Mercedes-Benz E-Class a primit cutie automată cu 9 trepte!
23 Iulie 2013, 14:00
În sfârşit Mercedes-Benz a lansat noua cutie automată cu 9 trepte, 9G-Tronic! Dar aceasta nu va fi instalată pentru prima dată pe noul S-Class, aşa cum era promis, ci pe modelul E-Class recent actualizat! Astfel, noua transmisie cu 9 trepte o va înlocui pe cea cu 7 trepte, 7G-Tronic, doar pe versiunea E350 BlueTec, care este echipată cu un propulsor diesel V6 de 3.0 litri (252 CP şi 620 Nm).
Chiar dacă a căpătat o transmisie nouă, performanţele dinamice au rămas neschimbate – prima sută de kilometri este atinsă în aceleaşi 6,6 secunde. Şi totuşi, consumul mediu de combustibil, comparativ cu cutia de viteze 7G-Tronic, a fost redus de la 5,5 la 5,3 l/100 km. Datorită sistemului start/stop, încorporat în noua transmisie, consumul urban al versiunii E350 BlueTec a scăzut şi mai mult - de la 6,9 la 6,4 l/100 km.
Cifra consumului extraurban a rămas aceeaşi - 4,7 l/100 km, în timp ce emisiile de CO2 au scăzut de la 144 la 138 g/km. Cel mai probabil, noua transmisie 9G-Tronic va apărea mai târziu şi pe noul S-Class, deşi aceeaşi versiune S350 BlueTec redacţia noastră a văzut-o la Goodwood, dar se pare, că aceasta era dotată cu transmisia veche 7G-Tronic...
Pe lângă noua transmisie 9G-Tronic, Mercedes-Benz a mai făcut câteva schimbări în gama E-Class, înlocuind cutia de viteze manuală cu 6 trepte, de pe versiunea E220 BlueEfficiency Edition, cu una automată 7G-Tronic, ceea ce a favorizat la scăderea consumului mediu de combustibil de la 4,7 la 4,4 l/100 km, în timp ce emisiile de CO2 au coborât de la 132 la 114 g/km, astfel conformându-se cu normele ecologice Euro 6.
Mai mult decât atât, E-Class a primit o nouă versiune, care rulează cât pe benzină atât pe gaz natural comprimat - E200 NGD. Preluând propulsorul de 2,0 litri cu 4 cilindri de pe modelul B200 Natural Gas Drive (154 CP şi 269 Nm), noua versiune poate accelera de la 0 la 100 km/h în 10,4 secunde şi consuma doar 4,3 kg de gaz la 100 de kilometri.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
3
8,520
COMENTARII (30)
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 23 Iulie 2013 - 14:09
Inainte aveam impresia ca mai multe trepte ar reduce mai mult din consum, dar se pare reducerea nu e atit de semnificativa. 0.2 Litri mai putin fata de cutia cu 7 rapoarte, dintre care o mare contributie o aduce sistemul start-stop incorporat. La fel si la Evoque am citit. De la 6 la 9 rapoarte consumul se reduce cu aprox 10%. dintre care, 6% datorita sistemului start-stop si restul datorita celor 3 rapoarte in plus.
0
1
GRED
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 14:16
E si normal asa sa se intample. Cu cat mai multe trepte cu atat e mai mica distanta dintre trepte... Chiar si cei de la Daimler au zis ca acuma si in deceniul urmator nu este necesar sa produci cutii cu mai mult decat 9-10 trepte
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 23 Iulie 2013 - 14:24
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
9
1
Valeriu
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 14:32
Ca sa fie cel mai mic consum cea mai buna e CVT-ul din cate am inteles eu. Daca am inteles gresit, corectati-ma. Sunt mai scumpe componentele in caz de doamne fereste o reparatie, dar nu trebuie sa ne gandim ca se strika...
Toyota in ultima perioada in loc de cutii automate peste tot pune CVT-uri si fiabilitatea nu-i scade, inseamna ca nu se strica ele chiar asa usor. In schimb consumul scade si nici nu simti cand se schimba viteza, ca la multlaudatele nemtoaice, care cica sunt cele mai comfortabile si usor de condus.
Daca e sa spun despre acest E-klasse, chiar e frumos, Nu stiu daca a mai avut Mercedes pana acum o masina mai frumoasa. Doar ca parka mai mult ar merge pentru doamne...
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 23 Iulie 2013 - 14:37
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
8
1
petro
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 14:38
Toti constructorii scad consumul motoarelor treptat odata cu concurenta.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 23 Iulie 2013 - 14:40
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
8
0
petro
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 14:45
ride ruptul de cirpala altuia
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Iulie 2013 - 14:52
CVT-u ofera confort
0
1
petro
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 14:54
de pe automartket.ro


cele doua trepte in plus permit o optimizare a etajarii treptelor care se traduce prin turatii mai mici inainte de schimbarea treptei si deci un consum mai mic.

robert sa nu indraznesti sa zici ca tot tu ai scris acolo acelasi comentariu, bai desteptule copii comentariul din alte surse cu aceiasi stire si le postezi aici, rusine pentru unu ca tine, la 34-35 de ani
1
9
petro
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 15:19
problema la cutiile CVT este cureaua
1
0
GRED
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 16:19
Valeriu - varianta pana la facelift e mai misto ! Majoritatea expertilor rusi cel putin asa zic. Desi MB s-a impus tot timpul prin design mai agresiv chiar daca nu era primit de la inceput de majoritatea... Mie varianta clasica mai mult imi place ...
0
1
GRED
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 16:24
Acuma cutiile sunt bune la toate brandurile cred eu ... Poate DSG-urile sunt problematice dar asa e tot timpul la inceput. La DSG-uri pot sa va spun ca proprietarii au garantie pe ele si personal cunosc colegi care au schimbat aceste cutii pe garantii ... VAG-ul are de unde...
1
0
valentin ghionea
Galaţi, România
la 23 Iulie 2013 - 17:20
Ehei, vad si altii ca exista un plagiator pe aici, sa zicem ca este prea pasionat de lumea auto si de aia se mai inspira si de la altii:).
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 23 Iulie 2013 - 17:22
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
Robert
Bucureşti, România
la 23 Iulie 2013 - 17:24
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
Igor
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 17:41
da' de ce nu cu 788212486733542 de mii de trepte?
0
0
petro
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 17:54
la scoala se mai plagia unul de la altul, dar cu timpul aceasta dispare dar nu si pentru unii insi orgoliosi.
0
3
Cyber
Briceni, Moldova
la 23 Iulie 2013 - 18:37
Si totusi Robert nu inteleg de ce-ti schimbi ID-urile? Sau primesti multe (adica majoritatea) note cu rosu, sau inca nu te-ai maturizat...

Ce ati crede daca cei de la PA ar copia postarile de pe alte site-uri pentru a le posta pe PA? Da, ati spune ca sunt niste lasi... Dar ce ati crede despre unii ce copie postarile/comentariile de pe alte site-uri, indiferent din ce motiv o face, si le posteza aici?

Si eu asi putea pana diseara sa-mi schimb id-ul de cateva ori, dar ar fi corect? Suntem oameni, nu?

Inca ceva, chiar daca subiectul e aseamanator ca pe alte siteuri, copieatul nu e ceva potrivit, adica cei ce inca o fac au mult pana la maturitate.

1
6
petro
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 19:33
Cyber concluzie de nota 10
1
1
nick
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 20:32
o buna miscare pentu a relansa vizarile E class-lui . mie imi plac cum arata
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 23 Iulie 2013 - 21:07
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
1
petro
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 21:42
da robert dar care te va vedea de mai multe ori cu aceiasi chiloti se vor gindi ca ai numai o pereche
1
3
Valeriu
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 22:02
GRED am zis si eu parerea mea asa cum ai zis-o si tu. La general insa designul celor de la Mercedes nu imi place. Daca tot sa vorbim despre nemti apoi BMW si Audi imi par mult mai inspirati. De asta si au vanzari mai mari probabil. Se pare ca Audi a pornit moda cu led-urile si acum toti s-au "infectat" cu asta, dar masinile intr-adevar arata mai bine cu jucarii din astea.
0
2
FIFA
Chişinău
la 23 Iulie 2013 - 22:26
robert specialist in toate domeniile
1
4
GRED
Chişinău
la 24 Iulie 2013 - 09:16
Valeriu> sorry cred ca nu ma-m exprimat corect. Nu un design mai agresiv dar mai ne-obișnuit de la model la model. Cel mai "placut" design la timpul sau a fost modelul 190 mai ales ca a fost prezentat in indepartatul an 1982 ...
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Iulie 2013 - 18:36
GRED: da da... atunci el era la inaltime la fel cum si Vectra in 1988 :))
0
0
GRED
Chişinău
la 25 Iulie 2013 - 10:45
Valeriu> Frumusetea este ceva subiectiv ... cuiva poate ii place designul producatorului Geely .. altcuiva Toyota ...
BMW si AUDI sunt foarte inspirati numai ca au un viciu... Ei fac un singur design p-u toata gama de modele... Seria3=Seria5=Seria7; A3=A4=A6=A8 ... si referitor la MB deja A<>C<>E<>S ... Asta e
0
0
petro
Chişinău
la 25 Iulie 2013 - 13:21
pentru toti cei care iubesc si urasc MB

http://www.youtube.com/watch?v=_LRuqrnXBM8#at=374
0
0
GRED
Chişinău
la 25 Iulie 2013 - 17:36
Petro> Impresionant!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!