O nouă motorizare diesel pentru Toyota RAV4
24 Octombrie 2013, 07:58
Noua generaţie Toyota RAV primeşte o nouă motorizare diesel Euro 5, de 2.0 litri D-4D, disponibilă cu tracţiune integrală Intelligent Dynamic Drive System. Sistemul celor de la Toyota este unul parti-time, care direcţionează 100% cuplu către puntea faţă în
condiţii normale de condus, dar în cazul pierderii aderenţei combină distribuţia activă a cuplului cu reacţiile sistemului de stabilizare a traiectoriei şi al asistării direcţiei pentru gestionarea aderenţei potrivite pentru cele patru roţi.
Noul propulsor diesel, instalat pe RAV4 livrează o putere maximă de 124 CP la 6,000 rpm, iar cuplul maxim atinge valoarea de 310 Nm între 1,600 şi 2,400 rpm. Fiind cuplat la o transmisie manuală cu 6 rapoarte, noua motorizare are emisii CO2 de doar 136 g/km. Toyota nu anunţă deocamdată cifra
oficială de consum a noii motorizări, dar, judecând după nivelul emisiilor, aceasta ar trebui să se situeze în jurul valorii de 5.1 litri/100 km în regim mixt.
PiataAuto.mdIlie Toma
1
3,488
GALERIE FOTO (27 IMAGINI)
COMENTARII (34)
FIFA
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 14:04
ce atirna acolo desubt , sistemul de evacuare? poza 4 poza 11
2
1
501STL
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 14:40
amush vine super informatul robert si o sa explice de ce teava de esapament sta asa ,si plusurile ei :D,si anume ca asa ar trebuie sa stea la orice masina :D ,ca probabil inginerii totyota au stat 10 ani si sau ghindit inainte de a scoate in productie asa opera de teava :D
3
7
GRED
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 16:12
Tudor> Nu cred ca e sistemul de evacuare.
Da ce mai conteaza!? Fiabila sa fie. Urata, performanta, comfortabila, frumoasa asta e pe locul - 10 ... sau nu asa crede lumea care iubeste Toyota si-i vad pe cei din MB si BMW ca pe niste cocalari !?
1
6
FIFA
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 16:20
chiar imi e interesant ce atirna acolo
1
2
FIFA
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 16:21
poate redactia PA ne ajuta
1
2
Igor
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 16:26
tudor, ii teava de esapament acolo... sta in 3 rizinci de forma la cifra 8... (asta daca e la fel ca la camry)
1
5
501STL
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 16:40
ii teava de esapament ,fa zoom si o sa vezi ca ii e,nustiu di si sta asa,ca nu o intrat inca manelistu sa ne explice ,dar daca va fi la toate modelele asa,eu zic ca e o haltura mare,tinind cont ca masina asta de departe nu are cel mai reusit desing,la general rav 4 niciodata nu a avut un desing tocmai frumos,nu spun ca is rele masini da nu miau placut niciodata,din experienta insa pot sa spun ca un prieten din soroca luase unu in procat,si prin ce am mers cu ravu sela apoi nis noua nu ne venea a crede (prin pamint arat am mers dupa o ploaie de vreo 3 zile) baetii de la spalatorie au zis ca asa ceva nu au mai vazut niciodata :D,scoteau lu lopetile glodul din spalatorie :D ,parca amu ii tin minte mititeiii erau negri :DDDDDDDDD
2
3
ionutz turcanu
Paris, Franţa
la 24 Octombrie 2013 - 17:08
Este teava de esapament...si la toyota carina E si Camry vine acceasi structura...ii tipic pentru toyota. da nu inteleg dc...
0
4
501STL
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 17:10
a doua generatie era ravul ,cam trimtuts si scaunele mici pentru 190 cm ai mei
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 24 Octombrie 2013 - 17:55
Un test de nota 10.
Fiabilitatea trebuira sa aiba si ea un nume. S-a numit ''Toyota''. Rav 4 este un model cu capacitati offroad remarcabile pentru segmentul din care face parte, scaunele usor profilate si suportul lateral, cat si cel lombar fac ca scaunele din noul Rav 4 sa fie catalogate drept mult mai confortabile fata de modelul anterior.Vechiul RAV4 era una dintre cele mai frumoase crossovere de pe piață. Și, pe lângă Honda CRV, singura interesantă. Mergea și offroad fără probleme, iar motoarele erau indestructibile.Cel nou nu mă dă pe spate design-ul exterior, dar îmi place interiorul. Ține la tăvăleală dar ai și un pic de high-tech la bord. E și spațioasă, așa că o să te simți bine la volan, chiar și la drumuri lungi.

@Alifonso, mai intai raspunde la intrebarile puse de @Eugen si voi argumenta si eu ceea ce tu nu constientizezi, deviand aberatii. Nu sunt mata sa iti dau eu explicatii tie. Du-te si intreab-o pe ea, si cere-i si cauta chistoc de tigara din scrumiera lu tac-tu sa tragi pe la coltul blocului cand nu sunt ei acasa schizofrenicule. Salutarile mele ''snoc man''.
5
2
Robert
Bucureşti, România
la 24 Octombrie 2013 - 17:55
snot*
3
1
FIFA
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 17:57
bine,,,,da da imi aduc aminte...o ruda are camry, varianta americana si tot asa atirna,,,corect...miam amintit..
un mici moment estetic, care supara bine ochiull.....si numai 124 cp din 2,0 d
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 24 Octombrie 2013 - 17:57
scuzati-mi unele greseli de literatura, vorbeam la telefon cand am postat comentariul.
4
2
501STL
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 18:07
numai rominii injura cu mama si cu tata ,sunt prea sfinte cuvinte pentru mine ca sa continui discutia asta,estii ceea ce esti,la general toti rominii is niste incompetenti,birfasi,cicaciosi ,nimic bun din voi,numai cu cuvinte de jigna si injuraturi cu mata si tactu,asa ceva numai voi putyeti,de aceea va urasc pe toti in europa ,ca sinteti niste oameni prosti,saraca europa cind aude de romini apoi se incuie in casa ,si asta pentru ca ei nici nu stiu limbajul vostru si inteigenta voastra ca din mam si tat nu esiti.......esti prost robert
4
3
501STL
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 18:09
de altfel ca si restul "robilor" ,
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2013 - 18:53
@Alifonso .. tu spui de altii, da exact asa faci..nu cu tata si cu mama, dar mai frumos: cu "pampers man" , cu "cacaciosi, incompetenti" .....inteligentu' , ideea e ca, unu care stia, din start raspundea la intrebari, ca sa arate ca m-am inselat. Da tu ii dai bataie cu vorbitu, da cu cunostintele...

Рот у тебе большой, а моторчик? ..DACA AI 190cm asta nu insamna ca IQ-u tot e atita.
Presupun ca in urmatorul comentariu , in loc sa vorbesti ca un om civilizat, iarasi o sa incepi cu minte de clasa a 2-a cu "pampers man" , in loc sa treci la subiect si sa raspunzi draculu' la niste intrebari din AUTO, tot de clasa a 2-a.

Inteligentu' mai calm...in vorbe, ca nu stiu cine o sa se distreze mai bine ,tu sau eu.. (presupun ca IQ-ul tau a permis ca neuronu tau sa inteleaga la ce am facut aluzie)
3
3
Valeriu
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 19:41
Mai bine Toyota ar pune hibrizi pe toate modelele asa cum a inceput a face cu Lexus. Este econom diesel-ul cand intri la benzinarie, dar e jale mare daca patesti ceva cu injectoarele, pompa injectie sau turbina. Mai sunt si alte chitibusuri impuse de normele astea Euro. Da, mai este DPF-ul ala strashnik. E drept ca europenilor le place diesel-ul si Toyota, ca peste tot in lume incearca sa satisfaca poftele clientilor, in dependenta de regiune. Mai este de fapt inca o chestie, europenii tin masina cam 3-4 ani, atat cat strashniciile enumerate mai sus merg si sunt pe garantie, apoi le dau noua, moldovenilor sau altor popoare mai parasite de soarta si frecati-va oameni buni! Asa ca ei beneficiaza de economii da noi de problemele lor!
1
1
Valeriu
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 19:50
In privinta design-ului despre care vorbiti voi mai sus as vrea sa spun si eu ca atunci cand le vad pe strada (si sunt destul de multe Rav4 deja prin Chisinau) arata mult mai bine ca in poze. Acelasi lucru si despre Corolla care arata extraordinar live, parerea mea. Totusi Rav4 ar fi putut avea un spate mai inspirat. Zic asta ca sa le inchid gura celor care zic ca nu mai pot de japonezi. :))
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2013 - 19:57
Valeriu:
In privinta diesel-urilor , esti corect, in mare parte. DPF-ul se scoate , si cu un mic chip-tuning...și uiti de el...desi, nu stiu cum ar sta treaba cu fumu...
1
1
dima
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 20:02
intradevar e teava de esapament la mine la avensis tot asa atirna, la fostul sef la corolla verso la fel si in genere la toate toyotele atirna si rugineste foarte repede din cite stiu oficialii la noi in md diesel nu aduc, poate gresesc, cel putin inainte asa era, la fel si la mitsubishi si honda.
1
3
Valeriu
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 20:07
Eugen0, intr-adevar se face, dar cred eu ca cel mai bine e sa nu te bagi in ceea ce a facut producatorul oficial, pentru ca iti pot aparea alte probleme neasteptate. Nu e de glumit cu computerele si daca se blocheaza pe o masina, cred ca e jale mare. Parerea mea!
2
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2013 - 20:28
Trebuie sa stii la cine poti face Chip-Tuning.....ca intr-adevar, tuning-ul e problematic - sunt necesari ingineri calificati...
3
0
FIFA
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 21:23
la motoare mici sub 2 sau kiar doi d sau benzin mai bine sa nu faci tuning, puterea nu se mareste cu mult iti pot aparea chiar si probleme ,,,,la motoare mari tot por aparea ceva subiectiv,,,,,,si consumul nu scade cu mult..sau ramine neskimbat .chipul e convenabil la motoare mari...unde si din consum evident scade , si puterea evident se adauga....vreo 15 procente....cu cit mai mult cai ai din fabrica cu atit mai multi cai adaugi si nm...,,,,la un 3,0 benzin ahhhhh ce chip tuning sar primi
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2013 - 21:31
Da, stiu....oricum, ideea consta in alegerea unui Tuner in adevaratu sens al cuvintului. Puterea creste cu 25-30% .

La camioane, scade consumul cu 3 litri/100km , adica, daca intr-un an faci 100000, economisesti 3 tone de motorina.
2
1
FIFA
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 22:12
la noi stiu ca centrele care se ocupa de chpuire conlukreaza cu olanda...adica ei trimit programa in olanda pe net acea o reseteaza si o trimit inapoi....si la dealerii oficiali care fac si chipuire cam tot asa..
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 24 Octombrie 2013 - 22:38
@Alifonso, ce e schizofrenicule nu-ti place sa te ''manjeasca'' cineva cu noroi ? Citez din fraza mea : ''Nu sunt mata sa iti dau eu explicatii tie'' ....asta ti s-a parut tie injuratura ? Este o nimica toata, fata de ceea ce faci tu in fiecare zi, plus ca de fiecare data raspunzi cu jigniri continuu la adresa lui @Eugen0 si @Valeriu. De mine nu mai zic. Un lucru sa stii, eu in general iert de trei ori greselile unui om, te-am avertizat extrem delicat, pe un ton cat se poate de cizelat ca ceea ce faci nu este prea frumos, insa acum m-am gandit ca nu esti in stare de un dialog civilizat, asa ca ti-am raspuns pe acelasi palier sa vezi cat de ''placut'' este.. Pe tine te-am iertat de patru ori , am luat in calcul ca oi fi bolnav..Te iert si de aceasta data, fiindca ma ''bate'' Dumnezeu daca ma leg de oamenii bolnavi.
Am incheiat discutia pe aceasta tema.
4
1
Igor
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 07:56
toyota si lexusul nu se pot face chip-tuning... cel putin la noi... mi-au zis ca nu pot sa se bage in computerele lor de bord
0
2
Valeriu
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 09:20
Igor, ai mai fost pe la continent?
0
1
Junnior
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 10:10
pei şi cum iesă,
îţi cumperi o maşină nouă şi îi faci chip tuning?
prostii..........dar şi garanţia o poţi pierde.
1
0
Igor
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 11:07
Valer, n-am fost... n-am mai avut cind... mi-am incaltat "detka" de iarna, si ptfiu ptfiu... nu mai bate nimic in cuzov parca...
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 25 Octombrie 2013 - 12:41
@dima, la fel si la BMW si Mercedes, nu te ferii sa spui.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 25 Octombrie 2013 - 12:41
@dima, la fel si la BMW si Mercedes, nu te ferii sa spui.
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 25 Octombrie 2013 - 13:58
JUNIOR:
Da cine a zis sa faci Chip-Tuning la mașina noua ?? Cind DPF-ul moare, te duci și-l scoti mecanic și electronic (+Chip-Tuning daca vrei) ...
0
0
Vetrici
Chişinău
la 26 Octombrie 2013 - 11:32
Robert....asta nici macar nu este un test, este o știre, PA îți aduce la cunoștință că va fi așa motor.
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!