Honda trece la turboaspirare: niponii anunţă noua serie de motoare VTEC TURBO
20 Noiembrie 2013, 08:25
Curentul turboaspirării pare să îi convertească la noua „religie” inginerească până şi pe cei mai conservatori producători, care până acum mergeau pe linia motoarelor aspirate natural. Honda este cel mai proaspăt producător „convertit” la turboaspirare, anunţând noua serie de motoare VTEC TURBO.

Noile motoare vor fi disponibile în trei versiuni de capacitate cilindrică – 1.0 litri, 1.5 litri şi 2.0 litri. Toate motoarele sunt pe benzină şi vor folosi injecţia directă şi renumita tehnologie de gestionare variabilă a valvelor VTEC. Motorul de 1.0 litri va fi unul de
trei cilindri, iar astfel Honda se va alătura producătorilor care au lansat recent motoare noi turbo de 1 litri şi 3 cilindri.

Motoarele de 1.5 litri şi 2.0 litri vor avea o arhitectură de 4 cilindri în linie. Ultimul, benzinarul turboaspirat de 2.0 litri, va debuta în Europa sub capota noii generaţii Civic Type R şi va avea o putere de cel puţin 280 CP!
PiataAuto.mdIlie Toma
2
3,041
COMENTARII (15)
Valeriu
Chişinău
la 20 Noiembrie 2013 - 08:39
Desigur vor fi mai econome, mai puternice, dar toate aceste motoare turboaspirate nu vor mai avea avantaje fata de diesel, pentru ca devin la fel de complicate si scumpe in intretinere.
0
0
dima
Chişinău
la 20 Noiembrie 2013 - 17:40
Valeriu da ce pina acum motoarele pe benzina erau cu ceva avantajate fata de dieseluri? poate doar putin mai ieftina deservirea in rest nu vad mari avantaje?:)
0
0
Valeriu
Chişinău
la 20 Noiembrie 2013 - 21:47
Piese mult mai complicate si mai scumpe, ulei mai mult, deservirea mai scumpa, etc. Eu de fapt ma refeream la situatia din tara noastra, in care ajung in marea lor majoritate toate rahaturile. Sa fie un diesel nou si in garantie inca apoi cu siguranta e mult mai avantajos cam din toate punctele de vedere. De asta si le cumpara la greu europenii si apoi le vand noua dupa ce le pun pe branci si, desigur, le trece garantia!
0
0
dima
Chişinău
la 21 Noiembrie 2013 - 08:32
de acord cu tine, insa tot odata dieselurile marilor concerne au garantie ne scrisa circa 1mln km, iar cele pe benzina 400-500 mii, eu tot timpul am crezut ca diselul e mai avantajos!
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 21 Noiembrie 2013 - 13:25
PFFF, sa spui ca un diesel e mai avantajor, este ca si cum ai ragai a otet. Cum prostia umana nu are margini, am sa explic cateva caractere benzinar vs diesel, avantaje/dezavantaje.

In principal punctele forte ale motoarelor pe benzină comparativ cu cele diesel sunt: inerție mecanică redusă, putere specifică mai mare și preț de fabricație mai redus.

Principalele avantaje ale motorului diesel în comparație cu un motor pe benzină sunt consumul mai scăzut de combustibil , dar ATENTIE , asta intr-un regim de operare normal. Caci daca il conducu preponderent pt drumuri scurte, el nu va intra intr-un regim normal de operare si vei ajunge sa faci consumuri aproape ca cele pe benzina, insa aici revin si spun: problemele mecanice la aceste motoare diesel cu siguranta mult mai multe,iar reviziile evident mai scumpe din cauza costului mai mare de ulei,mai multi litri de ulei,filtre mai scumpe,interventii mai scumpe la motor spre exemplu :la volanta - volanta este mai mare si este in general cu masa dubla,ambreiajul -rulmentul de presiune se schimba toate impreuna,pompa de injectie....samd.

Sunteti vara copilasi.........Puneti mana pe o carte si pe urma bociti in spatiul virtual......pppffff patethic.
2
0
GRED
Chişinău
la 21 Noiembrie 2013 - 15:44
Robert de acord ... desi in ultimul timp "motorinele" ca sa zic asa au progresat destul de mult ..
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 21 Noiembrie 2013 - 15:48
@GRED da, insa aminteste cand s-a inovat ultima data in motoarele diesel ? Ultima inovatie care a aparut acum cativa ani a fost ''tehnologia'' common rail de generatie mai noua, in rest nici un contructor nu a mai inovat in motoare diesel
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 21 Noiembrie 2013 - 15:48
aminteste-ti*
1
0
dima
Chişinău
la 21 Noiembrie 2013 - 16:29
Robert se vede ca tu citesti carti si ideie nu ai despre ce vorbesti, nu ai practica si ti se pare ca ce scrie in carti e sfint, ai demonstrat inca odata ca esti un dobitoc ipocrit si un mucos de maxim 14 ani, ca inafara de calculator nu a vazut nimic in viata ta, iar taicatu are un lexus rablagit de aceea ti se pare ca e cea mai buna masina din lume :))))) care avantaje scrii tu 2l ulei mai putin si atit asta numesti tu avantaje? consum egal la benzina si diesel cu aceeasi capacitate indiferent de lungimea traseului?, scurt lung mediu, se vede ca nu ai avut nici o data automobil, diferenta de consum este de minimum 4 litri la motoare mai mari de 2.0, Nm mai mult cu cel putin 100, putere maxima la rotatii mici si apropo la masinile "normale" nu lexus, uleiul la diesel se schimba la 25 mii km la benzina 15 mii, exista deja de multi ani dieseluri bune, nu tracoare cum erau inainte.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 21 Noiembrie 2013 - 17:02
@dima
Copile daca pana acum am avut rabdare sa iti raspund la unele comentarii , iata ca acum nu mai am, este clar ca nu ti-ai luat pastilele cum trebuie. Nu poti gandi cum trebuie cu cutia aia de papuci de deasupra umerilor.. In al doilea rand nu ma cunosti ca sa imi dai definitii. Dupa ce ca esti un simplu anonim mai iti permiti sa si acuzi cand tu probabil nu stii cum te cheama?. Serios, ce nume este asta ''dima'' ? Inseamna cumva in rusa ''pres de sters picioarele'' si eu nu stiu ? Pfff...patethic.

Atat iti mai spun : Tu mai condu niste masini si pe urma stam de vorba. Posibil nu ai km cu fata cat am eu cu spatele si mai ai si curajul sa acuzi ? Acuza cat vrei, nu faci decat sa ridici moralul la adevarata valoare a intregilor posesori de BMW , ai inteles baietelu ? Sanatate maxima iti urez !
1
0
dima
Chişinău
la 21 Noiembrie 2013 - 23:35
robert Dima vine de la Dumitru, intru cit provin dintrun stat fost sovietic, acum lista Skoda fabia, vw golf 4, toyota corolla verso, toyota avensis, bmw 34, bmw e34, bmw e39, bmw e39, bmw e39, audi a4, bmw e39, vw caddy, vw tiguan, opel combo, dacia logan mcv, honda acord, bmw e39, acestea sint pina azi toate automobilele pe care leam detinut, sa vad lista ta
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 21 Noiembrie 2013 - 23:49
Pai hai sa incep si eu : Maybach Zeppelin , Maybach 62 S, Maybach 57S Special, Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster, Lamborghini Murcielago RGT, Pagani Zonda Revolucion, Ferrari 599 GTB Fiorano, Ferrari 458 Italia, Ferrari 458 Spider, astea sunt si masinile detinute de mine. Ce-i drept le-am schimbat ca pe ciorapi.
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 21 Noiembrie 2013 - 23:54
Si apropo, se pare ca ti-a ramas banda blocata cand ai postat. Nu de alta dar ai pus BMW E39 de nenumarate ori.....pfff patethic...............
1
0
dima
Chişinău
la 22 Noiembrie 2013 - 08:43
Robert bravo, cu asa masini esti cel mai tare, na ramas blocata imi place marca si de fiecare data cind o schimbam pe altceva imi dadeam seama ca nu se compara nici una cu ea, apropo ceea ce ai scris tu demonstreaza ca nu ai ideie ce inseamna o masina adevarata, le stii doar pe cele virtuale si ai condus in viata ta doar in need for speed:))))))))
1
1
Roman
Chişinău
la 22 Noiembrie 2013 - 10:28
Ehh, a luat sfarsit era motoarelor honda :). Normele de ecologie ii imping pe ei si pe cei de la Toyota inclusiv spre motoare turboaspirate. Sper sa nu fie ca TSI-urile de la VAG...
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!