnologie in 2-3 luni) - sunt toate intr-o SINGURA masina ... Asta e :)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 19 Martie 2013 - 14:07
@GRED
Sistemul de aer condiţionat sofisticat de pe Lexus asigură controlul climatizării numai pentru locurile ocupate, datorită tehnologiei inteligente şi eficiente energetic S-Flow. Tehnologia sa revoluţionară nanoe® nu doar purifică aerul şi dezodorizează scaunele şi tapiţeria, ci chiar hidratează pielea, datorită conţinutului de umiditate din ionii nanoe®, de 1.000 de ori mai mare decât al ionilor convenţionali.Deci un sistem mai sofisticat decat cel de pe noul clasa s .
Lexus se bazează pe cei peste zece ani de dominaţie în domeniul tehnologiei complet hibride, pentru a oferi performanţe excepţionale si o fiabilitate imbunatatita.
Si mai este ceva GRED, este greu sa faca o izolare fonica foarte buna . LS daca iti amintesti este o limuzina foarte silentioasa , nu se aude nimic cand merci numai in modul EV .



Nu ma intelege gresit , nu m-am referit ca este ceva rau in asta . In plus S class ofera ceva diferit iar LS ceva diferit ,facandu-le pe amandoua unice . Mie imi plac ambele branduri pt calitatea lor si munca depusa pt un lux cat mai bun.

0
0
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 14:26
Da sunt diferite.
Sa vedem "oficial release" ce-o fi. Careva chestii sunt presupuneri a jurnaliștilor de specialitate. Cel putin mie in vechiul S-Class mi sa parea ca pluteste prin Chisinau da izolarea fonica era fenominala (model 2006 pre-facelift S320 CDI).
0
0
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 14:31
Eu din cate stiu izolarea fonica la ultima generatie a BMW seria 5 e mai buna decat la Clasa E si la fel motoarele sunt mai silentioase. Dar crede-ma ca E-ul iti reda o sensatie cu mult mai sporita la comfortul de rulare.
Daca sincer mie partea din spate nu-mi prea place - sa vedem ce impresia voi avea in real.
Eu totusi speram ca acest S va fi mai aproape de Ocean Drive dar nu a fost sa fie ... gusturile sunt diferite la fiecare om in parte
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 14:32
Si e si prima limuzina care a renuntat la becuri .. .totul e pe baza de LED
0
1
petro
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 15:03
dupa comentarii observ cine e fan la MB, nici in stire nu este atita continut cit in comenturile de mai sus...
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 15:24
Petro e mai simplu - uite in poza la avatar :)
0
0
Viorel
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 15:34
Din imagini, nu prea imi place cum a iesit partea din spate al noului S-class. E prea scurta capota portbagajului si creeaza senzatia de parca ar fi o Dacia 1310. Generatia actuala si precedentele respectau oarecum o proportie intre lungimea din fata a capotei si cea din spate a portbagajului.
0
2
tolea_777
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 16:27
Pur si simplu SUPER !!!!!!!!! Nu gasesk kuvinte. Arata extraordinar..
3
0
Mihail
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 16:42
ce tine de design-in general este fantastic! ramine de vazut la partia tehnica cum vor sta... da totusi MB nu mai este monopolul de alta data in clasa de lux...

Acum chiar ca iti convine sa ei un Lexus... pentru ca nui cu nimic mai jos ca un mercedes... chiar la partia tehnica stau destu lde mult mai sus... nemaivorbind de faptul cas o raritate ceea ce te face mai special :)

oricum Mercedes inca isi mai pastreaza traditiile :)
0
2
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 16:48
Viorel - uite in spatele la Rolls-Royce si spune te rog ce Dacie e? 1310 sau 1320? :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/56/Rolls-Royce_Ghost_Heck.JPG
2
1
Viorel
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 19:03
GRED, Rolls-Royce Ghost arata bine in spate comparativ cu noul S-class si nu aduce a Dacie. O mica mentiune, Dacia 1320 era hatchback, noi in speta discutam despre un sedan.
Si eu sunt fan al marcii Mercedes-Benz, si in special am o pasiune aparte fata de S-class, model care ani de-a randul a fost si este, si cred ca va ramane unul din etaloanele clasei premium; dar asta nu inseamna ca il vad ca pe un ideal lipsit de orice critice.
1
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 19 Martie 2013 - 19:18
GRED:
da, airbag in centura de siguranta are ford din 2011, dar sa nu uitam ca Mercedes a prezentat-o in 2009 in ESF 2009
da, Volvo are sistem de detectare a pietonilor si animalelor, doar ca el functioneaza pina la vreo 18 mph (ca 30 kmh) si e capabil sa evite coliziunea pina la 9mph (ca. 15 kmh), pe cind Intelligent Drive de la Mercedes (inclusiv in E Class facelift) e capabil sa evite coliziunea pina la 50 kmh - ceva mai aproape de viata reala, nu? Stereo camera dezvoltata de inginerii Mercedes a fost deja premiata, la scurt timp dupa prezentare. Ea e capabila sa filmeze 3D pina la 50 m in fata masinii. Impreuna cu alte radare e posibil sa identifice obstacolele si miscarile mult mia eficient decit sensorii infrarosii de la Volvo.
Robert:
Hibrizi vor fi, cu siguranta, inclusiv un plug-in cu un consum cu cifra 3 inainte de virgula (a fost prezentat un concept in 2010-2011). Informatia a fost confirmata de Weber - seful pe R&D

Sa nu uitam ca acest S Class e prima masina in serie capabila sa conduca (partial)autonom pina la 200 kmh. Zic partial, pt ca nu e capabila sa vireze in curbe prea strinse
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 19 Martie 2013 - 19:29
Viorel: ai dreptate ca partea din spate e mai scurta. Dar asta e tendina generala in industria auto: capota lunga, spatele mai scurt -> senzatia de sportivitate.

apropo, nimeni nu a zis ca un S Class ordinar (chiar daca varianta lunga) e menit sa inlocuiasca Maybach-ul. Din start era clar ca aceasta sarcina revine versiunii Pullman. Apropo, se aude ca pe linga versiunea L, va mai fin una XL (nu pullman) pt piata chinei in special
sistemul audio de la Burmester e prezent si in Veyron
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 19 Martie 2013 - 21:28
Exteriorul nu-i cine stie ce, deam o trebuit sa-l faca hatchback... pe cind interiorul JOS PALARIA!!!
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Martie 2013 - 23:53
Ma bucur ca pe acest site se formează un forum constructiv.
Viorel> daca sincer pe poze nici mie nu-mi place spatele ca si la RR de altfel - sa vedem ce-o fi in realitate. Nici la W221 nu mi-a placut spatele cind a aparut dar cu timpul am impresia ca actualul S class in spate e fenomenal.
Acuma referitor la hibrizi. Eu nu prea inteleg pe astia de la Benz cui trebe motoare 320CDI, 350CDI, 350 pe benzina sau si mai rau hibrizi pe S Classe??? Parerea mea ca asa masini tre sa fie echipate cu motoare de la 4.0 in sus. S500 si S550 sau S600 asta da S Classe!!!! E o rusine S250CDI sau hibrid pe asa masina - parerea mea... Taxe de poluare? Hai lasa. Astia cu bani ghiata au bani si pe taxa de poluare...
2
0
petro
Chişinău
la 20 Martie 2013 - 09:04
GRED in privinta la rusinea de S 250cdi cun spui tu, este parearea ta, dar sa nu uitam de concurenti care au si ei motoare mici si hybride, prin asta ei isi arata progresul si tehnologiile lor, toti doresc sa fie cu un pas inainte
0
0
GRED
Chişinău
la 20 Martie 2013 - 11:26
Hibride si CDI sunt p-u consum. Eu sa am bani de un S Class si sa ma gandesc la consum ar fi alogic. Sau cum pe la noi prin MD le mai lipesc si la gaz - asta nu e o rusine? Sa dai 100 mii le o masina ca dupa aia sa economisesti câțiva banuti la km parcurs? Placutele de frana in complect cred ca costa cat toata instalatia pe gaz numai - hai lasa.
E foarte urat sa stai intr-un S class sa te pishi pe tine depashind o Dacie sau un Vaz2108 ... :)
1
1
petro
Chişinău
la 20 Martie 2013 - 11:53
sunt indiferent la tipurile de motaoare de pe acest model, si ce daca e o dacie, ce nui masina? nu are dreptu sa depaseasca un MB
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 20 Martie 2013 - 12:13
CIne va lua acest S-klass in urmatorii 5-10 ani precis nu-l va pune pe gaz
0
0
Junnior
Chişinău
la 20 Martie 2013 - 13:32
moldovenii si s class-ul...
sunt doua lucruri ce imi provoaca antipatie...
o logica post sovietica....
1
0
Junnior
Chişinău
la 20 Martie 2013 - 13:33
sincer - mii greatsa deja cind ii vad prin orash pe bolfoshii ashtia si neaparat s class.....
no offence...dar asa s-a format la mine un portret sa-i spun...
1
1
GRED
Chişinău
la 20 Martie 2013 - 13:54
Asta e la noi in tzarisoara.. bolfosii politici le permit celorlalti bolfoshi sa fure .. ce mai ramane de la primii
0
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 20 Martie 2013 - 14:26
poate e depasit in inovatii si multe alte fleacuri copilaresti,dar sa vedeti cite S-klasse si cite Lexus LS se vor vinde!!!!ultimul va ramine in urma si in umbra.asta e,nu masinile aleg oamenii,oamenii aleg ce e mai bun.
1
0
GRED
Chişinău
la 20 Martie 2013 - 17:06
S Class depasit in inovatii :)
Pare straniu in zilele de azi. Cel putin la aparitia din 2005 actualului model Jeremy Clarkson spunea - Clasa S de la MB este ceia ce se poate de facut azi si ceia ce vor face toate companiile peste 5 ani ...
1
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 20 Martie 2013 - 17:15
ghenyg: Vom vedea, poate în MD Lexus va rămîne în spate,da în lume va fi cu totul altfel.Oamenii vreau exclusivitate,care îl oferă Lexus,fiindcă Mercedes-uri vezi în fiece oraș,da Lexus-uri mai rar.Și nu aș crede că Mercedes e mai bun ca Lexus,aici te înșeli amarnic.Eu personal aș opta pentru Lexus,plus la toate Lexus e mai ieftin.
1
2
ghenyg
London, Marea Britanie
la 20 Martie 2013 - 17:30
Volkswagen:fii serios.
1
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 20 Martie 2013 - 19:00
Volkswagen: dupa logica ta, in goana dupa exclusivitate oamenii vor cumpara mai multe Lexus, da? si cind se vor cumpara mai multe Lexus decit S Class, cine va fi mai exclusiv? Am mai zis-o o data, in 2012 S Class a fost cel mai vindut model in clasa sa la nivel mondial, si asta in ultimul sau an de productie. Asta spune tot.

GRED: mai e e chestia cu emissile de CO2. Producatorii in europa sint tare presati la capitolul asta de Bruxells
Pina la urma, atit timp cit in vinzare sint si S500, ce incurca si un S250.
2
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 20 Martie 2013 - 19:19
Eugen:clar că aperi Mercedes,fiindcă ești un fan al acestei mărci.Eu vorbesc despre ziua de azi,nu ce va fi cînd Lexus vor vinde mai multe sau invers,azi Lexus e o marcă mai rară,și da,unii doresc să fie unici,să se deosebească de ceilalți.Așa că acuzațiile tale sunt de prisos.
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 20 Martie 2013 - 19:28
Chestia este ca nu inteleg dc se agita unii pe aici . Nu a zis nimeni ca S class e masina proasta,dar nici peste noul LS nu este .In plus ii dau dreptate lui alde @Volkswagen . Vrei exclusivitate , cumperi Lexus . Vrei sa fi considerat cu tot felul de epitete deloc magulitoare iti cumperi Mercedes.
Iar un model de la o anumita marca ''cum este cea de fata '' nu conteaza cat de bine vandut este modelul respectiv fiindca asta nu il face mai bun .Sunt proprietari care merg in Logan-uri pana la munca si inapoi '' Loganul '' evident tinandu-l de '' tavaleala '' ,iar in garaj avand un decent '' Opel Insignia ''.Asa se intampla si cu miliardarii . Mercedesurile pt deplasarile in punctul x si y ,iar Lexus-ul pt rafinament si o imagine mai exclusivista cand pleci catre un festival ,nunta,petrecere .
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 20 Martie 2013 - 19:32
De aceea Mercedesurile sunt cumparate mai mult decat Lexususrile ,fiindca sunt masini de ''tavalela '' ,le cumpara toate companiile ,pana si in parlament vezi Mercedesuri . Si stiti care mai este smecheria firmelor si companiilor multinationale ? Un Mercedes nefiind la fel de fiabil ca un Lexus ,companiile se ''scade '' de impozite prin cheltuielile de revizuire a Mercedesurilor .
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 20 Martie 2013 - 20:16
Robert_444:nu numai nunta,festival....cu un lexus ls poti merge si la bal mascat,cumatrie.....:)
3
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 20 Martie 2013 - 20:24
imi place cind se inerveaza cineva si pune un deget in jos la fiecare kare este pt MB.sinteti sau esti jalnik
3
0
GRED
Chişinău
la 20 Martie 2013 - 20:41
Dragii mei "exclusiviști". Mai cautati pe Net testele comparative a expertilor si o sa vedeti cine e peste si la ce capitol. Numai nu va uitati la testele din Rusia ca acolo e 70 : 0 in favoarea lui MB. Pe drumurile din Rusia LS asta dupa vre-o 5 ani incepe a scârțâi cam peste tot asa fiabil cum e
1
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 20 Martie 2013 - 21:00
ghenyg:Niciodată nu ți-am dat dislike.
GRED :Cum sunt drumurile la ruși și la moldoveni,și nu numai(chiar tot CSI-ul), atunci sigur că se vor defecta,mai ales dacă mergi cu 150 km/h prin borțile acelea,așa că nici Mercedes-ul nu va ține prea mult.Asta e realitatea.
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 20 Martie 2013 - 21:46
Volkswagen:nu mam ghindit la cineva anume...dislike sau like nu asta conteaza;)
2
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 20 Martie 2013 - 23:29
EUGEN: W221 este al doilea W140, de asta si s-a vindut asa... nu inseamna ca 10 generatii dupa el tot asa vor fi intrebate...
0
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 21 Martie 2013 - 07:42
:D
0
0
Junnior
Chişinău
la 21 Martie 2013 - 08:28
sper sa aiba acelasi succes precum si Maybach-ul!
2
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 21 Martie 2013 - 10:39
Junnior:este unul nervos rau,cum merge vb k MB e mai tare imediat te trezesti ku un dislike
0
1
Junnior
Chişinău
la 21 Martie 2013 - 11:39
:))))))
0
0
Junnior
Chişinău
la 21 Martie 2013 - 11:39
cifrele arata altceva,
MB e cam pe la coada :)))))
1
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 21 Martie 2013 - 18:39
VB1_One: nici nu am zis ca peste 10 generatii S Class va fi primul la vinzari. Admit ca poate chiar peste o generatie va fi depasit la vinzari de altii, Toate generatiile pina la 221 au fost lideri in vinzari in segmentul respectiv. Dat fiind ca se compara S Class cu LS in prezent, de aia am si mentionat vinzarile in 2012.

Volkswagen: da, sunt fan Mercedes dar incerc sa fiu obiectiv mentionind preferintele oamenilor la nivel mondial si nu preferintele mele.
Robert: o Lada in Romania va fi cea mai exclusiva printre Dacia (nu ma-ntelege gresit, nu am nimic contra Dacia. Singur prefer o Dacia decit Lada).
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 21 Martie 2013 - 18:57
Eugen: Deacord... precedentele generatii nu prea aveu concurenti, mai corect as spune ca concurentii nu erau la fel de inovativi precum cei de la MB. Insa dupa 2000 inkoace... MB au mari batai de cap cu oponentii, nu stau nici ei degeaba. :-))
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 24 Martie 2013 - 12:10
@Eugen ,pai pot sa iti spun ca ai dreptate nu de alta .
O Lada in Romania este mult mai apreciata decat Dacia si mult mai rezistenta decat este Dacia.
Dar probabil tu ai vrut sa dai un exemplu deodata ce aici vorbeam de premium vs premium. Dar iti respect parerea!

@VB_1ONE......Asa este prientene ,inainte acest segment era dominat numai de S-Klass, Jaguar XJ si 7-Series ,iar S-klass-ul fiind catalogat cel mai bun ( era si evident doar era un Mercedes ,deci o limuzina f luxoasa ) .Insa situatia s-a schimbat radical nu neaparat din 2000 ,ci din 90 in coace cand S-Klass-ul de atunci era de pasit de LS-ul de atunci ,daca arunci o privire la interior. S-ul avea pe atunci un interior spartan si invechit ,pe cand LS avea un interior si o plansa de bord luxoasa iar sistemul audio era premium , ceasurile de bord aveau si ele o asemanare ca ceasurile luxoase de mana ceea ce il facea foarte aratos si luxos peste ce oferea concurenta si tot asa .
Nici Mercedes nu se lasa mai prejos cu al sau S-Klass, insa Lexus este un producator pur premium si nu se va lasa mai prejos.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!