Premieră: BMW Seria 2 Coupe
25 Octombrie 2013, 08:30
O nouă serie îşi face astăzi apariţia oficial în familia BMW: Seria 2. Noul model este continuatorul moral al Seriei 1 Coupe, dar creşte simţitor în dimensiuni şi îşi detaşează identitatea într-o poziţie ierarhică superioară.

Lungimea noului BMW Seria 2 Coupe măsoară cu 72 mm mai mult decât
precedenta Serie 1 Coupe, lăţimea – cu 32 mm mai mult, iar ampatamentul – cu 30 mm mai mult. Diferenţe demne de o distincţie clară între două serii diferite, deci.

Noua Serie 2 Coupe rămâne, însă, a fi un coupe compact, cu o siluetă în stil clasic bavarez, garantând şi o ţinută
de drum impecabilă, la fel de tradiţională pentru coupe-urile mărcii germane. Designul frontal al noului model aduce o nouă reintepretare, blocurile optice şi grila nefiind unite aici, ca în cazul Seriei 3 şi Seriei 4. Forma blocurilor optice „muşcă” discret din apropierea faţă de grilă, dar a lasă neastinsă până la urmă. Ca şi
fraţii mai apropiaţi din gamă, noua Serie 2 Coupe va beneficia de trei linii de detalizări ale designului exterior şi interior, numite identic – Sport Line, Modern Line şi Luxury Line. Acestora li se va adăuga şi pachetul M Sport.

Noul model bavarez debutează cu cinci motorizări – trei diesel şi două pe benzină. Cea mai eficientă dintre ele va fi 218d, dotată cu un diesel de
2.0 litri, capabil să livreze 143 CP şi 320 Nm. Consumul acestei motorizări se va situa în jurul valorilor de 4.2-4.5 litri/100 km, în funcţie de transmisia cu care este dotată. Deşi BMW 218d va fi cea mai puţin puternică versiune, timpul de sprint până la 100 km/h va fi unul demn, de 8.6/8.9 secunde, în funcţie de transmisie. Totuşi, datele tehnice pentru această motorizare mai urmează a fi omologate.
O versiune diesel mai puternică vine cu emblema 220d, ea aducând acelaşi propulsor de 2.0 litri sub capotă, cu o putere de 184 CP şi un cuplu maxim de 380 Nm. În fine, cei care-şi vori neapărat un diesel, dar vor dori şi un accent mai puternic spre performanţă, vor putea alege versiunea 225d, care livrează 218 CP din acelaşi propulsor diesel de 2.0 litri, cu o valoare a cuplului maxim de 450 Nm. Cu
această motorizare, noul BMW Seria 2 va prinde prima sută în doar 6.3 secunde.

Pentru fanii benzinarelor, motorul entry-level va veni sub capota lui 220i. Acesta livrează 184 CP dintr-o cilindree de 2.0 litri, iar cuplul maxim ajunge la 270 Nm.
Versiunea cea mai apreciată de fanii înrăiţi BMW va fi, fără îndoială, M235i, care vine cu un „clasic” motor pe benzină, cu 6 cilindri în linie, de 3.0 litri. Aşteptaţi să spunem, probabil,
că acesta livrează aceiaşi 306 CP „clasici”, dar nu este aşa! Motorul a evoluat şi aduce pe Seria 2 o valoare de 326 CP şi un cuplu de 450 Nm! Cu această motorizare, cuplată la o
transmisie manuală, BMW Seria 2 prinde prima sută după doar 5 secunde de la start, iar dacă transmisia e una automată, atunci timpul de sprint se reduce până la 4.8 secunde!
PiataAuto.mdIlie Toma
3
2,845
GALERIE FOTO (27 IMAGINI)
COMENTARII (10)
501STL
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 08:47
imi place volanul,la general futuristica masina,care in realitate va arata si mai bine,ca si cu x5 ul nou ,pe poze mi sa parut asa si asa,in realitate rupe buca ,are niste linii musculoase ,asa si cu asta......
3
3
501STL
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 08:48
volnaul de pe M235i
1
2
Igor
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 10:49
bun bun
1
2
Valeriu
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 11:00
A cam copiat bara fata de la Mercedes-uri (nu tare dar oleaca este!), dar design-ul BMW oricum e mai reusit decat cel al Mercedes.
3
2
501STL
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 14:20
Valeriu ceea ce tine bara fata da seamana cu cele amg dar e mai mult copiata de la seria 1M,daca nui tii greu uite si ai sa vezi asemanarea dintre M235 si 1M anume la bara fata
1
1
501STL
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 14:20
http://forum.motorsport-passion.com/topic/21221-bmw-serie-1-m-1ere-sortie-europeenne/
1
1
dima
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 14:27
Valeriu, Alifonso, asa bare sau pus pe ///M incepind cu X5, urmind seria 1 apoi f10 seria 5 etc, nu are nimic cu AMG, mai mult ca atit bara spate exemplu M5 e39, are difuzorul cela negru in partea de jos, a fost prima cu asa tip de bara din 2 elemente, a copiato audi mai apoi si MB care si pina azi le pune pe e classe, BMW insa are deja alt fel, nu comparati 2 masini total "diferite".
2
4
Robert
Bucureşti, România
la 25 Octombrie 2013 - 15:36
Si ce garantie ofera ? Rusine, daca cei de la BMW nu au specificat-o.
5
1
FIFA
Chişinău
la 25 Octombrie 2013 - 15:40
don*t like
2
1
Mihail
Chişinău
la 26 Octombrie 2013 - 14:36
si care spunea odata ca al audi e greu sa faci diferenta intre modele.....
fara nici o suparare ... dar acum si bmw merge pe aceeasi cale :)
2
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!