Primele imagini cu noul BMW X5 M50d!
30 August 2013, 08:15
Existenţa versiunii triturbodiesel pentru noul BMW X5 a fost anunţată încă de la lansarea noii generaţii, dar dezvăluirea ei a avut loc abia în aceste zile, în cadrul testelor drive internaţionale de presă ale noului model din Vancouver, Canada.
Noul SUV M Performance Automobiles vine cu un look uşor mai agresiv, dar departe, totuşi, de ADN-ul unui adevărat M. Noul X5 M50d aduce două
prize masive pe părţile laterale ale barei de protecţie faţă şi o priză centrală inferioară, îmbinate între ele prin linii mult prea sofisticate, parcă.
Posteriorul maşinii pare şi mai cuminte, doar inciziile de pe aripi sugerând potenţialul de sub capotă.

Iar acolo, sub capotă, ecuaţia a
rămas neschimbată – trei turbine,
şase cilindri în linie, 381 cai-putere şi
un cuplu maxim de 740 Nm. Cu acest
potenţial, noul X5 M50d poate
accelera de la 0 la 100 km/h în
doar 5.3 secunde – o cifră mult mai aproape de spiritul diviziei M, de această dată!
PiataAuto.mdIlie Toma
6
3,715
GALERIE FOTO (20 IMAGINI)
COMENTARII (30)
GRED
Chişinău
la 30 August 2013 - 09:05
Cum naiba sa fac sa-mi iau unul.!!!
0
1
Igor
Chişinău
la 30 August 2013 - 10:45
Gred, chiar asa tare te rupe tractoru ista?? O.o



1
1
Mihail
Chişinău
la 30 August 2013 - 11:49
GRED in MD tre sa ucizi pentur asa ceva :D ... ori iati inima in dinti si bagate in politica..
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 30 August 2013 - 11:59
citisem recent ca BMW lucreaza la motorulu cu 4 turbine!
0
0
Viorel
Teleneşti, Moldova
la 30 August 2013 - 16:21
Normal, la fiecare cilindru cite o turbina si-i aici asa de mirare, se strica una....ramin inca trei :)
0
3
Igor
Chişinău
la 30 August 2013 - 17:49
@Eugen, pot sa puna cite o turbina la fiecare cm3, sistemul de racire la dieselurile bmw is de la tractoru John Deere luate oricum :))
1
0
Allvas
Călăraşi, Moldova
la 31 August 2013 - 09:51
Stiti ca BMW are standarde de calitate mai joase ca VW,AUDI, Mercedes? Tolerantele de fabricatie sint mai mari, materiale mai eftine(exceptie fac seriile INDIVIDUAL si M- Paket). Germanii considera cele mai calitative masini VW(cei drept ,produse in germania).
2
1
Valeriu
Chişinău
la 31 August 2013 - 23:59
Cat mai multe turbine, cat mai multe probleme...De-am mai bine abordarea Toyota fara turbine pe benzina si renuntarea la diesel, in favoarea hibrizilor. Interesant ca asta se lanseaza dupa anuntarea colaborarii cu BMW. Nemtii chiar nu invata nimic?
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2013 - 19:36
FANTASTIC, 3 turbine, inseamna de 3 ori si mai multe probleme la partea mecanica.....Va fii superb. Presupun ca finantistii care au gandit asta si-au frecat mainile inainte si au zis ceva de genul '' ahahah sa ii pacalim pe fraieri si s a scoatem noi multi bani de pe masini dar si de pe urma interventiilor la service ''.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2013 - 19:38
Saracul GRED. I-am criticat degeaba marca favorita in ultima vreme. Dar acum se pare ca va fi intr-adevar mai fiabil un Mercedes decat un BMW.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2013 - 19:40
Deci de acum incolo o sa ma ''fac ca ploua '' cand vad sau aud despre problemele mecanice la 7G-Tonicul de pe Mercedes, fiindca oricate probleme ar avea are cu siguranta mai putine decat BMW. Nu-i asa GRED ???? Ramai la Mercedesul care il detii momentan fiindca fii sigur ca este mult mai fiabil decat ce au scos in ultima vreme.
2
0
GRED
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 07:59
Strang bani Roberte p-u un MB "din ultima vreme". 7G-tronicul are probleme doar la tine in minte sau pe forumurile de unde mai furi tu idei. Nu cred ca ai prea multi prieteni sau cunoscuti cu 7G-tronic ca sa faci concluzii. Si nici nu am de gand sa stau pe cutiile anilor 80 cu 4 trepte cum indemni tu pe aici... Si apropo si azi cutiile automate de la Mercedes de 20 si chiar 30 de ani vechime muncesc la greu asta asa FYI.
Si inca ceva literatura ca "sa treci clasa" - http://www.akppp.ru/pages/page6.html
Fii atent cine face cele mai bune automate din lume si vino si "povesteste tema p-u acasa" ....
1
2
Alexei
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 10:22
baieti imi pare rau de voi ca nu va permiteti un bumer de vriun an sau chiar nou, vrio 5 am avut si-s mai bune de 10 ori ca mercedesu, dar despre ce discutati voi permanent, discuta numai saracii, service service service!!! io-maio, cit se poate de discutat despre service, ce nu-i clar ca daca n-ai bani de bmw iti iai Toyota, si nu mai comparati Totyota cu BMW sau Mercedesul, ca Toyota e caruta simpla care nu se strica deoarece nu are ce se strica acolo!!! sa va fie clar, ian sa ma invitati pe mine la o intilnire de aceia offline ori cum se mai numeste, si o sa va catai eu cu niste BMW-uri si o sa intelegeti de ce+s mai bune decit Mercedesul, mai ales pentru tineret, si ingenere o sa intelegeti ca japoneyele pe linga germane is carute-
2
2
Robert
Bucureşti, România
la 2 Septembrie 2013 - 10:25
@Alexei, te-ai intors ?

Da mai, este Toyota este '' caruta simpla '' , precum Royal Crown, Avalon, LC200, FJ Cruiser, si ca sa vezi mai detine si un concern de lux care si ala este '' SIMPLU'' , este chiar CHEL de simplu :)) ......Mai sunteti multi oare ??? :))
2
0
GRED
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 11:01
Alexei - Mercedes e pentru alt public fata de BMW. Mai bun te refereai la dinamica pentru aceiasi cilindree de motor. Doar atat. Ca in rest ... asa si asa... La BMW imi place designul foarte mult si cum ruleaza in viraje - dar din pacate nu am nevoie de asta zilnic si nu prea am pe unde sa-l exploatez la maxim - in schimb de confort ai nevoie o veșnicie ...
Robert - tema pe acasa cu 7G tronic ? Repejor... ca vine tema noua cu 9G-tronic.... !!!
Alexei - Toyota nu e o "caruta simpla". E o caruta cu "Сайлентблок"-uri mari si din cauza asta e mai moale ca caruta cu bare torsionale prin spate si izolare zero - incercati sa faceti o tura la Balti si Cimislia pe drumul betonat la peste 130 la ora si o sa va treaca doru de Toyota ... Daca suna mobilul tre sa strigi in receptor altfel nu vei auzi nimic ...
1
0
Igor
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 12:39
Gred si Alexei: probabil va referiti la corolele din '98... camry sta foarte bine pe linga e-class sau seria 5. IMHO!
1
1
Valeriu
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 13:40
GRED, inteleg ca te enerveaza robert, dar chiar asa sa scrii despre o masina buna eu cred ca nu merita. Normal ca e mai tare suspensia decat la cele nemtesti, care si costa cu mult mai mult. In schimb e trainik si ei spre asta se orienteaza, spre clienti care vor masina, nu bijuterie. Daca vrei bijuterie de la Toyota iti iei Lexus si cu siguranta ca la acelasi comfort ca la nemti, vei sta mai putin in service, tu sau soferul tau, n-are importanta cine.
Ti-as recomanda sa mai citesti inca o data test-drive-ul celor de la PA facut pe noua Corolla, care cu acea bara torsionala, ofera in prezent un mai bun comfort decat chiar actualul Avensis, cel putin asa scriu ei, eu nu am incercat, dar ii cred. Toyota creste in toate, nu se aventureaza in motoare complicate, dar puterea lor in permanenta creste, consumul scade si ramane fiabila, fiabilitatea fiind atu-ul ei de necombatut.
Tu, daca vrei, mergi moale, dar pana-n service de cateva ori pe an.
Alexei daca are bani multi, la-s sa-i cheltuie prin service daca asa intelege sa faca! Fiecare face cum vrea asa ca scrieti ce trebuie, da nu aiuriti pe aici.
1
1
GRED
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 14:18
Valeriu nu aiureste nimeni. Nici o data nu am zis ca Toyota e o masina rea si nici o data nu am zis ca e NE-fiabila. DA. Este MAI fiabila decat MB si mai ales BMW. Si apropo eu in club am scris cam cat investesc prin service la o masina de 300 si ceva de mii.
Dar referitor la aiureli cu 7G-tronic care sta prin service crezi ca nu-s prostii? Daca mai scoti fiabilitatea de la Toyota ce le mai ramane? Ei pe asta si se tin si de aia si vand f. multe fiindca stiu sa construiască masini trainice si ieftine asta e atuu lor.
Si spropo e o discutie - un forum daca crezi ca sunt aiureli argumenteaza no problem. Sau totusi vrei sa avem toti o parere ca in comunism? Un singur brand pe lume? Nea - asta nu e interesant.
0
1
GRED
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 14:20
Si apropo sotia are Subaru si intentionez sa-i cumpar o Corrola noua asa ca numeni nu e indracit pe o anumita marca comparativ cu altii care scriu "aiureli" .... Si nu din cauza ca e fiabila sau ba - dar chiar imi place cum a iesit ultima Corola ...
0
0
Valeriu
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 16:07
Nici vorba de comunism, GRED, dar pur si simplu sa faci o masina "caruta", pentru ca va enerveaza robert, e chiar aiureala, nu te supara. La urma urmei e marka mea preferata, o conduc si nu imi place sa fie numita in asa fel, asa cum nu-ti place si tie cand robert scrie ceva aiureli despre mercedes.
0
1
Valeriu
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 16:09
Daca iti cumperi Corolla, chiar sa ne scrii si noua cat de "caruta" este...:))) da sincer sa fii...
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Septembrie 2013 - 16:59
@Valeriu, nu cred nici decum ca il enervez eu in persoana , ci '' adevarul '' pe care eu il descriu in privinta acestui brand din Stuttgart, e clar ca unora nu le place sa accepte cruntul adevar . Ma bucur ca GRED iubeste atat de mult aceasta marca, este clar ca ii place deodata ce este obiectiv cand vine vorba de ea.Dar sa numesti astfel ''.....'' o marca, si sa spurci MUNCA unor oameni, încă greu încercaţi de cataclismul de acum 2 ani?. este putin spus jignitor GRED scuza-ma cati zic.
1
0
GRED
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 17:23
E parerea mea oricum. Poate sunt subiectiv dar eu cand conduc vreau sa primesc placere. Altcineva doreste doar sa ajunga din punctul A in punctul B. Cu Subaru pana cand poleot normalinai ... doar ca costa al naibii filtrele si curelele.... mai scump mi-a iesit ca la Mercedes...
0
0
Alexei
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 21:52
GRED: tu ai spus ca nuti trebu design si rulare comoda in viraje in toata ziua, atunci nici nu vorbi de BMW, da vorbeste de VW Caddy sau de Toyota corola
2
1
Alexei
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 21:54
Si in general baieti cind iti cumperi masina de clasa premium, nu e destul sa ai banii cit costa masina, dar si pe intretinere destul de mult, voi vret BMW cu 2 lei, asa ceva nu este
2
1
Alexei
Chişinău
la 2 Septembrie 2013 - 21:58
si va rog frumos, sa nu comparati BMW cu Toyota
2
1
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 08:09
Alexei afirmatia mea este urmatoarea:
1. Mai confortabil ca BMW este Mercedes!
2. Mai dinamic ca Mercedes este BMW!

Printre altele eu sunt si fan BMW ...
0
0
GRED
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 08:11
Si apropo varianta avangarde cu suspensie pneumatica de la MB sa stii ca merge foarte tare in curbe !!! Fa un test-drive. E putin altfel fata de BMW dar o sa te convingi ca este adrenalina acolo destul
0
0
501STL
Chişinău
la 3 Septembrie 2013 - 16:01
frumos si masiv,am privit un test cu o comparatie cu generatia anterioara si arat mult mai musculos cind stau alaturi si in dimensiuni se vede ca a crescut ,cit despre inima modelului e infernal acest motor,eu cred ca la moment e cel mai bun din toate motoarele diesel,putere -consum,capacitatea cilindrica,e un motor fenomenal.am avut ocazia sa fortez pe vreo 30 minute un 3 d twin turbo pe x6 al unui bun cunoscut si am ramas fara replica ,si dupa ce mam coborit din el tot nu aveam ce spune,simplu rideam aiurea ca un cophil )))dar acolo erau 305 cai,imi inchipui 380 si fasi,ihaaaaaa
0
0
Alexei
Chişinău
la 5 Septembrie 2013 - 00:41
GRED care Mercedes e mai confortabil decit BMW-ul, daca comparam cu analogii sai de la BMW. A sau B class, care sunt conserve pe linga seria 1 BMW, C class poate e mai compact, si sa zicem ca-l comparam cu seria 3, da S class comparativ cu seria 7, da, sunt ambele interesante si merg moale, da prosta S class este Nemetskaia VOLGA, cind te sui in el, este dishalat de nou nouts, parca-i VOLGA, si plus la asta parca tirii din urma ta un pritep plin cu cotilets, da E class W212 si toate generatiile de ML credca nici nu se merita sa le comparam cu analogii sai de la BMW, cum ar fi F10 sau orice generatie de X5. plus la asta orice Mercedes cind apes acceleratorul se gindeste, poate sa te pizdaneasca cineva in vrio intersectie, si toata asta se numeste confort???? rusine!!! Mercedes ese 140,124,211 (facelift),A class din 2013, 221, si dupa cum se vede e frumos si 222 da restu nici sa nu pomeniti de ele.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!