Toyota a devenit cel mai valoros brand auto!
23 Mai 2013, 10:10
Potrivit unui studiu recent realizat de Millward Brown Optimor, Toyota a luat prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri auto al anului 2013, preluând poziţia de lider de la BMW.
Astfel, valoarea brandului Toyota în prezent constituie 24.5 miliarde de dolari (19.08 miliarde de euro),
ceea ce reprezintă o creştere de 12 la sută, comparativ cu anul 2012 şi toate acestea datorită popularităţii înalte a automobilelor sale hibride.
Poziţia de lider printre producătorii auto Toyota a avut-o în perioada anilor 2006-2009, iar în anul 2010 valoarea a scăzut din cauza rechemărilor în
masă, apoi valoarea brandului a crescut şi japonezii au recâştigat poziţia de lider în 2011 şi acum în 2013.
Printre 100 cele mai valoroase branduri din lume, Toyota are poziţia 23, iar primul loc, ca de obicei revine companiei Apple cu o valoare de 185.1 miliarde de dolari.
BMW este situat chiar în spatele brandului Toyota printre producători auto, cu valoarea brandului de 24 de miliarde de dolari (18.7 miliarde de euro) - cu 2% în scădere faţă de anul trecut din cauza lipsei de noi modele, precum şi scăderii vânzărilor în Europa. Printre 100 cele mai
valoroase branduri din lume,
BMW este, de asemenea,
situat chiar în spatele
brandului Toyota,
pe poziţia 24.
A treia poziţie printre cei mai
valoroşi producătorii auto o ocupă Mercedes-Benz, cu o valoare de aproape 18 de miliarde de dolari
(14.02 miliarde de euro), dar în clasamentul tuturor brandurilor,
el este situat mai departe de
Toyota şi BMW, pe locul 43.

Mai jos este prezentat un tabel
cu Top 10 cele mai valoroase
branduri auto al anului 2013.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
3,753
COMENTARII (16)
Junnior
Chişinău
la 23 Mai 2013 - 10:20
Si normal.
Toyota si BMW sunt cele mai bune masini!
Love these cars!
2
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 23 Mai 2013 - 10:25
Bravo Toyota!!! Impresioneaza cel mai mult cresterea la Audi cu 18%!!
0
2
GRED
Chişinău
la 23 Mai 2013 - 10:40
Bravo!
Dar asta e conform BrandZ.

Interesant e ca conform altor vendori situatia e putin alta - de exemplu Forbes sau Interbrand.
0
1
GRED
Chişinău
la 23 Mai 2013 - 10:43
Si acolo sunt sume mai mari. E ca si un fel de cotatii la birja...
Aici e link: http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012-Brand-View.aspx
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 23 Mai 2013 - 14:16
Sunt deacord cu Gread, este un fel de cotatii la birja. Nu arata deloc cit e de buna sau rea un automobil sau altul, cum afirma Junnior, ca doar nu-i mai bun un Ford decit Audi sau Lexus...Si studiile acestea sunt ca si presa moldoveneasca, fiecare afisa rezultate dupa placerea si dorinta proprie, sau dupa dorintele altor parti "necunoscute" ...
0
2
Alexei
Rezina, Moldova
la 23 Mai 2013 - 14:17
#bun sau rau (un automobil) (ma gindeam la marca )
0
0
petro
Chişinău
la 23 Mai 2013 - 14:39
americanii stiu sa manipuleze lumea
0
1
Mihail
Chişinău
la 23 Mai 2013 - 14:50
baesti clar lucru ca valoarea nu spune despre calitate ... adrenalina si confortul modelelor...
dar pretul depinde de vinzari .... iar vinzarile depind de calitatea automobilelor dar mai mult si mai corect de prezenta unui brand pe piata....

de ex MB sta in spate ... de ce ? pentru ca nu are o gama mare ... nu acopera toata necesitatea....

va cistiga mai bine cel care vinde cartofi,varza,rosii... etc decit cel care vinde doar cartofi....
0
1
petro
Chişinău
la 23 Mai 2013 - 15:24
cistiga cel ce se adapteaza cel mai repede si mai bine dupa cerintele pe piata
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 23 Mai 2013 - 15:37
@GRED, poi tu erai cel care credea in astfel de statistici...........hau, nu mai te inteleg : JDPower, AVEautos, samd......De aceea eu am precizat intr-o postare veche, lucrul asta '' Daca vrei sa iti cumperi o masina una dintre cele mai bune surse de informare sunt proprietarii care deja au una. Ei sunt cei care iti pot spune concret daca sunt sau nu multumiti de masina. Pentru ca nu exista clasamente la fel ''
1
0
GRED
Chişinău
la 23 Mai 2013 - 16:26
Eu cred in statistici Robert dar nu "fanatism" din asta...
Si chiar cred ce scriu astia de mai sus ca Toyota e lider - tu nu?

P:S: Ceia ce posed eu acuma a fost procurat in baza surselor de informatii care mi le-au dat proprietarii draga.. a fost asta vre-o 15 ani in urma dar nu mai conteaza..
0
2
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 23 Mai 2013 - 18:30
din cite stiu, Toyota a pierdut pozitiile in mare parte datorita catastrofelor naturale
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 23 Mai 2013 - 20:03
@Eugen, asa este, dar spre pacatul altora a recastigat ceea ce a pierdut, fiindca calitatea unui produs se observa de la o posta .
2
0
GRED
Chişinău
la 24 Mai 2013 - 08:08
P-u Robert> Cu calitatea e discutabil frate. Poate te-ai referit la fiabilitate :)
Pai cum bre sa nu fie fiabile Toyota cu asa suspensii? Ar fi o rusine! Daca le iai fiabilitatea ce le mai ramane? Sa pui McPherson fata si Torsion (semi-independenta) spate evident primesti fiabilitate!

0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Mai 2013 - 21:32
Mihai: ei mai pierd din piata nu din cauza ca au putina oferta, ci si pretul e kam mare... klar ca numele isi lasa mult amprenta asupra pretului, dar si are asa efecte.
0
1
GRED
Chişinău
la 25 Mai 2013 - 00:20
Mihai> VBOne> MB nu sta in spate!!! Farqa grija! MB e aparat de Daimler-Benz! Aici nu ese la suprafata treaba asta. Altrfel trebuia sa apara si JohnDeer etc..
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!