Premieră: Noile Mercedes-AMG C 63 şi C 63 S în caroserie sedan şi Estate!
24 Septembrie 2014, 14:30
Uite că cei de la Mercedes-Benz ne-au dezvăluit cel mai performant model din familia C-Class – noul Mercedes-AMG C 63. După cum aţi observat, de la Mercedes-AMG GT încoace, compania germană adaptează o nouă nomenclatură pentru versiunile de performanţă, care sunt numite în cinstea diviziei din Affalterbach, Mercedes-AMG.
Deci, pe cât de bizar nu ar suna, noul model nu-l mai numim C 63 AMG,
dar Mercedes-AMG C 63…
Noul Mercedes-AMG C 63
vine în caroseria sedan şi Estate, iar acestea sunt disponibile în două versiuni – versiunea de bază C 63 şi versiunea mai potentă C 63 S.
Sportivitatea modelelor este accentuată de bara de protecţie faţă cu prize de aer masive şi un element argintiu în formă de „A”, capota în stilul clasicului 300 SL Gullwing, aripile faţă evazate cu locuri pentru sigla V8 BITURBO, pragurile stilate şi jantele
de 18 inch sau opţionale de 19 inch.
Printre spiţele jantelor se poate observa sistemul de frânare cu discuri de frână de 390 mm pe puntea faţă şi 360 mm pe puntea spate. Opţional se pot comanda frâne masive cu discuri carbono-ceramice.
Posteriorul este subliniat de un spoiler discret şi o bară de protecţie spate agresivă cu difuzor aerodinamic şi gurile cvadruple de eşapament.
Interiorul ţipă a esenţă sportivă datorită volanului sport, pedalelor metalice, inserţiilor din fibră de carbon,
scaunelor de tip scoică cu tetiere integrate, acul vitezometrului
gradat până la 320 km/h şi
logoul AMG pe consola
centrală.
Versiunile C 63 şi C 63 S vor fi disponibile cu acelaşi propulsor de 4.0 litri V8 biturbo, care se regăseşte sub capota lungă al lui Mercedes-AMG GT. În versiunea C 63 acesta dezvoltă 476 CP şi 650 Nm, în timp ce performantul C 63 S va delecta cu 510 CP şi 700 Nm! Uimitor, dar cuplul maxim este mai mare cu 50 Nm în comparaţie cu GT-ul! Intuim că inginerii din Affalterbach au sporit cuplu din cauza greutăţii mai mari, care constituie 1.715 kg şi respectiv 1.785 kg pentru sedan şi Estate (versiunile C 63 S sunt cu 15 kg mai grele).
Cu toate acestea, noile C 63
sunt cu 100 kg mai uşoare decât predecesorii săi. Astfel, sedanul
C 63 accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde iar versiunea C 63 S este mai rapidă cu 0,1 secunde. Modelul C 63 Estate este cu 0,1 secunde mai lent în ambele versiuni.
Toate ipostasele ale noului C 63 sunt limitate electronic la 250 km/h, iar consumul de combustibil al acestora variază între 8,2 şi 8,6 l/100 km. Chiar dacă este mai greu, se pare că noul Mercedes-AMG C 63 îl va face praf pe bavarezul BMW M3, cu ai săi 431 CP…

Opţional noile C 63 sunt oferite cu un sistem sport de eşapament, sunetul agresiv al căruia este activat în regimul „Race” al sistemului AMG DYNAMIC SELECT. Pentru un comportament mai atletic, Mercedes-AMG C 63 a fost echipat cu suspensie sport adaptivă, AMG Ride Control cu trei nivele de rigiditate.

Livrările noului Mercedes-AMG C 63 sunt programate pentru primăvara anului 2015.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
2
3,195
GALERIE FOTO (41 IMAGINI)
COMENTARII (16)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Septembrie 2014 - 15:14
Astept un test: Dodge Challenger SRT 392HEMI (485bhp) vs C63 AMG in ambele versiuni de putere: 469bhp si 503bhp.
1
1
Igor
Chişinău
la 24 Septembrie 2014 - 16:23
asteapta...
2
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Septembrie 2014 - 19:22
Eugen0: corect a zis Igor, "asteapta"... cum crezi MB si-ar supune riscului singuri pe ei ku asa un turbalau ka Challenger SRT? Ei doar asa ku cine stiu ca va putea iesi in evidenta ka ulterior sa aiba ce-si lauda "creatura" ca-i super-puper... Nu are a fi asa duel niciodata! ;) :))
0
1
Igor
Chişinău
la 24 Septembrie 2014 - 19:40
Challenger-ul eu l-as pune cu un opel astra opc, sau vw golf ceva... eu stiu, hai cu un subaru impreza... dar nu poti sa pui un C63 AMG cu un challenger...
1
1
Cyber
Briceni, Moldova
la 24 Septembrie 2014 - 22:23
Interiorul e unul din cele mai frumoase, imi place mult cum arata...

Pentru Eugen, nu am cautat mult... http://www.youtube.com/watch?v=1bAnR3bT1I0 si se oberva ca nu e mare diferenta... asa ca las-o mai moale:))
1
1
Igor
Chişinău
la 24 Septembrie 2014 - 22:28
@Cyber, exact de asta mi-am amintit si eu, dar mi-era lene sa caut :))

VB si Eugen -- priviti atent la link ;)

P.S. nu am nici un dubiu ca o sa inceapa sa urle cu CAPS Lock-ul pornit ca soferul din dodge era noob si ca bla bla bla :))
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 25 Septembrie 2014 - 00:09
..............bratani, voi atentie nu aveti...
Vb_one ...eu nu vb de HELLCAT acel de 716cp..
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 25 Septembrie 2014 - 00:11
Bratani....eu am zîs:
2015 Dodge Challenger (sau Charger) SRT 392HEMI...căscaț ochii.
Din acel de 476hp n-are ce face vreu s vad cu cel de 510.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 25 Septembrie 2014 - 00:14
Știti ce e mai rau ? Nu puteti compara 2 automobile.
La UNLIM vin masini modificate. Acolo (s vede ca nu știti), s intrec ș 1000cp cu 600cp
I tak dalee...

S va arat ș eu 100 link-uri cum Jeep GC SRT8 rupe AMG-uri și M-uri și RS-uri și FERRARI-uri etc etc etc ??

Eu tot amuș gasesc un SRT tunat ș iti arata ca face zero din AMG...

Apropo: la Unlim 500+ mercedesurile si bmw-urile au rezultate proaste. Deschideti site-ul
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 25 Septembrie 2014 - 00:15
Poftim un link: http://youtu.be/ozNaSlQfWjY
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 25 Septembrie 2014 - 00:16
Am uitat: cine stie ce tuning colhoznii ave SRT-u cela....
plus la asta: acela nu era 392HEMI dragi useri ...si nici din 2015 nu era
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 25 Septembrie 2014 - 01:13
Ș data viitoare cind dati link-uri analizati un pic...daca n-ati observat, dupa o milă Challenger-u cela îla junge din urma pe C63 AMG...daca era intrecere la..sa zicem 0-300km/h ...oare cine era invingatoru??

Diferenta de timp a fost 31.259 (SRT8) - 30.764 (AMG) = 0.495 !!! JUMATATE DE SECUNDĂ ?? L.O.L ..

Viteza la ieșire:
SRT8 : 278.63km/h
AMG: 278.20km/h -------- asta insamna... "SRT8 ajunge din urma C63 AMG" --- asta insamna ca , SRT8 , cu 20cp mai mult...da cu 200kg mai greu..are acceleratie mai buna decat un C63 AMG .
0
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 26 Septembrie 2014 - 14:13
Eugen, uite ce am pentru tine: https://www.youtube.com/watch?v=KQ9NVz_LKj8&feature=em-uploademail

Sarmanul Camaro:))
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 26 Septembrie 2014 - 18:33
Cyber :D vrei sa fiu mai direct ?
Ok....sau tu ești prost, sau tu o faci un pic pe prostul :D ....
Ai auzit in viata ta de power to weight ratio ? Sau poate de drag coefficient ? Dar de four wheel drive ș rear wheel drive ai auzît ?
Acolo trebuia sa figureze ZL1 nu Z/28. Ș mai pune 4x4 pe ZL1 ș cu toate ca are 1860kg ca o vaca grasa, precis ajunge din urma 911 ..
Dar știai ca Z/28 nu a fost facut pentru linie dreapta ?
Parca esti o..muiere. Cind iț place critici ca "nu intra-n curbe" ..cind vez ca nu merge, critici ca "nu merge in linie dreapta" ..


Iată un link special pentru tine:
http://youtu.be/PqkyWhVBSKU
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 26 Septembrie 2014 - 18:34
PS: sărmanul GT-R :) :)
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 26 Septembrie 2014 - 19:39
Cyber, special pentru maria ta:

1. http://youtu.be/vbrlWjVlUj8 (sarmanu Mercedes...)
2. http://youtu.be/Weh5dXat3Ec (Saracu X6 M-caca pauar HAMANN, saracu Gemballa GT600, ș saracu 911 Turbo)
3. http://youtu.be/3PsM-9LLnoQ ( mititelu X6M PP-Performance - putere mai multa da treaba ZERO; saracu CLS63 AMG PP-Performance - i-o traso un Nissan Juke :D )
4. http://youtu.be/GHDQiW_O7wA ( eeei saracu M-caca pauar...saracu Porsche .....)
5. http://youtu.be/NQfY43E0ugk ( saracu Gallardo)
6. http://youtu.be/ejYkWTIPCGc ( iar saracu gallardo, o incasat-o de la Z06)
7. http://youtu.be/BXllrlyhWyA ( saracu Gallardo de 1500 cai...s-o stricat.. Jali)
8. http://youtu.be/DmTn-xBfEkQ ( saracu CL evotech)
9. http://youtu.be/ZcIU7WeMto0
10. http://youtu.be/mPJc6K0S3Mo ( saracu X5M)
11. http://youtu.be/TS9iV7r9pGE (Saracu M5 Gold)

Cyber, daca nu iț ajung, mai spune-ni - it mai arat.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!