Premieră: noua generație Mercedes-Benz C-Class – baby S-Class!
16 Decembrie 2013, 20:09
Mercedes-Benz a dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii despre noua generaţie a sedanului C-Class
W205, model care-şi va face debutul public în ianuarie la Salonul Auto de la Detroit.
Designul noii generaţii C-Class reproduce la scară mai mică liniile vârfului de gamă S-Class, similitudinile fiind valabile până şi la forma blocurilor optice şi arhitectura lor interioară. Ca şi predecesorul său, noul C-Class va fi disponibil fie cu calandru clasic, cu steaua montată în vârful capotei, fie cu calandru cu accent sportiv, cu steaua Mercedes-Benz încadrată în centrul său.

Pentru a distanţa noul model de
fratele mai accesibil CLA, germanii
au crescut simţitor dimensiunile
noii generaţii C-Class. Lungimea a crescut cu 95 mm, lăţimea – cu 40 mm, iar ampatamentul a fost alungit cu 80 mm. În ciuda dimensiunilor mai mari, noul C-Class a reuşit să slăbească în mediu cu 100 kg faţă de predecesorul său, graţie faptului că este construit pe platforma tehnică MRA, care foloseşte masiv aluminiul în structura sa.
Interiorul noului C-Class abundă de asemenea de citate din repertoriul limuzinei de top, iar sportivitatea mai accentuată este asigurată de prizele de aer circulare, consola centrală care continuă în tunelul central, volanul
sportiv şi cadranele adâncite. De altfel, noul sedan Mercedes-Benz va dispune şi de funcţii care lipsesc pe modelul de top, precum proiectarea informaţiilor esenţiale pe parbriz sau noul touchpad pentru sistemul multimedia.
Noutăţi importante vin şi la substratul tehnic. Puntea faţă a renunţat la construcţia McPherson şi a adoptat suspensie cu braţe duble de stabilizare, care va spori semnificativ manevrabilitatea maşinii. Opţional, noul Mercedes-Benz C-Class poate primi şi o suspensie pneumatică!
Motorizarea entry-level va fi C 180, care va primi un propulsor turboaspirat pe benzină de 1.6 litri şi 156 CP. Cu această motorizare C-Class va putea prinde prima sută în 8.2 secunde. Versiunea C 200 va avea un motor turboaspirat de 2.0 litri, care va dezvolta 184 CP. Amatorii de motoare diesel se vor putea delecta cu
propulsorul de 2.1 litri, care va dezvolta 170 CP şi va indica un consum mixt de 4.0 litri/100 km, venind sub capota versiunii C 220 BlueTEC. Mai târziu, C-Class va primi şi motorul diesel de 1.6 litri al grupului Renault, care va fi disponibil în puteri de 115 CP şi 136 CP, probabil pe versiunile C 180 CDI şi C 200 CDI. Va exista şi o versiune
hibridă C 300 BlueTEC Hybrid, care va combina motorul diesel de 204 CP cu un electromotor de 27 CP.

Noul Mercedes-Benz C-Class este deja disponibil pentru a fi comandat în majoritatea showroom-urilor europene. În Germania, noul model porneşte de la 33,558 euro.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
6
3,503
COMENTARII (27)
Robert
Bucureşti, România
la 16 Decembrie 2013 - 20:34
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
10
4
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 16 Decembrie 2013 - 20:56
toate generatiile precedente C Class se inspirau de la S, dar asta a luat deja cam prea multe.
Sper urmatoarea E Class sa fie mai puternic diferentiata.
Chiar si asa, proportiile imi par reusite.
1
8
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 16 Decembrie 2013 - 21:55
Se aseamănă mult,dar arată mai bine ca generația precedentă.
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 16 Decembrie 2013 - 21:57
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
11
0
501STL
Chişinău
la 16 Decembrie 2013 - 22:48
arata foarte bine,mai ales de atita ca seana leit cu fratele mai mare,iar la interior daca de aruncat tableta asa intro parte ar fi aproapte ideal pentru gusturile mele,sau o metoda la ca audi ca cind vrei sa o scoti cind nu ,o lasi inauntru ,de concurenta in clasa asta nici nu mai vb ,doar bmw tine piept si din spate putin audi ,restu mai au de papat multa mamaliga pina or oferi o masina cu caracter cum este acest model sau seria 3
2
2
FIFA
Chişinău
la 16 Decembrie 2013 - 23:02
putine motorizari parca,,dar sunt deajuns......arata extraordinar...pe tableta se poate de jukat ungry birds in ambuteiaj ))))))))
1
3
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 16 Decembrie 2013 - 23:03
Robert, ce ai copile? Probabil ai testat deja aceasta masina si ti-a suierat vintul prea tare la 80km/h.
Sa stii ca m-ai prins, oamenii ca tine sunt supararea mea pe viata ;)
2
4
Robert
Bucureşti, România
la 16 Decembrie 2013 - 23:13
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
8
1
501STL
Chişinău
la 16 Decembrie 2013 - 23:14
:DDDDDDDDDDDDDD da si cit a testato apoi a cedat tot ,consuma mult,turbinile mureau una dupa alta fiindca nu e fiabila ,sa se apucat lexus de capu la masina asta apoi era perfecto italiano vero :D
4
1
Mihail
Chişinău
la 16 Decembrie 2013 - 23:24
frumos.... spatele mia adus aminte de bentley :)
1
2
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 17 Decembrie 2013 - 01:02
vai Robert, tu m-ai inteles absolut gresit. Eu nu tin cont de toate comentariile tale, ci doar de prostiile care le zici. Asa ceva se memorizeaza fara sa vrei. Ba chiar le spun mai apoi si prietenilor in loc de bancuri.
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 17 Decembrie 2013 - 01:14
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Decembrie 2013 - 01:28
Apropo, in RO deja se poate cumpara noul C class prin comanda......asa ca nu mai bate campii.

http://www.automarket.ro/stiri/mercedes-benz-clasa-c-a-ajuns-la-a-patra-generatie-avem-informatiile-si-54476.html
5
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 17 Decembrie 2013 - 13:20
masina o poti comanda acum, dar o vei primi in primavara, la fel ca si GLA. Dar sa-ti deschid un secret, asta nu inseamna ca-l poti si testa. De fapt nu bag mina in foc, cine stie ce relatii ai tu cu Daimler ca poti auzi suieratul vintului cu mult inaintea aparitiei produsului pe piata. Dupa cum am zis, ai o oportunitate unica de afacere in media. Dar sa nu uiti ca masina redactiei tale trebuie sa fie neaparat Mercedes pentru ca statul te va plati de fiecare data cind vei merge cu ea la reparatie :)))))
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Decembrie 2013 - 15:53
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
7
1
FIFA
Chişinău
la 17 Decembrie 2013 - 20:56
cam bati vintu nu stiu di shi
2
2
Robert
Bucureşti, România
la 17 Decembrie 2013 - 21:22
@tudore, vezi sa nu mori innecat cu fum de la propriu-ti Benz.
5
0
Vetrici
Chişinău
la 17 Decembrie 2013 - 22:30
PA e ca în viaţă, să copii trăsăturile bune şi apreciate de la fratele mai mare nu face nimănui rău, chiar din contra îţi poate ajuta în unele momente.
0
3
FIFA
Chişinău
la 17 Decembrie 2013 - 23:04
UZBAGOISZEA
1
1
501STL
Chişinău
la 17 Decembrie 2013 - 23:46
on ni zbagoin :D
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 18 Decembrie 2013 - 15:20
tudor or alifonso shit name, sau mai fine zis '' fignya '' .Relax domnilor!
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Decembrie 2013 - 15:20
b*
2
0
FIFA
Chişinău
la 18 Decembrie 2013 - 20:14
on iulius tsari zverei ))
1
1
501STL
Chişinău
la 18 Decembrie 2013 - 23:30
:D
0
1
GRED
Chişinău
la 19 Decembrie 2013 - 18:03
FRUMOS!
Chiar si cei care "urasc" acest brand o sa zica asta. Desi modelele MB sunt mai frumoase in realitate decat in poze.
Poate la 80 la ora se aude vantul in salon cum cred unii - eu posed un C din generatia a 2 si la 200 la ora nu se aude nimic. Cine stie la 80 cum o fi nu stiu ... Insa stiu exact ca la 60 la ora in alte masini foarte fiabile nu se mai aude nici vantul nici muzica data la maxim ... Apropo dupa cateva sute de km tre sa cauti un tzitramon prin buzunare ca capu nu-i de fier vorba aia ...
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 19 Decembrie 2013 - 21:13
Da GRED, daca la ''tine la c class'' la ''200 la ora'' nu seaude nimic, pai la un RX 350 cu care am mers eu la 220 chiar nu se auzea nimic fata de 200 cat c classul tau. Deci in concluzie C-ul tau e mai zgomotos ca si comparatia dintre Sandero si Duster intelegi ? Dar la Mercedes ii se mai spune acum GOD-BENZ, stiai ?
2
0
Vetrici
Chişinău
la 19 Decembrie 2013 - 23:02
nu-l alimentaţi pe ăsta de mai sus, că în afară de negativism de la el nu mai citeşti nimic.
toată lumea de aici ştie ce fel de FRUCT est el.
personal de c]nd i-am dat IGNORE total nici nu mă mai interesează.
mult succes tuturor.
1
2
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!