Toyota investeşte 1 milion de dolari pe oră în cercetare şi dezvoltare
19 Septembrie 2013, 07:50
Recentul raport anual al companiei Toyota arată că în ultimul an fiscal compania niponă a investit la nivel global un total de 807.4 miliarde yeni în cercetare şi dezvoltare, echivalentul a 8.85 miliarde dolari americani. Această cifră se traduce în peste 24 milioane de dolari pe zi sau peste 1 milion de dolari pentru fiecare oră!
Banii investiţi în ultimul an pentru cercetare şi dezvoltare (R&D) reprezintă o creştere cu 3.5% faţă de anul precedent, Toyota motivându-şi necesitatea creşterii costurilor în această direcţie prin dezvoltarea de noi tehnologii de propulsie alternativă, dar şi maximizarea plăcerii de condus, a confortului şi a încrederii la volan
pentru modelele curente şi cele din viitorul apropiat. Având peste 5.5 milioane de vehicule hibride vândute până la în acest moment, Toyota îşi desfăşoară propriile cercetări şi dezvoltări ale tehnologiilor de baterii şi tot ea îşi produce independent o mare parte din bateriile folosite la aceştia. În special, Toyota studiază în prezent
posibilităţile dezvoltării capacităţilor de stocare a bateriilor prin utilizarea litiumului în formă solidă şi gazoasă, dar şi a altor material de valenţă scăzută, precum magneziul.
O altă creaţie la care s-a lucrat mult în ultimii ani va fi dezvăluită sub forma unui concept la Salonul Auto de la Tokyo din luna noiembrie. E vorba un sedan conceptual de talie medie,
care prefaţează primul model de serie Toyota cu propulsie pe bază de hidrogen şi celule de combustibil.
PiataAuto.mdIlie Toma
5
3,032
COMENTARII (44)
Igor
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 07:54
in sfarsit hrana pentru Robert... stati ca imediat ne explica el cum sta treaba aici, din pct de vedere a expertului...

Robert, suntem ochi si... ma rog... ochi:
1
5
Vetrici
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 08:32
Eu din principiu propun sa nu comentam aici, PA sa inspirat din link-urile date de Robert.
+1 pentru Igor
2
4
dima
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 08:44
Vetrici PA isi ridica reitingul cu ajutorul lui Robert, chiar pun si pe facebook anunturi ca au teme cu peste 200 de mesaje lasate, si totul multumita lui ca ridica panica, o reclama chiar si rea, tot reclama ramine:)))
2
4
501STL
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 08:44
deacord cu voi :)))))
2
1
Valeriu
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 09:17
Pana mai vine Robert, cred ca investitiile respective se fac simtite. Cu parere de rau nu am ajuns la un test-drive cu noua Corolla, dar chiar PA a scris ca a devenit mult mai silentioasa si mai moale, chiar mai mult ca Avensis. Cu asa un trend cred ca cei ce prefera germanii nu vor mai avea motive de a zice ca Toyota e o "caruta". Si dupa toate acestea, pretul nu creste!
0
1
Vetrici
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 09:37
da, discuții aprinse scriu ei pe Facebook.
:D
1
0
GRED
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 10:12
Asta e ce spuneam eu mai devreme - Toyota tre sa se re-inventeze fiindca Corea si China deja fac masini a-lea Toyota - adica ieftine, fiabile si practice ... Toyota deja tre sa fie un Low cost a lui Lexus mai degraba decat Lexus o divizie de lux a Toyotei ... Si p-u asta Bravo - in sfarshot Toyota va face masini mai premium decat momentul actual ... mai comfortabile, mai izolate si sa se tzina bine de traseu !!!
0
0
GRED
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 10:15
Valeriu > ".... cu asa un trend cred ca cei ce prefera germanii nu vor mai avea motive de a zice ca Toyota e o "caruta"..." - aici sunt de acord ... asta daca nemtii stau pe loc desigur .... In ultimii 2-3 ani Toyota deja a inceput mica re/e-"volutie" - asa e piata si cerintele ei .... Eu mic exemplu sunt KIA si Hyundai ... cresc de la an la an
0
0
Igor
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 10:18
@Gred, am impresia ca ai mers numai pe toyote arabe... nu stiu ce izolare mai trebuie in ele ca la a mea, eu aud rotile de afara doar daca merg cu geamul deschis pe jumate si pe rotile de iarna... :/ de motor nici nu mai zic... citeodata ma intreb, el functioneaza sau s-o "glushit", da' eu merg la vale?
0
0
Valeriu
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 10:33
De acord Igor, este destul de buna izolarea fonica. Este diesel si se aude motorul, ca nu are cum, dar e un sunet placut si toti care urca cu mine se asteapta sa auda un "tractor" dar nu e asa. Avensisul meu e universal si cam face galagie in spate pentru ca sunt niste capace din plastic care presupun ca ar fi putut fi facute un pic mai altfel ca sa nu se auda. Dar nu e mare problema, pentru ca pe un drum normal nu se aude nimic. Nu am avut ocazia demult sa merg cu un Mercedes (doar cu ceva timp in urma am ajutat o doamna sa dea cu spatele un E, ca nu putea! :)), dar asta nu se socoate), dar o voi face cu prima ocazie tocmai pentru a-l vedea cat de linistit e prin gropi. Apoi voi face o concluzie, merita el acele zeci de mii in plus, dar ma indoiesc...
0
1
Igor
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 10:57
eu am camry, V30, american, dar scrie ca e "made in Japan" pe el...

un coleg de la lucru are E270 diesel din 2005 (nu mai stiu care W e asta)... alt coleg are touareg,2.5 diesel...

sincer, cind mergem la masa la amiaza, si e rindul sa mergem cu masina mea, ambii urca in spate :)) ca dupa cum spun ei "e mult mai confortabil decit la noi, si spatiu mai mult in spate" ... nici unul din ei (ca ne cunoastem de destul timp), NICI UNUL nu a spus ca MB-ul sau touaregul e mai bun cu ceva decit toyota... ba din contra asta cu touaregul a recunoscut ca momentul la mine se simte mai bine decit la touragul lui, chiar daca e diesel, 4x4 si etc...

0
1
Valeriu
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 11:36
prietenii probabil nu sunt asa inraiti germani cum sunt unii pe aici, dar stiu sa recunoasca calitatea.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Septembrie 2013 - 12:21
Multumesc din suflet Piataauto, o stire de nota 10+ care chiar o asteptam si aici. Pe alt site concurent aparuse mai devreme, dupa linkurile pe care eu le-am distribuit aici.
Acum ce sa mai zic, sincere FELICITARI Toyota, si asteptam noile motorizari pe hidrogen, care va lasa '' gura-casca '' intreaga industrie auto din Germania. Propulsiile astea vor fi implementate si pe Lexus, '' cu modificarile de rigoare '', cu radacini specifice de abordare acestei marci premium . Mercedes sa puna in continuare propulsii pe '' gaz '' caci oricum a ramas in urma din punct de vedere tehnologic . Nu-i asa GRED ? Vreau sa vad ''fata concurentei '' cand Lexus va avea numai propulsii pe hydrogen demne de o masina moderna de lux a viitorului .
4
0
GRED
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 12:24
Valeriu> Parerea mea ca Touaregul e cam de rahat... caruta pe roti de lemn imbracate in otzel cum era pe timpuri ... Eu am condus unul si nu mi-a placut de loc. Tazu meu (asa il numesc eu) de C class are mai mult comfort ...
0
0
GRED
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 12:25
Avensis e destul de moale nu am zis ca nu e comfortabil ... la viteze putin mai mari se simte diferenta de la 70 -80 in sus...
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 12:27
Robert cu tine e clar. Esti sub "influenta" cutiilor de 4 trepte - foarte avansate tehnologic si cu mult mai departe de cele 9 trepte de pe E class. :) . Sa stii ca Toyota e buna masina comparativ cu alte branduri ... eu recunosc asta ... da nu ma poate convinge cineva sa mi-o procur asta e diferenta :)
Sanatate !
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Septembrie 2013 - 12:36
Nu mai vorbii ce vrei tu, ti-am mai zis. Nu vreau sa bag la nimeni pe gat sa-si cumpere Toyota, ci sa-i fac sa inteleaga ca este peste cele germane si ca fiabilitate si ca sustenabilitate din pct de vedere al inovatiilor.Si mai sus nu vorbeam numai de Toyota, mai degraba despre Lexus. Desi nu mi-ai raspuns la intrebare GRED. Chiar de la tine asteptam raspunsul asta, adica tu care spuneai la un moment dat ca sunt sub Mercedes ? Sub mercedes din ce pct de vedere ? Al carui aspect prin vagul motiv este sub mercedes ?

ps : Ce fata va avea Mercedes cand Lexus va avea numai propulsii pe hydrogen demne de o masina moderna de lux a viitorului ?
2
0
GRED
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 14:44
"....Nu mai vorbii ce vrei tu..." - vrei sa vorbesc ce vrei tu doar? :)

Vom vedea ce fata va avea. Exact aceiasi fata va avea cand un BMW seria 7 cu cativa ani in urma au scos in serie mica un Seria 7 ... :) STai fara grija - faca nici nu stress ...
Si ca nu am vrut sa compar Toyota cu nimeni fiindca e un leader ca brand in lumea auto si stiu bine care e locul ei in industrie dar daca tu crezi ca-s unicii nu ai dreptate ... fiindca Daimler a facut investitii nu 8 si nu de 10 dar de peste 20 miliarde din 2008 in 2010 ... ia uite = http://www.motorauthority.com/news/1024482_daimler-to-boost-rd-spending-to-21-billion-by-2010

Si Mercedes este concernul care investeste cel mai mult in cercetare si dezvoltare (R&D) indiferent de domeniu - securitate, comfort, autonomie, IT etc...
Mercedes de-a lungul istoriei ca de altfel si Toyota au avut mari probleme - care cu legea , Mercedes chiar cu coruptia a fost scandaluri etc... dar numele sunt de acord e greu sa-l dai jos chiar cand faci rahaturi - a se vedea modelul W220 - numai ca eu vreu sa zic ca cand voi vedea alte branduri de masini la peste 1 milion de km fara interventie la motor atunci poti sa zici ca acest brand este ca altele - dar pana atunci ei vor vi deja foarte departe asa ca Bye Bye ... Si numa bine... (Pe Dumnezeu lasa-l in pace - eu oricum vorbesc ce vreau eu nu ce vrei tu )
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 19 Septembrie 2013 - 16:12
Da GRED, te inteleg perfect, Mercedes e D-zeu pe pamant, asta ai vrut sa zici ;)
2
0
dima
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 21:15
GRED asta am vrut sa scriu si eu BMW deja de multi ani au masini pe hidrogen lichid, in Germania chiar sint si statii de alimentare cu acest agent, dar Lexus bine inteles ca e primul, fara indoiala:)))))))))))))
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Septembrie 2013 - 21:23
Bai tontule de @dima, tu stii cei ala CONCEPT si produs de SERIE in MASA ? BMW au motoare pe hidrogen ca CONCEPT, ai auzit bine CONCEPT da ? NU sunt de SERIE si nu sunt la VANZARE ai inteles ? Am vorbit romaneste ? Offfff gre e Domne-n asta lume ! :)) .Toyota -Lexus Vor FI PRIMii CONSTRUCTORI care le va implementa in PRODUCTIA DE SERIE ( in vanzare ), ai inteles bn ? Deci chiar ma faci sa cred ca atat te duce capsorul , sau mai bine zis '' cutia de papuci '' de deasupra umerilor ( cap in nici un caz nu se poate numi ) nu este in stare decat de atat ....BMW, BMW ?
Numai bine !!
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Septembrie 2013 - 21:24
Scxuzati-mi comportamentul...........am avut o zi tensionata astazi :D
3
0
GRED
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 22:08
Robert fii calm nu te enerva... mai bine documenteza-te:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7
si aici
http://ru.wikipedia.org/wiki/Водородный_транспорт
0
1
Mihail
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 22:17
Robert ... tu parca esti baba ceea deocheata de biserica..... ii lamuresti ca tunetul nui produs de sfintu Petru cu calu... si e tot pe aii o tine.... sincati spune ca te impli de pacate daca o contrazici...

mai omule sa fii sanatos ... da de az vreau sati spun si eu ca la polu nord sint ghetari si ii frig..... si am sati atuc aminte asta pina cind ta ingheta creeru ala...

eu nu inteleg ... tu chiar nu teai saturat sa vorbesti cu paretii... ? chiar crezi ca cei care au mercedes sau bmw o sa treaca la toyota pentru ca tu le faci reclama? ....

Cit oare ai sa mai continui cu aceleasi subiecte? .....
nuti spun sa nu comentezi .... comenteaza omule!!! da mai chimba comentariile.... mai spune ceva de masinile si ingineria romineasca ... daca cea germana e de kkt ....

o lume intreaga respecta nemtii pentru cine sunt ei ... si so gasit un romin sai socoata de nimic....
1
3
Igor
Chişinău
la 19 Septembrie 2013 - 22:43
oi, Mishanea... cum sa spui asa ceva?? pai dasteru il ajunge din spate pe ML! loganu degraba as bata in usa la clasa lux linga seria sapte, s-klas si a8... evident ca nu o sa ajunga la LS ca n-are cum sa ajunga la LS... LS-ul daca ii pui motor de shuttle, zboara in alta galaxie!

si mai este sandero 1.2 care face concurenta evidenta la Golf R si Scirocco R, Focus ST, Astra GTS, Megane RS si restul hot-hatch-urilor...

masina mea de lucru e sandero... sa le fereasca Dumnezeu pe mamele celor care mi-au strins sandero asta... care in anul 2012 nu puteau pune un BANAL "гидроусилитель" si un radio pentru 6900 de euro... nu mai zic de A/C...
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 19 Septembrie 2013 - 23:19
@Mihail, tu esti mai ''batut in cap ''. In primul rand subiectul abordat si comentat de mine relateaza stirea de fata, daca esti chior, poti vedea f bn ca am comentat la o stire despre Toyota, asa ca mai bn te poyi pune o pernita moale sub genunchi, sa nu racesti, si sa incepi mataniile in fata siglei ''steluta'' sau ''alb-albastra''. Este cele mai ''jmekere'' branduri. Probleme Dupa probleme . Am ramas traznit de admiratie.Nu-i de mirare ca in RO sunt aruncate la fier vechi dupa 5 ani de folosinta.

Bun, lasand aceasta repriza dezobedienta a mea , am mai zis ca sunt putin recalcitrant astazi dupa ziua care am avut-o in traficul Bucurestean, multi, dar f multi nervi .
@GRED, cu toata stima pt tine, dar nu ai dreptate.
Planul a fost '' tornat '' la scurt timp, datorita coisturilor de exploatare f mari si a preturilo prohibitive. Deci daia vedem numai BMW-uri pe hidrogen pe strada si la showroom. BMW daca era atat de ''jmeker '' faceau de prima data o productie de serie in masa puse la vanzare.Dar NU, ei au ales sa preia hibrizi Toyota, fiindca sunt ( si o sa spun adevarul ) de tot rahat*l, in materie de inovatii. Defatp asa s-a intamplat dintotdeauna cu nemtii.Cand nu sunt japonezii sau americanii langa ei ca sa ii indrume, incep sa faca prostioare.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Septembrie 2013 - 23:20
poti*
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 19 Septembrie 2013 - 23:20
cu ghilimelele de rigoare evident.
0
0
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 01:31
bai tu ceva ai cu nemtii... ce ți-au facut ma?
0
0
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 01:41
Ai grija ca se enerveaza si americanii cu hidrogenu .... si de fapt multe depinde si de ei :)
Dar asa cu diplomele de onoare se bucura toti cu hydrogenu asta ... si oleaca si Toyota
http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Car_Vision_Award
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_F-Cell
http://green.autoblog.com/2013/08/19/mercedes-b-class-fuel-cell-drivers-share-hydrogen-stories/
etcccc....

Deci lucreaza lumea de pe toate continentele !!!
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 01:43
@GRED, nemtii au facut si au ascuns prea multe ti-am mai zis. Si inca mai fac, de fapt numai conducerea este plina de finantisti. Nu mi zic de CEO.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 01:45
GRED ce nu ai inteles tu este ca TOYOATA va fi prima care va implementa in productia de MASA , in CANTITATE MARE, pe modelele atat ale grupului cat si divizieide lux. RESTUL, poate sa faca frate pana nu o mai putea, pot sa scoata cate concepte vor ei, DEGEABA, Toyota le-a luato in fata inaintea lor, si asta vom vedea de la anul.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 01:46
Deci restul pot lucra in continuare la ele, pana nu vom vedea pe PIATA in Showroom, degeaba. La Toyota vom vedea de la anul, asa cum sa preconizat. Deci aizi i-a intrecut Toyota.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 01:47
aizi=aici*
0
0
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 01:49
Roberte - industria Auto e cu mult mai interesanta decat ceia ce se face in capul tau .. sorry ...
Un articol foarte interesant = http://www.romanialibera.ro/tehnologie/auto/brandul-de-lux-infiniti-salvat-de-la-un-esec-rasunator-declaratii-socante-ale-vicepresedintelui-nissan-291394.html
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 01:50
Si nu mi-ai raspun la asta :
As vrea sa vad si un '' takumi '' german in special din partea lui Daimler, dar din pacate ei au ca scop reducerea costurilor de asamblare ( by China ), si preturi enorme de vanzare ??

OK, mersi, acum il citesc
0
0
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 01:54
Si asta e interesant... Merkel tzine cu ursu aici... crezi ca e bine ca se amesteca???
http://www.romanialibera.ro/tehnologie/auto/salon-auto-frankfurt-2013-angela-merkel-transmite-avertismente-europei-vezi-mesajul-ei-312459.html
0
1
GRED
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 01:56
Nu stiu eu interiorul celor de la Daimler ... dar sunt convins ca au din astia in fata carora tremura toti acolo datorita standardelor extraordinar de mari a acestui brand ....
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 01:58
Si ce legatura ar avea asta cu ce vb noi aici ? Helo, Toyota este cel mai mare constructor auto din lume , isi permite sa faca orice. Cu Nissan este alta legatura, alt target, desi sa inteleg ca i-a salvat unul de la Audi, nu am inteles prea bine, am citit im mare, sunt oarecum putin obosit de azi :D
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 01:59
de ieri :)
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 02:02
Mda '' Dieter Zetsche, CEO Mercedes-Benz, care a fost prezent la deschiderea Salonului Auto de la Frankfurt alături de Merkel, are o sarcină foarte dificilă şi anume reducerea nivelului mediu a emisiilor de CO2 ............ '', stirea asta chiar ca nici nu ''miroase '' pe langa Toyota, dar sa le mai fie si teama :))
1
0
dima
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 09:10
Robert_444 ai mai demonstrat o data ca esti prost, BMW a facut masini pe hidrogen in serie mica, nu doar concepte, am scris ca special pentru ele au deschis si statii de alimentare, esti un zero fiindca doar scrii, fara sa te informezi.
1
1
501STL
Chişinău
la 20 Septembrie 2013 - 10:03
robert esti mama prostiei,lasa ma toyota asta si lexusul asta scump si fara sens,deschide ochii tontule,tehnologii lumea are,si mult mai avansate ca la toyota, pentru ce spre exemplu un seria 7 electric ,cind clientii vor drive si placerea condusului,toti se orienteaza spre clientii lor,la fel si toyota ,fac masini pentru oaemnii care au probleme cu vederea sau care sunt sedusi de nustiu care tehnologii a lor,dar de fapt nimic special,toyota corola 2012 cu cutie automat cu 4 rapoarte si un motor de 1,4 care consuma in orash 13 litri asteas tehnologii?de ce nu implimenteaza pe toate modelel lor tehnologiile de ultima ora ?fiindca ii un brand pentru oamenii simpli ,care nu isi permit sa ia ceva mai scump,toyot aniciodata nu va fi un bmw,mercedes,audi, niicodata....si impacate cu ghinul tiganule,marsh la tine si comenteaza
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 20 Septembrie 2013 - 18:12
De adevar , va suparati
De minciuna, va frustrati
Mai rau ca femeile intr-un ciclu se pare.

@dima, @Alifonso

Voi, gugustiucii agramati care ati aparut in ultima vreme, puteti pune mana pe un manual, orice manual, de gramatica, literatura, istorie, etc va faceti un pic de cultura generala si pe urma abia trageti-i cu tastatura. In scris, ca si in viata de zi cu zi, prostia sare in ochi de la primele cuvinte, iar faptul ca sunteti in spatele unui monitor, nu face invizibil cretinismul dinauntrul vostru.

BEMhVE, HAUDI si Merjedes, si care or mai fi sunt doar niste paravane pentru spionaj si furt intelectual de la japonezi. Oricat de complexe si de stralucitoare ar fi produsele lor, nu sunt in nici un caz nu sunt capatul lumii si nu inseamna totul in viata asta. Intr-o zi o sa va treziti la realitate si o sa va dati seama ca toata viata ati scuipat semninte la un meci de divizia a 14-a iar cei din jurul vostru s-au bucurat de zilele pe care le-au avut pe pamant si au ras in sinea lor de stupiditatea pe care o afisati in public fara rusine, ca pe-o comoara de nepretuit.

Nu stiu ce e mai vrednic de dispretuit. Un frigider plictisitor facut in Bavaria ori agaricii anaflabeti care il sustin transpirati si incordati de parca insasi viata lor ar depinde de asta.

Salutarile mele !
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!