Premieră: Porsche Cayenne facelift
24 Iulie 2014, 12:00
Porsche a prezentat versiunea actualizată a celui mai vândut model al său – Porsche Cayenne. Debutul noului model va avea loc la Salonul Auto de la Paris. Mai întâi de toate, designul a fost redesenat în tradiţiile actuale a mărcii germane, cu
implementarea elementelor stilistice de pe Panamera facelift şi SUV-ul compact Macan.

Printre acestea se numără noile blocuri optice faţă, care pe versiunea
Cayenne Turbo au un design futurist şi sunt în totalitate pe baza tehnologiei LED (sunt opţionale pe alte versiuni), bara de protecţie faţă, care a fost inspirată din modelul Macan, iar capota, de asemenea, a primit un nou design şi o nouă formă, care nu mai este atât de asemănătoare cu modelul 911.
Partea din spate a primit blocuri optice mai înguste, dar care nu s-au distanţat prea mult de la designul iniţial. Pentru noua formă a blocurilor optice spate, a fost redesenat şi hayonul şi bara de protecţie spate.

La interior, Cayenne a primit un volan sport multifuncţional cu padele
standard, inspirat din supercarul hybrid 918 Spyder, bancheta spate a fost reprofilată pentru un confort sporit, iar de acum încolo aceasta poate fi comandată şi cu ventilare.

Manevrabilitatea lui Porsche Cayenne facelift nu s-a schimbat, dar inginerii au lucrat la confortul suspensiei,
fără a sacrifica sportivitatea.
Eficienţa a fost îmbunătăţită printr-o revizuire a trenului de rulare, a sistemului start-stop şi a aerodinamicii, datorită prizelor de aer care se închid la viteze mari şi a spoilerului spate remodelat.
Gama de motoare a suferit unele modificări. Acum versiune Cayenne S primeşte un V6 twin-turbo de 3.0 litri, care dezvoltă 420 CP la 6,000 RPM şi 550 Nm în intervalul 1,350 - 4,500 RPM, ceea ce reprezintă un surplus de 20 CP şi 50 Nm faţă de propulsorul V8 de 4.8 litri aspirat natural, pe care acesta îl schimbă. Versiunea Cayenne S este şi mai dinamică, accelerând de
la 0 la 100 km/h cu 0.4 secunde mai rapid, în 5.5 secunde (5.4 secunde cu pachetul Sport Chrono), în timp ce viteza maximă constituie 259 km/h.

O altă premieră este versiune Cayenne S E-Hybrid, care este echipată cu un motor V6 supraalimentat de 3.0 litri (333 CP), care împreună cu motorul electric (95 CP) dezvoltă un total de
416 CP şi 590 Nm. Astfel, versiunea hibridă Cayenne S E-Hybrid accelerează de la 100 km/h în 5.9 secunde, atinge o viteză maximă de 243 km/h, iar datorită acumulatoarelor litiu-ion de 10.9 kWh, aceasta poate parcurge în mod pur electric de la 18 la 36 kilometri cu o viteză nu mai mare de 125 km/h. Consumul versiunii hibride este unul dea-dreptul excepţional – 3.4 l/100 km!
Propulsorul V8 biturbo de 4.8 litri
de pe versiunea Cayenne Turbo,
de asemenea a fost supus unor modificări, care i-au crescut puterea cu 20 CP şi cuplul maxim cu 50 Nm,
pentru ca într-un final să „stoarcă” 520 CP şi 750 Nm. Această creştere s-a răsfrânt şi asupra performanţelor. Acum Cayenne Turbo accelerează de
la 0 la 100 km/h în 4.5 secunde (4.4 secunde cu pachetul Sport Chrono), iar viteza maximă constituie 279 km/h.
Versiunea Cayenne Diesel este echipată cu propulsorul diesel V6 de 3.0 litri, cifrele de putere şi cuplu al căruia au crescut la 262 CP şi 580 Nm (consumul constituie - 6,6-6,8 l/100 km). Sub capota versiunei diesel mai
performante, Cayenne S Diesel, este instalat un V8 diesel de 4.2 litri, care dezvoltă 385 CP şi 850 Nm.

Preţurile pentru noul Porsche Cayenne facelift în Germania vor varia între
66.260 euro pentru versiunea
Cayenne Diesel la 128.378 euro
pentru versiunea Cayenne Turbo.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,370
GALERIE FOTO (60 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (2)
asdfasdfas
Altai, Mongolia
la 24 Iulie 2014 - 12:27
ooo, Mark ! :D

nice facelift, place volanul asta a la 918.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 25 Iulie 2014 - 13:33
Daa... chiar frumos facelift le-a reusit nemtilor!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!