Noul Mercedes-Benz C-Class. Noul automobil al redacţiei PiataAuto.md!
12 Mai 2014, 09:30
Atunci când am testat noua generaţie Mercedes-Benz C-Class, în premieră naţională, am avut una din revelaţiile cele mai profunde de la testele drive din ultimii ani, descoperind un automobil cu o consistenţă savuroasă. V-am spus despre toate acestea în materialul testul drive, dar v-am mai spus şi despre faptul că interpretarea elegantă a noului C-Class ni se părea mult mai potrivită. Văzusem cealaltă interpretare, AVANTGARDE, într-o mulţime de poze oficiale şi pe viu, în trecere, la Salonul Auto de la Geneva
din acest an. După publicarea testului drive, am avut ocazia să vedem aici, în Chişinău, pe viu şi negrăbiţi de nimeni, un Mercedes-Benz C-Class în intepretare AVANTGARDE, în culoare gri închis, cu jante bicolore gri-argintii şi cu un interior cu inserţii Piano Black. Trebuie să vă destăinuim, de asemenea, că în ultimii vreo doi ani, noi, cei din redacţia PiataAuto.md, am devenit unanim tot mai atraşi de culorile gri cu nuanţă potrivită. Argintiu – nu, pentru că ne pare, în majoritatea cazurilor, o culoare cam ştearsă. Dar
un gri bine nuanţat este de multe ori culoarea care poate pune în valoare cel mai bine o maşină.

Şi uite că aşa s-a întâmplat şi cu C-Class-ul din imaginile alăturate. Culoarea gri, zicem noi, în combinaţie cu jantele superb de potrivite şi partea frontală de o agresivitate elegantă, i-a conferit acestui automobil o prezenţă irezistibilă! Într-atât de irezistibilă, încât ne-au trecut şi nişte idei frumoase prin minte. Am văzut reacţiile imense pe care le-a provocat testul drive al noului
Mercedes-Benz C-Class în rândurile Dvs. Am văzut şi sugestiile unora dintre voi de a testa pe termen lung fiabilitatea acestui model, iar noi, având experienţa exploatării unui B-Class de la 0 la peste 200,000 km, ne-am zis că o nouă experienţă, eventual cu Mercedes-Benz C-Class, ar putea trezi un interes enorm publicului nostru, mai ales că modelul este la început de carieră, iar nouă,
recunoaştem, ne va oferi o plăcere enormă de exploatare! Cel puţin pe asta mizăm după un test drive iniţial atât de fascinant!

Aşa că au urmat câteva zile de vizite la Distribuitorul Oficial Mercedes-Benz în Moldova, compania Grand Premium, iar în scurt timp marea decizie a fost luată! Achiziţionăm un nou Mercedes-Benz C-Class de generaţie nouă, iar
ca să facem provocarea şi mai mare, îl alegem anume pe cel gri închis, în interpretare AVANTGARDE! Vor urma câţiva ani intenşi de relatări frecvente, captivante şi oneste despre noul nostru automobil redacţional, pus în cele mai diverse situaţii – de la cele autohtone uzuale pentru noi toţi, până la cele din călătoriile noastre din afara ţării, prin cele mai fascinante locaţii ale continentului european!
Noul automobil redacţional, în mai multe detalii

Ei bine, am ales să achiziţionăm noua generaţie Mercedes-Benz C-Class în aceeaşi motorizare testată de noi – C 180 – pentru că am simţit pe viu
motorul turboaspirat de
1.6 litri de sub capotă,
care livrează 156 CP şi
250 Nm, şi am rămas
profund fascinaţi de
maturizarea şi
echilibrarea lui, dar şi de
funcţionarea lineară şi
predictibilă pe întreaga
plajă de turaţii. Am fost
de multe ori sceptici
faţă de motoarele
turboaspirate şi faţă
de invazia lor tot mai dominantă în lumea auto, dar unele din motoarele noi germane ne-au convins pe viu că tehnologia turboaspirării, în tandem cu cea de gestionare electronică a motorului, a evoluat într-atât de mult, încât a eliminat orice pretenţii de demult, care mai puteau fi înaintate motoarelor turbo. Va fi, de altfel şi prima experienţă de exploatare pe termen lung a unui motor turboaspirat pentru noi, dar, judecând după evoluţiile tehnice ale motorului, ne arătăm încrezători în fiabilitate şi comportament pe termen lung.
Motorul maşinii noastre e cuplat la cutia de viteze automată 7G-TRONIC PLUS, cu 7 trepte. Maşina face 8.5 secunde până la prima sută şi poate atinge o viteză maximă de 223 km/h în această combinaţie. Sistemul start/stop e unul standard pentru noul model german, aşa că beneficiem şi noi de el – o altă primă experienţă intrigantă pe termen lung pentru noi! O altă dotare standard fascinantă e sistemul de prevenire şi minimizare a coliziunilor,
care scanează întotdeauna zona frontală a maşinii şi, atunci când identifică situaţii periculoase de apropiere de un obiect în mişcare sau staţionare, avertizează iniţial vizual pe cadranele de bord apoi şi sonor, iar dacă cel de la volan nu intervine, maşina aplică automat frânele pentru a minimiza sau evita un eventual impact. Toate aceste etape se pot succede la
diferenţe de zecimi sau sutimi de secundă, în funcţie de viteză şi gravitatea situaţiei identificate, iar sistemul este, de altfel, unul obligatoriu pentru maşinile care vor, începând cu 2014, să obţină calificative maxime la EuroNCAP. Rezultatele testării la EuroNCAP a noului C-Class nu au fost, deocamdată publicate, dar ştim cu siguranţă că germanii se ambiţionează să ia calificativul maxim şi tot soiul de menţiuni posibile pentru un model atât de important în gama lor. De altfel, maşina e dotată standard cu sistem ABS, BAS (un soi de brake assist evoluat), ESP cu sistem antiderapaj la pornire, şi nouă airbag-uri – două frontale pentru pasageri, una pentru genunchii şoferului, două laterale în scaune pentru pasagerii faţă, alte două laterale în scaunele spate pentru pasagerii spate şi alte două de tip cortină, care acoperă fiecare din ele întreaga zona vitrată laterală. Din dotările de siguranţă nu lipseşte nici sistemul ATTENTION ASSIST, care urmăreşte timpul petrecut la volan şi regimul de condus şi intervine cu un sfat de pauză atunci când e cazul.
Şi acum să vorbim şi despre dotările opţionale mai curioase şi mai fascinante. Sistemul AGILITY CONTROL de reacţii ajustabile a suspensiei, motorului, cutiei de viteze şi volanului, cel cu rol determinant în multitudinea de personalităţi de la bordul maşinii care ne-a plăcut nouă atât de mult, e prezent şi la bordul noului nostru automobil redacţional! În
test drive scriam că, datorită acestui sistem, ai impresia că îţi cumperi 4-5 maşini diferite în una singură! Din nou, o dotare superbă, foarte nouă pentru noi ca şi experienţă de exploatare pe termen lung!

O altă dotare opţională superbă sunt farurile full LED, cu sistem LED INTELLIGENT LIGHT SYSTEM.
Asta înseamnă nu doar faptul că toate elementele de iluminare din blocurile optice faţă şi spate sunt realizate pe bază de LED-uri, ci şi faptul că elementele blocurilor optice faţă îşi ajustează singure unghiul de incidenţă în raport cu partea carosabilă, pot ilumina virajele în direcţia virării şi mai mult ca atât, îşi pot ajusta singure schimbările treptate de la faza lungă la cea scurtă! E o tehnologie superbă, care abia am avut ocazia să o
experimentăm în condusul de noapte! Dar vă vom spune mai multe despre ea ulterior, în primele noastre călătorii mai lungi!

Avem în habitaclu o executare care combină culoarea neagră cu inserţiile de aluminiu şlefuit, în stilul aspectului mai sportiv al maşinii. Tapiţeria scaunelor e una care combină materialul textil calitativ pe centrul şezutului cu pielea cusută cu aţă
contrastantă pe margini. Panourile uşilor sunt şi ele tapiţate cu piele în zonele-cheie, iar consola centrală e acoperită cu inserţii Piano Black.

Noul nostru automobil redacţional e dotat şi cu un sistem multimedia Audio 20 cu touchpad, în rol de touchpad venind figura aia de pe tunelul central în cu siluetă asemănătoare unui mouse. Touchpad-ul recunoaşte gesturi specifice device-urilor moderne
şi mai mult ca atât, recunoaşte scrisul uman! Da, e tehnologia aia frumoasă care a apărut acum vreo 4 ani pe limuzinele de lux din segmentul premium! Sistemul multimedia se poate conecta cu telefonul mobil şi poate chiar accesa internetul cu ajutorul acestuia, accesând staţiile
radio online sau chiar oferind
şansa navigării online printr-un
browser! Eventual, se poate
folosi o imitare a sistemului
de navigare cu
ajutorul telefonului mobil şi Google Maps, sau, eventual, maşina acceptă un SD card suplimentar cu softul de navigare cu ajutorul Google Maps şi atunci sistemul multimedia dispune imediat de sistem de navigare integrat. În detalizările tehnice ale sistemului se mai menţionează şi faptul că e posibilă şi citirea filmelor DVD, dar încă nu am probat această afirmaţie.

Cu excepţia diferenţelor de design
corelate cu interpetările AVANTGARDE şi EXCLUSIVE, noua noastră maşină redacţională are, deci, dotări similare exemplarului din testul drive al noului C-Class, realizat de noi.

Suntem, aşadar, din nou pe aripile noilor tehnologii, aşa cum vă spuneam în urmă cu aproape 5 ani, când achiziţionam B-Class-ul redacţional. Doar că între timp, tehnologiile de la bordul Mercedes-Benz-urilor noi au evoluat cu paşi giganţi şi astăzi vorbim despre lucruri care nu existau nicăieri în lume în urmă cu 5 ani...

Schimbăm B-Class-ul pe C-Class? Asta ne-au întrebat ieri utilizatorii de Facebook, după postarea unei prime imagini cu manualele de exploatare ale noului Mercedes-Benz C-Class. Adevărul e că, de fapt, vom spune adio, cel mai probabil, maşinii noastre japoneze, Mitsubishi Lancer X, care are puţin peste 66,000 km parcurşi,
dar nu înainte de un review de adio detalizat despre ea. B-Class-ul îl vom mai păstra o perioadă, deşi are peste 200,000 km, în mare parte pentru că mai avem nevoie de eficienţa lui uimitoare, datorită sistemului de gaz natural comprimat.

Dăm un start frumos relatărilor fascinante despre noul Mercedes-Benz C-Class!

De astăzi, prima pagină a site-ului va conţine o secţiune specială dedicată relatărilor despre noul Mercedes-Benz
C-Class, unde veţi putea întotdeauna vedea ultimele relatări şi eventual veţi putea accesa arhiva tuturor relatărilor anterioare.

Dar cel mai frumos start vine de la o primă expediţie senzaţională, de anvergură, cu noul nostru automobil redacţional, pe care o pornim în foarte scurt timp şi despre care vă vom anunţa în chiar zilele următoare!

Vă mulţumim că ne sunteţi alături!
PiataAuto.mdRedacţia PiataAuto.md
9
5,215
GALERIE FOTO (15 IMAGINI)
COMENTARII (68)
jaguar
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 09:40
Wow! Super!
Bravo PA! Asa veti arata adevarata fiabilitate germana :).
Mult succes si drumuri bune!
0
10
asdfasdfas
Altai, Mongolia
la 12 Mai 2014 - 09:45
Felicitari! :)
0
7
M.A.P.
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 09:58
Bravo! Felilcitari cu noua achizitie! Sper ca nu va dezamagi in timp.
0
8
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 12 Mai 2014 - 10:45
Felicitari! Asteptam relatarile :)
0
8
GRED
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 10:58
Va invidiez!
Succes!!!!
0
6
501STL
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 11:15
Oho ,un mare BRAVO !!
0
5
FIFA
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 11:20
Adevărul e că, de fapt, vom spune adio, cel mai probabil, maşinii noastre japoneze, Mitsubishi Lancer X, care are puţin peste 66,000 km parcurşi.

Foarte corect, aici cred sunt citiva care vor inchide gura macara pt ceva timp...

Spun si eu ce a spus GRED va invidiez...

PA, cit a costat acest exemplar cu toate taxele?
0
4
Igor
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 11:38
FELICITAR!

Ma alatur si eu "invidiosilor" :D in sensul bun al cuvantului!

Drum bun noii bijuterii!
0
4
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 12:52
@FIFA
Preţul afişat în showroom pentru un C 180 porneşte de la 28,300 euro pentru dotarea de bază, cu transmisie manuală, iar cu tot cu dotările descrise mai sus, inclusiv cutie de viteze automată ajunge în jur de 37 mii. Prin bunăvoinţa distribuitorului Mercedes-Benz în Moldova noi am obţinut condiţii foarte preferenţiale de achiziţie, însă, fapt pentru care le datorăm sincere mulţumiri.
0
7
501STL
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 13:11
PA corect,pentru ca pin la urma e o reclama destul de buna pentru mercedes si e si logic sa va ofere o oferta buna,nu mas fi mirat nici sa spuneti ca va "vinduto" gratis........
0
3
Petru Amihalachioaie
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 13:12
Felicitari, PA! :)
0
2
Valeriu
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 13:48
Drum bun! Sper ca faptul ca "am obţinut condiţii foarte preferenţiale de achiziţie" nu va va face mai putin obiectivi. O masina noua e cea ai buna varianta, dar nu toti si-o pot permite, mai ales asa masina.
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 13:51
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
11
2
Cyber
Briceni, Moldova
la 12 Mai 2014 - 14:00
Felicitari PA si sa va bucurati mult de noua achizitie!

1
1
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 14:15
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
10
1
jaguar
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 14:22
Daca PA a aprocurat asa masina, stiu ei de ce, Robert...:)

Drumuri bune si invidie nesanatoasa cat mai putina:)
1
5
Cyber
Briceni, Moldova
la 12 Mai 2014 - 14:38
Robert, aici nu este un site de reclama. Daca vrei iti pot recomanda cateva... Cu felul tau de marketing sunt sigur ca nu vei avea succes.
Nu uita ca oamenii sunt inzestrati cu liber arbitru (vointa libera) atunci, oare ii vei influenta pe altii care au motive intemeiate sa prefere o marca anume si nu cele mentionate de tine?

Crezi ca cei de la PA sunt niste copii si nu stiu ce fac?
Oare cunosc ei ce e aia masina? (tinand cont de multimea testelor facute cu diferite marc)
Crezi ca PA nu a avut motive intemeate sa faca alegerea respectiva?

Tu chiar nu observi ca pe unde treci miroase urat de la tine?

Chiar daca cei de la PA ar fi ales o marca japoneaza... eu oricium aveam sa le respect punctul de vedere/alegerea facuta.
Eu prefer o marca pentru ca am motive intemeiate. Altul prefera o alta marca ca si el are motive intemeiate.
Atunci crezi ca e intelept sa-mi "impun" parerea mea altuia daca nu are acele preferinte ca ale mele?

(Raspunde logic la aceste intrebari...)
1
8
GRED
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 14:38
Robert> "........mi se pare aberant sa pletesti o manopera la vopsitorie cat un Rolls Royce........." - pana cand aici e ok. De aia toti Italienii si Spaniolii vin aici sa-si repare dintii si masinile! :) Inca nu suntem in UE si avem preturi ok fiindca si salariile inca sunt proaste de tot.
Desi produsele alimentare deja sunt echivalente cu cele din UE
1
4
501STL
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 14:42
Pin no intrat aista cu lexusu lui apoi nu era sa fie .................
1
3
jaguar
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 14:45
CYBER@
respect:)
1
4
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 12 Mai 2014 - 16:44
O mașină foarte frumoasă.Bravo PA!
0
4
Valeriu
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 17:14
GRED, nu te supara, dar char azi am vorbit cu cineva de la un service care spunea ca in Romania e mult mai ieftin decat in Moldova sa repari anumite piese mai complicate, cum ar fi turbine, pompe de inalta presiune, etc. Produsele alimentare in supermarket-urile romanesti sunt mai mici ca la noi. Daca ai drum pe acolo, chiar intra si compara... Eu am facut asta vara trecuta.
2
2
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 17:30
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
9
0
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 17:33
@Valeriu, scuza-ma dar cred ca ''cineva'' ala cu care ai vorbit tu ti-a spus pretul fara TVA , ia calculeaza matale + 25 % TVA-ul . In rest faaza cu supermakerket-urile scuza-ma dar e invers dupa parerea mea, cel putin la mall :)
5
0
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 17:34
PS: Apropo, preturile din Bucuresti sunt mult mai ridicate decat cele din tara..........asta ca o completare.
5
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 12 Mai 2014 - 17:42
Off Topic: Robert e clar cu tine... de fapt asta am si asteptat de la tine.

Inca o data bravo PA pentru munca depusa si C Class procurat.

Numai bine "Baieti"!



1
5
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 17:53
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 12 Mai 2014 - 17:55
Robert:Prețurile la produse sunt ca în Europa,dar ce salarii au europenii,și ce salarii sunt în Moldova,așa că nu e logic să compari Moldova cu Europa.
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 18:06
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
501STL
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 18:45
iar porkul asta de Nedelcu murdareste aici tot...................
1
1
Valeriu
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 19:37
Robert, in carefour-ul romanesc de Pasti un tuborg se vindea cu aproximativ 8,5 lei MD! Trage o fuga pan la Chișinău să vezi cat e aici! Nu-ti mai dau alte exemple, pentru ca nu stii decât să contrazici fara sens pe cei ce scriu aici. Chiar si pe mine! Pe avatar-ul meu e un LS, așa ca ai grijă!l!;-)
1
1
salaria
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 19:46
Stimata redactie PA,
Inainte de achizitionarea Mercedes-ului B-klasse ati avut (sau mai aveti) alta masina. Pare-mi-se un Lancer X.
Cum vi s-a parut automobilul? A meritat achizitia?
Va multumesc!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 20:09
@Valeriu, cu toata stima nu vreau sa te superi pe mine, dar eu am o concluzie total opusa. Preturile sunt din potriva mai mici, nu de alta dar mai aveai putin si spuneai ca benzina in RO e mai ieftina ca in MD :)))) .

[...]

Cat despre avatar am vazut ca esti fan si posesor japoneze . Si eu sunt posesor de marca japoneza. Stima !

2
0
dima
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 20:55
Chiar azi am vazut una in oras exact ca a voastra, poate chiar ea era, pe st. Bucuresti, daca sincer pe poze pare interesanta, in realitate arata ca naiba, parca ar fi un Renault ceva mai "trendy", pe poze de obiei sint in AMG paket cu jante mari si arata super, insa standarda pare o corcitura, nici pe aproape nu are prezenta unui S Classe cum credeam pina acum:( insa gusturile nu se discuta:)))
1
0
FIFA
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 21:50
Eu de exemplu ca sa maninc bine in oras in Chisinau trebuie sa scot mai mult din buzunar ca in DE pentru aceleasi produse
1
3
Igor
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 22:02
@Fifa, total de acord... La nemti, de curand am fost in Hanover, intr-un restaurant bavarez... in 2, cu colega de job, am mincat si baut bere (da' bere, nefiltrata de casa, nu "lichidul" boului de la noi) de vreo 26 de euro :) la noi, intr-un local pe masura la acelasi restaurant, avea sa dam cel putin 600-700 de lei pe aceeasi masa...
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 22:22
10 Euro = 44,50 RON
26 Euro= 111,25 RON

600 MDL= 138 RON , la cursul BNR ( Banca Comerciala Romana ) de azi....... mare branza . Eu nu vad vreo mare diferenta. Posibil Domnul Igor's a fost la ''impinge tava'', acolo cu siguranta este mai ieftin ca la un restaurant din Chisinau.
Dar nehhh unii mai au putin si vor spune ca litrul de benzina de 1,5 Euro din DE este mai ieftin decat in RM :))))) .....asa ceva.......totusi aici era vorba despre mentenata Mercedes care costa cat un brand ''exotic'' .
4
0
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 22:22
10 Euro = 44,50 RON
26 Euro= 111,25 RON

600 MDL= 138 RON , la cursul BNR ( Banca Comerciala Romana ) de azi....... mare branza . Eu nu vad vreo mare diferenta. Posibil Domnul Igor's a fost la ''impinge tava'', acolo cu siguranta este mai ieftin ca la un restaurant din Chisinau.
Dar nehhh unii mai au putin si vor spune ca litrul de benzina de 1,5 Euro din DE este mai ieftin decat in RM :))))) .....asa ceva.......totusi aici era vorba despre mentenata Mercedes care costa cat un brand ''exotic'' .
3
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 12 Mai 2014 - 22:33
Robert:1,5€ pentru Germania e puțin,la noi e în jur de 18 lei≈1€.Și tu crezi că asta e normal,nemții au salarii de 3000-4000 de €, iar moldovenii de 3000-4000 de lei.
0
2
Valeriu
Chişinău
la 12 Mai 2014 - 22:34
Benzina si motorina sunt mai scumpe in Romania, nici vorba, dar confirm și eu ce au spus cei de mai sus, chiar cu combustibil mai ieftin, in Moldova e mai scump sau la același pret să intri în magazin alimentar. M-am convins de asta în România, Bulgaria si, chiar în Italia în decembrie anul trecut! De ce este așa, este tare mult de vorbit...
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 22:53
Comentariu şters de redacţie.
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 23:23
Comentariu şters de redacţie.
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 23:29
Comentariu şters de redacţie.
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2014 - 23:37
PS 3: Singurul lucru care eu il vad in RM mai scump ca in RO sunt masinile Second-Hand, in rest cele noi sunt mult mai ieftine .
3
0
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 08:16
@salaria:
Am avut într-adevăr şi încă mai deţinem Mitsubishi Lancer X. Puteţi vedea toate relatările despre acel automobil aici:
http://pa.md/Stiri/Automobilele-redactiei-Mitsubishi-Lancer-X/

În scurt timp o vom expune la vânzare. Dacă sunteţi interesat de achiziţia unei astfel de maşini, vom comunica în timpul foarte apropiat.
1
2
GRED
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 08:19
Valeriu> Robert te contrazice. Zice ca "...... pe o bara fata vopsita ii cerea 700 Eur ......". Sau el minte sau tu. Am impresia ca Robert exagereza oricum. Tu crezi ca la noi o unitate costa 700 de Euro la vopsire in MD??? Eu nu. Eu cred ca cu asa bani poti pretinde la vopsirea masinii in intregime. Eu am vopsit unitatea cu maxim 100 Euro - in RO o singura unitate cu 700 :)))))))) Comedie.
Eu chiar la reprezentanta Mercedes am fost si mi-a spus undeva 600 Euro pe 6 unitati (4 usi si 2 bampere).
2
2
GRED
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 08:23
Valeriu> Referitor la prod. alimentare de acord. Eu stau cam 3 luni pe an la Bucuresti ... Ce se poate de gasit mai ieftin la Bucuresti? - Aproape tot e mai ieftin decat in MD - cu exceptia manoperei ...
2
3
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 08:38
Da GRED, in ''Bucharest'' si litrul de benzina/motorina este mai ieftin ca in MD :)))))) ....... dar cand mai treci te indemn sa dai o fuga pana la '' Embassy park '' sau ''Mon Cher'' , dupa aceea poti compara preturile cu ''Don Taco'' sau ''Della Nonna'' din Chisinau, ai sa ai o ff mare surpriza domnule GRED.


Cat despre vopsitorie, nu-i bai..........mie mi-a cerut mai demult la o Honda CR-V 450 Euro doar pt bara fata . In rest imi pare rau dar nu's de acord cu dumneata :) :)
5
0
Valeriu
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 08:59
Bai Robert! Si tu GRED cu manopera! Vara trecuta am avut o pana la o anvelopa intre Calimanesti si Ramnicu Valcea. In zi de DUMINICA, am gasit o vulcanizare deschisa, a muncit baiatul o gramada, a incercat sa o repare dar nu a reusit pt ca era taiata destul de tare, pana la urma mi-a dat o anvelopa second-hand, destul de bunicica, nu oricare, Pirelli. Cu tot cu manopera, balansare etc. anvelopa mi-a iesit 60 lei Ro sau ca 240-250 lei MD. Daca asta este scup in comparatie cu preturile de la noi apoi luati-va amandoi de mana si duceti-va la plimbare.
Tu Robert, las-o cu combustibilul! nimeni aici nu a zis de combustibilul in Romania. Eu ti-am zis sa te gandesti cum cu cobustibil mai ieftin la noi preturile sunt mai mari? Incearca sa raspunzi!
1
5
Valeriu
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 09:02
Scuzati de literele mancate! "m" are probleme la tastatura mea!
1
1
GRED
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 09:07
Robert> Sau eu nu inteleg sau pentru tine o unitate la vopsire sa-ti ceara 450 sau 700 Euro ti se pare normal??? Mai este cineva pe forum din Moldova care a vopsit unitatea cu 700 de Euro??? A stropit cu praf aurit sau cum??? Mi se pare exagerat.

Valeriu> Manopera in Bucuresti e mai scumpa decat in Chisinau. Mergi la service autorizat si o sa vezi ca doar piesele de rezerva te costa mai ieftin. Si nu da exemple de service-uri secundare. Pot sa zic si eu ce am patit pe la Drochia si a muncit un baiat din service jumate de zi pentru vre-o 200 de lei moldovenesti ...
0
2
GRED
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 09:08
in = la (hai ca nu ma-m trezit inca)
0
1
501STL
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 09:12
tre sa fii idiot sa dai pe unitate si 450 euro cu atit mai mult 700..........
1
1
FIFA
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 09:49
In Chisinau, la un service obisnuit (malearka, rihtovka), miau indreptat bumperul au pus @spacleovka@ lau vopsit, si am facut @palirovka@ la farurle din urma ,,in total 125eur
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 10:29
Ei asa da, draga Valeriu, acum ai fost ceva mai detaliat in argument. In tara este mai ieftin decat in Bucuresti, si asta fiindca cine sta la curte nu se duce la vulcanizare sa dea banii sa isi faca o roata, are in garaj tot ce-i trebuie. Ei bine la Bucuresti cand esti inconjurat numai de blocuri , preturile abunda. Mie pt o echilibrare toate 4 rotile mi-a luat 100 RON adica 400 MDL ( lei md) in Bucuresti, daca mai aveam si pana la o roata -doua mai adaugam 30 RON + ( spaga de rigoare ca asa suntem noi invatati ) deci in total cam 150 RON adica 600 lei MD . In Chisinau nu am vazut sa fie atat de mult, acum sper sa intelegi . Daca vrei comparatie reusita compara capitala vs capitala nu orase de la mama naibii, unde oamenii nici nu stiu ''ce-i aia vulcanizare'' fiindca nu prea trec p'acolo ci fac singuri in garaj.

PS: 60 lei RO nu este 240-250 lei MD, este mai putin ( cel putin prin cursul bnr de la la noi ) 1 leu MD = 0,23 lei RO , acum i-a calculeaza .Dar banuiesc ca ai pus cu aproximatie, si asa este mult , deci nu ai calculat bn scuza-ma.

GRED, atat mi-a cerut reprezentanta autorizata Honda din Pipera ( acolo este cel mai mare showroom +service-are din Buc. ) , insa odata ce am auzit pretul am renuntat, si am facut-o la un service de cartier unde m-a costat 850 RON sa vopsesc bara adica cam aprox. 3.200 MDL . Deci mult mai bine decat imi crea cei de la Honda.
4
0
Valeriu
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 11:56
http://www.curs.md/
Special pentru Robert contrazicatorul!
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 14:56
Mey am zis clar , voi aveti alt curs valutar , noi altul, nu am vorbit romaneste ?:)))). Cotatia este alta, insa la suma mare, chiar si aia ''0,30'' lei se aduna. La stirile auto sunt total de acord cu tine si iti apreciez comentariile foarte pertinente fata de unii ultrasi de aici ( nu dau nume ), insa acum scuza-ma dar nu prea ai dreptate, ti-a explicat si GRED dc . Totusi nu mi-ai raspuns la cealalta intrebare draga Valeriu........lasa te voi intreba altceva . Tu spunea odata ca detii o Toyota Avensis, bun, daca DA, felicitari de alegere , este o masina foarte inchegata, dar hai sa-ti precizez cat costa un set de stergatoare pt aceasta superba masina la reprezentanta Toyota Bucuresti-Nord, 54 Euro, ATENTIE doar stergatoarele ! Si acum asta este un argument bun de crezut ca in RM preturile nu's chiar asa . Itra pe site-ul oficial Toyota-ROMANIA, la mentenanta, din pacate eu sunt in criza de timp altdel ti l-as fi distribuit cu tot cu articolul in cauza. Sa ai o zi buna !
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 14:56
Mey am zis clar , voi aveti alt curs valutar , noi altul, nu am vorbit romaneste ?:)))). Cotatia este alta, insa la suma mare, chiar si aia ''0,30'' lei se aduna. La stirile auto sunt total de acord cu tine si iti apreciez comentariile foarte pertinente fata de unii ultrasi de aici ( nu dau nume ), insa acum scuza-ma dar nu prea ai dreptate, ti-a explicat si GRED dc . Totusi nu mi-ai raspuns la cealalta intrebare draga Valeriu........lasa te voi intreba altceva . Tu spunea odata ca detii o Toyota Avensis, bun, daca DA, felicitari de alegere , este o masina foarte inchegata, dar hai sa-ti precizez cat costa un set de stergatoare pt aceasta superba masina la reprezentanta Toyota Bucuresti-Nord, 54 Euro, ATENTIE doar stergatoarele ! Si acum asta este un argument bun de crezut ca in RM preturile nu's chiar asa . Itra pe site-ul oficial Toyota-ROMANIA, la mentenanta, din pacate eu sunt in criza de timp altdel ti l-as fi distribuit cu tot cu articolul in cauza. Sa ai o zi buna !
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 14:57
ps: Nu inteleg dc se trimit comentariile de doua ori ?
3
0
Valeriu
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 15:29
Putem continua la nesfarsit, dar iti dau eu alt exemplu, dureros de tot si se refera la piese auto. Pompa inalta presiune, atat pe piata neagra cat si la reprezentanta oficiala Toyota din Chisinau, peste 1400 euro. La un dealer autorizat Denso din Bucuresti, 1250 euro. Nu mai spun de cele second-hand, deoarece piata de dezmembrari in Ro e f mare.
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 16:22
Si acum este randul meu.......pretul de 1.250 Euro este afisat fara TVA asa cum specifica mai jos si pe site . Hai sa calculam 1.250 + 25% = 1562,5 Eur domnule Valeriu + manopera care ea se ridica undeva la 114 Eur la Toyota si evindent ''spaga romanului'' ( ca deh asa ne-am invatat ) . Si hai sa nu bagam piata de dezmembrari fiindca stiu eu cat ''de dezmembrate'' sunt ele, mai degraba sunt facute pe ''vapor'' si vandute ca piese SH , hahahahah ....... lucreaza bn samsarii. Gaseste, doi trei naivi ca ''501STL'' si HOP. Concluzie : piesele originale in RM sunt mult mai avantajoase ca preturi fata de RO. Dar exemplul nu este deloc ''dureros'' sa stii, as fi vrut eu sa fie ''atat de ieftine'' precum pretinzi tu, insa in MD chiar sunt , in Romanica NU.
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 16:25
PS : Toyota are doar doua reprezentante autorizate in Bucuresti, Nord 2 si Pipera atat, nu stiu despre ce ''Denso'' vorbesti, fiindca asa avem si service Bosch.......dar nu despre el e vorba.
3
0
salaria
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 18:32
Stimata redactie PA
Va multumesc pt raspuns. Sper ca o sa faceti o totalizare asemanatoare celei facute pt MB redactiei :)
1
0
Valeriu
Chişinău
la 13 Mai 2014 - 21:35
Fan Toyota ce nu știe de denso? Ma dezamăgesti, Robert... Cred ca ajunge la tema asta!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2014 - 21:52
Mai , doar atat iti mai zic, ''denso'' sunt doua ........stii tu ''vorba romaneasca are mai multe intelesuri'' , acum e plauzibil ca te-ai referit la ce credeam, nu eram sigur.

Totusi cred ca ar trebui facuta o tema speciala , sunt multe de vb , iar daca vom continua vom ajunge la un record de 500 de comentarii la o stire :))))))
3
0
501STL
Chişinău
la 14 Mai 2014 - 00:23
mafia vezi ca incurci deja profilele,ba de pe unul ba de pe altul,sau asta cind acasa cind la munca?
0
0
Constantin-Padure.com
Piatra Neamţ, România
la 14 Mai 2014 - 00:49
Fiecare face ce stie cu banul lui. Oricum e o achizitie mai mult "publicitara" , nu cred ca cineva se indoieste de asta. De-as avea peste 30 000 de euroi pentru o masina mi-as lua una din urmatoarele :

Toate au motorizare diesel, clima si tractiune integrala. :)

1) Volvo V60 D4 AWD - diesel - 2.4L - 180 CP - 30 000 euro

2) Volkswagen Passat Variant Alltrack - 2.0 tdi -177 CP - 30 600 euro

3) Skoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 4x4 Elegance Premium 2.0 tdi -170 CP - 30 677 euro

4) Fiat Freemont Lounge 4x4 AWD Automatik 2,0 Multijet - 170 CP- 30 790 euro

5) Volvo V40 Cross Country D3 Geartronic - 2.0 - 150 CP - 31 350 euro

6) Opel Insignia Country Tourer 2014 - 2.0 - 163 CP- 31 900 euro

7) Mercedes-Benz C 220 AMG Final Edition 4Matic - 2.2 - 170 CP - 32 999 euro

8) Audi A3 Sportback 2.0 TDI Quattro S-Tronic Attraction - 2.0 - 184 CP- 33 080 euro

9) Volvo V70 Kinetic - 2.4 - 181 CP - 34 500 euro

10) Citroen C5 Tourer V6 HDi Exclusive - 3.0 - 241 CP - 34 490 euro

11) Volvo XC70 - 2.4 - 181 CP - 35 445 euro

12) Mercedes-Benz C 220 CDI 4M EDITION - 2.2 - 170 CP - 36 900 euro

13) Citroen DS5 Hybrid4 EGS6 SportChic - 2.0 - 200 CP !!!! - 36 990 euro
0
0
berta
Alba Iulia, România
la 14 Mai 2014 - 12:00
Nedelcule......WTF? Tu nu ai auzit de asigurare? Sau nu te tin buzunarele? Daca nu mai arunci cu bani prin baruri, poate vei reusi sa-ti platesti o asigurare.Nu-ti ajuti pretenu sa-si ia o masina!
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!