Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Din 13 crossovere numai Subaru Forester şi Mitsubishi ASX au arătat rezultate excelente la testele de siguranţă IIHS

17 Mai 2013 - 17:18
Denis Godorozea
Din 13 crossovere numai Subaru Forester şi Mitsubishi ASX au arătat rezultate excelente la testele de siguranţă IIHS
Crossoverele şi SUV-urile compacte sunt foarte populare nu numai în Europa şi la noi în ţară, dar şi în SUA. Institutul american IIHS (Insurance Institute for Highway Safety), a decis să testeze 13 crosovere noi cu anii de producţie 2012-2013 la noul crash-test de siguranţă cu o acoperire a părţii frontale de 25% la o viteză de 40 mile pe oră (64 km/h), care a pus la pământ mulţi producători premium în testele precedente. Acest crash-test este o adevărată încercare pentru automobile, arătând într-adevăr nivelul de siguranţă de care ele dau dovadă.

Din cele 13 crossover testate, doar Subaru Forester şi Mitsubishi ASX (cunoscut în SUA ca Outlander Sport) au primit cea mai naltă distincţie Top Safety Pick+. Astfel, numărul de vehicule care au primit cel mai mare rating a ajuns la 20 de maşini din diferite segmente. Noul Subaru

Forester a demonstrat rezultate excelente fiind un adevărat exemplu - structura caroseriei a rămas intactă, doar planşa de bord s-a deplasat un pic spre spate, în timp ce airbag-urile au lucrat perfect şi nu au permis ca capul manechinului să atingă elementele dure a interiorului. Puţin mai jos sa stabilit şi Mitsubishi ASX recent renovat, care s-a arătat aproape la fel de bine în acelaşi crash-test complex.

Restul crossover-urilor, 11 la număr, inclusiv BMW X1, Buick Encore (cunoscut la noi ca Opel Mokka), Ford Escape (cunoscut la noi ca Ford Kuga), Honda CR-V, Hyundai Tucson (i se mai spune ix35), Kia Sportage, Mazda CX-5, Volkswagen Tiguan, Jeep Patriot, Jeep Wrangler şi Nissan Rogue, în testul cu acoperirea părţii frontale de 25%, au arătat o protecţie insuficientă sau slabă.

Cel mai slab rezultat l-a arătat Nissan Rogue, caroseria căruia s-a deformat simţitor încât părţile de la interior aproape că atingeau scaunul şoferului (o puteţi vedea în comparaţie cu Forester pe imaginile alăturate). Un rezultat nu tocmai bun l-a arătat şi Jeep Patriot – caroseria nu a rezistat impactului, iar airbag-urile laterale nu s-au declanşat pentru a proteja capul şoferului.

Conform celor de la IIHS, producătorii cu rezultate slabe, ar trebui să mai lucreze asupra modelelor sale, pentru a putea atinge rezultatele fenomenale ale modelelor Subaru Forester şi Mitsubishi ASX.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter