Muscle car-ul neoclasic: Equus Bass770
27 Septembrie 2013, 13:10
Deşi pe piaţa americană există
muscle-car-uri moderne ca Dodge Challenger, Chevrolet Camaro sau Ford Mustang, care elogiază cu succes gloria legendelor din anii ’60
şi ’70 ai secolului trecut, unii pasionaţi înrăiţi îşi doresc ceva mai mult de atât. Sarcina devine şi mai dificilă pentru cei care şi-ar dori o siluetă clasică de
muscle-car, dar în acelaşi timp şi un motor modern, mult mai puternic. Soluţia, până acum, era una singură: restaurarea unui muscle car clasic şi dotarea lui cu un şasiu şi un motor modern. Dar toată această transformare e una de lungă durată şi mai şi costă un sac de bani...
Acum, însă, există o altă soluţie, botezată Equus Bass770. E o maşină nouă, care combină stilul clasic al muscle car-urilor legendare, cu tehnologiile moderne. Aripile spate
şi linia plafonului au fost inspirate din ediţia din 1968 al lui Mustang Fastback, iar restul detaliilor vin să elogieze renumitul Shelby GT 500 din 1968, model cunoscut de mulţi dintre
noi ca „Eleanor”, din filmul „Gone in 60 seconds”. Pentru a nu fi o copie prea apropiată de Mustang, creatorii săi i-au redesenat faţa în stilul lui Plymouth Roadrunner din 1971.
Sub caroseria agresivă se ascunde un şasiu tubular din aluminiu, iar sub capotă e montat un motor V8 LS9 supraalimentat de la Corvette ZR1, care livrează o putere de 640 CP. Cuplul maxim ajunge la valoarea de 819 Nm! Motorul poate fi cuplat fie
la o transmisie manuală în 6 trepte, fie la una automată cu 6 trepte şi dublu ambreiaj. Creatorii modelului i-au asigurat şi o suspensie pe măsură, cu braţe duble în formă de A, dar şi frâne cu discuri realizate din amestec de carbon şi ceramică.
În rezultat, avem un amalgam din cele
mai bune elemente de design al
muscle car-urilor americane, condi-
mentate cu un substrat tehnic elitist.

Ce parametri dinamici credeţi că poate obţine la final un Equus Bass770?
Ei bine, sprintul de la 0 la 100 km/h se realizază în doar 3.4 secunde! Iar viteza maximă ajunge la 320 km/h!
Preţurile anunţate de Equus Automotive pentru Bass770 pornesc de la 250,000 dolari SUA. Cei care
vor dori să-şi personalizeze maşina mai mult, vor trebui să mai plătească alţi cel puţin 50,000 dolari.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
5
4,112
GALERIE FOTO (26 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (10)
Igor
Chişinău
la 27 Septembrie 2013 - 14:17
o DA, detka!!! dati-mi 2!!!
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 27 Septembrie 2013 - 15:01
Arata bine
0
1
dima
Chişinău
la 27 Septembrie 2013 - 16:33
imi place, pretul e exagerat, insa ce vreau sa spun : multi restaureaza o masina veche nu fiindca nu au alternativa ci pentru a vea o masina retro clasica autentica, nu un "hibrid" cu "fund de mainuta si bot de camila",
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 27 Septembrie 2013 - 16:42
Vreau unul...
0
0
FIFA
Chişinău
la 27 Septembrie 2013 - 20:59
eugen , numai atit?
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 27 Septembrie 2013 - 21:02
TUDOR:
Nu mi-as cumpara asa ceva chiar daca as avea asa bani!
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 27 Septembrie 2013 - 23:58
Printre altele:
Un muscle restaurat complet poate costa 50-80-100 mii dolari
0
0
FIFA
Chişinău
la 29 Septembrie 2013 - 00:23
mai bine un s class brabus nu?
2
0
FIFA
Chişinău
la 29 Septembrie 2013 - 00:24
de banii estia
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 29 Septembrie 2013 - 15:07
TUDOR:
Mai bine un muscle de peste 1200CP din banii astia
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!