Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Facelift pentru versiunea nord-americană a lui Toyota Camry

18 Aprilie 2014 - 10:52
Ilie Toma
Facelift pentru versiunea nord-americană a lui Toyota Camry
Toyota a adus la Salonul Auto de la New York versiunea împrospătată a sedanului Camry, destinată pieţei nord-americane. Spre deosebire de alte facelifturi aplicate de cei de la Toyota, cu modificări discrete, Camry a primit o împrospătare radicală, care a însemnat modificarea a peste 2,000 de componente ale maşinii! Până şi designul exterior înfăţişează un model absolut nou, întrucât aproape toate piesele de caroserie au fost schimbate. De la versiunea pre-facelift a fost păstrat doar acoperişul, mânerele uşilor şi corpurile oglinzilor.

Partea frontală a primit blocuri optice mai agresive şi un calandru imens, în stilul fratelui mai mare Avalon.

Posteriorul lui Camry, însă, a primit blocuri optice mult mai apropiate de stilul celor de pe versiunea nord-americană a lui Corolla. Noua Camry are acum o prezenţă de maşină mai scumpă, cu un caracter mai dominant. Facelift-ul şi modificările pieselor de caroserie au adus şi o creştere a lungimii cu 45 mm, iar ecartamentul a crescut cu 10 mm, pentru o manevrabilitate mai bună în viraje. De altfel, inginerii Toyota au recurs la rigidizarea suspensiei şi la sporirea rigidităţii torsionale a caroseriei – totul pentru a transforma Camry într-un sedan cu o ţinută de drum mult mai sportivă. Mai mult ca atât, americanii vor beneficia acum şi de o versiune cu un kit agresiv de design, numită Camry XSE, care va veni şi cu jante imense, dar şi cu un şasiu cu o doză şi mai mare de sportivitate.

Interiorul a primit un alt design al consolei centrale, cu linii de accentuare a continuităţii acesteia spre tunelul central. De asemenea, a fost modificat designul cadranelor de bord, iar între acestea şi-a făcut loc, în sfârşit, un display color LCD. Cei de la Toyota menţionează că a fost îmbunătăţit considerabil şi confortul acustic de la bord, dar şi calitatea materialelor.

Gama de motoare a rămas neschimbată, fiind formată din propulsorul cu 4 cilindri în linie de 2.5 litri şi de V6-ele de 3.5 litri, cărora li se adaugă şi versiunea hibridă, care combină un electromotor cu un motor pe benzină de 2.5 litri ce funcţionează în ciclu Atkinson.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (36 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter