Noul Ferrari California T – începutul erei turbo pentru Ferrari
13 Februarie 2014, 08:05
Ferrari ne anunţă că va aduce la Salonul Auto de la Geneva noul California T, care anunţă împrospătarea familiei California, dar în acelaşi timpul litera „T” aduce schimbări majore în abordarea tehnică a italienilor. Indicele „T” vine de la
turbina motorului. Da, Ferrari păşeşte oficial în lumea motoarelor turbo!

Italienii îşi asigură fanii că noul motor va avea acelaşi răget legendar Ferrari, iar turbolag-ul va fi insesizabil, graţie sistemului Variable Boost Management.
Noul propulsor turbo de la Ferrari are o cilindree de 3.9 litri şi o arhitectură V8, dezvoltând 560 CP la 7,500 rpm şi 755 Nm! Performanţa noului motor conturează o creştere de 70 CP şi 250 Nm în raport cu propulsorul V8 aspirat natural de 4.3 litri, disponibil până
acum. Acest fapt a permis şi reducerea timpului de acceleraţie de la 0 la 100 km/h de la 3.8 la 3.6 secunde. Viteza maximă a crescut până la 316 km/h.
PiataAuto.mdIlie Toma
3
2,292
GALERIE FOTO (10 IMAGINI)
COMENTARII (8)
Igor
Chişinău
la 13 Februarie 2014 - 09:49
Touche, aspirat naturalo-nanistii!
1
0
Vetrici
Chişinău
la 13 Februarie 2014 - 14:21
+1 pentru Igor
Frumoasă mașină...
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 13 Februarie 2014 - 14:22
Are aceeasi putere ca si un M5 dar are 755Nm fața de M5 care are doar 690Nm.....
Se dau și ei "in rind" cu lumea...punind turbine
0
1
Mihail
Chişinău
la 13 Februarie 2014 - 14:53
Eugen credema ca acest ferari iti ofera tot ceea de ce ai nevoie!
tu vrei sa spui cai putin in comparatie cu muscle carurile americane... da ferrari nui un muscle car!
si nici nu vrea sa fie....
crezi ca inginerii de la ferrari nus capabili sa faca un motor aspirat natural de 1000 nm?

2
2
Dorin Ciobanu
Lugano, Elveţia
la 13 Februarie 2014 - 15:18
Mihail:De acord cu tine.Un Ferrari nu e un muscle car,e un sport car.Nu cred că ar trebuie comparate,fiindcă nu are nici un sens.Cui îi place un muscle car,și-l cumpără,cui un sport car,deasemenea.Nu toți oamenii sunt la fel.Și cred că ar trebui să i-ai în considerație nu numai Nm,dar și alte criterii,nu mai puțin importante.
1
1
FIFA
Chişinău
la 13 Februarie 2014 - 19:43
ce masa are un m5 si ce masa are acest ferari......raportat la putere ferari cred ca e mult mai avantajos
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 14 Februarie 2014 - 00:42
In industria automobilistica, fiecare masina are plusurile si minusurile ei. Tinand cont de apartenenta la un nivel exclusivist Ferrari face o treaba excelenta .Cu toate acestea, exteriorul lui California-T asociaza placut si indulgent design-ul clasic al marcii cu elementele stilistice moderne. Printre piesa de rezistenta se innumara si acele muchii pronuntate de pe capota care ii creaza o originalitate proprie marcii, asigurandu-i masinii o personalitate inconfundabila pe sosea . Dar cu parere de rau interiorul lui Califirnia-T, nu este si el desenat si organizat pt a-ti face mintea sa zboare la rafinament, confort, exclusivism si robustete precum un Lexus LFA .
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Februarie 2014 - 00:53
Mai oameni bun. Eu nici nu am atins subiectul "muscle car-urilor" , unu a pomenit și restul dupa el.

@Mihail: Cei de la Ferrari sunt capabili sa scoata 1000+ Nm dintr-un motor, doar daca il construiesc dupa "logica" /"metoda" americana, adica dupa "standardele" de motor de muscle car: volum mare, fara supraalimentare.
Deci - nu e specificul Ferrari.

@Dorin Ciobanu: eu nici nu am zis de "lipsa de performanta" sau alte chestii. E evident ca cuplul nu e tot ceea ce conteaza.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!