Poza istorică a zilei: Opel Astra F
28 Ianuarie 2014, 17:01
A apărut în 1991 şi a fost prima generaţie a modelului, dar şi-a început nomenclatura de la litera „F”. Şi asta pentru că predecesorul său, Kadett, ajunsele la „E” cu ultima sa generaţie, iar Astra a vrut să păşească pe urmele succesului său ca un continuator moral demn.
Şi i-a reuşit! Astra F a fost extrem de populară într-un număr imens de pieţe ale lumii, graţie simplităţii, practicismului, designului bine gândit şi costurilor mici de exploatare şi reparaţie. A fost disponibilă în caroserie hathback cu trei şi cinci uşi, break, dar şi versiune decapotabilă. În ţara noastră versiunea break, numită oficial Caravan, s-a bucurat de o
popularitate deosebită mai ales pe piaţa vehiculelor la mâna a doua. Modelul a beneficiat de un facelift în 1995, atunci când au fost introduse şi motoarele Ecotec. În Germania Astra F a fost produsă până în 1998, însă modelul şi-a continuat viaţa până
în 2002 cu numele Astra Clasic, fiind produs în Polonia şi Turcia. ŞI ca să vezi, încă Opel Astra F avea o versiune
experimentală cu propulsie electrică, numită sugestiv Astra Impuls!
PiataAuto.mdIlie Toma
5
3,245
GALERIE FOTO (11 IMAGINI)
COMENTARII (2)
Viorel
Teleneşti, Moldova
la 28 Ianuarie 2014 - 18:22
Un design dragutz atit la exterior cit si la interior plus costuri de intretinere aproximativ egale cu cele ale Jiguliu-ului :)
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 28 Ianuarie 2014 - 21:07
o masina foarte ieftina la intretinere... de asta si s-a bukurat de popularitate la noi atita timp

P.S. draga redactie, de ce nu ati mentionat si de caroseria Sedan al acestui model?
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!