BRABUS modifică Mercedes-Benz GLA 45 AMG şi creşte forţa celui mai puternic motor cu 4 cilindri din lume
22 Octombrie 2014, 12:23
BRABUS a modificat crossoverul Mercedes-Benz GLA, inclusiv versiunea de înaltă performanţă a acestuia – GLA 45 AMG – conferindu-i un aspect şi mai agresiv decât cel conceput de divizia AMG a producătorului german. Prizele masive de aer au primit niştre branhii agresive, bara de protecţie are un spoiler nou în faţă, pe lateral au fost montate noi praguri agresive, iar posteriorul crossoverului a primit un difuzor
agresiv de aer şi un spoiler generos dimensionat pe hayon. Şi, desigur, nu lipsesc nici gurile noi de evacuare ale sistemului de eşapament.

Mult mai captivante sunt, însă, modificările aduse propulsorului turboaspirat de 2.0 litri semnat de AMG. Atunci când iese din mâinile
celor de la Affalterbach, motorul dezvoltă o putere de 360 CP şi 450 Nm, parametri suficienţi pentru a catapulta un GLA 45 AMG de la 0 la 100 km/h în doar 4.8 secunde. Aceeaşi parametri i-au adus motorului distincţia de cel mai puternic motor cu patru cilindri de serie din lume, distincţie care a fost deocamdată doar
provocată de câteva dezvăluiri conceptuale din partea concurenţilor. Cei de la BRABUS au reuşit să sporească şi mai mult puterea propulsorului, aducând-o la tocmai 400 CP şi 500 Nm, ceea ce
înseamnă 200 cai-putere per
litru de volum cilindri! Cu o
asemenea „inimă” sub capotă,
GLA 45 AMG cu tuning de la
BRABUS poate prinde prima sută în numai 4.4 secunde, ajungând la o viteză maximă de 270 km/h!
PiataAuto.mdIlie Toma
5
3,391
GALERIE FOTO (15 IMAGINI)
COMENTARII (11)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 Octombrie 2014 - 17:57
Ce dinamica proasta are..
Are tractiune integrala.....sprint 0-100 in 4.4 secunde si o viteza maxima de 270km/h, o greutate de exact 1585kg la gol.

Dodge Challenger R/T 392HEMI I: are 485CP , are o greutate de 4235lbs ( 1921kg) , sprintul 0-100 il face in tot acelasi timp si viteza maxima sare de 180 mile pe ora ( adica peste 290km/h) ....cutia e una manuala in 6 rapoarte, fata de acest rahat care are cutie cu 7 rapoarte , si una foarte rapida........


http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1412_comparison_camaro_ss_1le_challenger_rt_scat_pack_mustang_gt/?web=SIM:MT|WOT:MT|Reviews
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 Octombrie 2014 - 17:57
Nu mai faceti aiurea raportul CP/ litru ca nu arata nimic indicele asta...
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 Octombrie 2014 - 17:58
CHallenger e RWD nu 4x4 ...
2
0
GRED
Chişinău
la 22 Octombrie 2014 - 23:16
Stau si ma gandesc de ce "specialistii" urmaresc stirile pe Piata Auto daca tot au dubii la ceia ce publica redactia?

Acolo scrie clar nu? = "cel mai puternic motor cu patru cilindri de serie din lume!!!"
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Octombrie 2014 - 17:30
"de serie" - nu scrie....

Si mare treaba......4 cilindri si 400cp....mare treaba....nu vad inginerie....ce e "wow" aici ??
oricum e un rahat Mercedesu
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Octombrie 2014 - 17:30
Toate mercedesurile noi sunt niste rahaturi
2
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 24 Octombrie 2014 - 16:04
Eugen0, chiar ma mira faptul ce comparatii faci:))) 2 Litri vs 5.7 Litri v8

Cum de poti sa scrii asa porcarii?

Indiferent ca este vorba de MB, BMW, Tayota, Mazda, Niva... etc. tu ai in cap doar "americane".
Te asigur, nu vei putea sa-l faci pe cineva sa fie fanati ai marcilor americane. Suntem liberi, nu?

Daca esti "fanat" tine-o tot asa, esti liber s-o faci. Cineva va iubi o alta masina/marca deoarece are motive s-o faca.

Si da, cu tot cu "super motoare", "super CP si Nm", americanele inca nu se bucura de o asa popularitate ca a altor producatori de auto. Oare ce spune asta? Ca cei ce-si aleg o alta marca in afara de americane sunt niste ratati si nu stiu ce fac?

De obicei... asa dai de inteles cand comentezi...

Apropo, daca in modelul de fata nu vezi inginerie nu cumva esti si "orb"?

Numai bine!
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2014 - 18:37
Ca sa-ti arat ca singur ai scris o prostie , ma refer la:
"Eugen0, chiar ma mira faptul ce comparatii faci:))) 2 Litri vs 5.7 Litri v8 "

Tu habar n-ai bai de motoare......HABAR n-ai.....oricind pot compara un motor de 2.0 cu unu de 7.0 daca au aceeasi putere.

Ca sa-ti raspund la intrebare, tot printr-o intrebare:
Cyber, chiar ma mira faptul ca faci comparatii intre intake manifold la 0 atmosfere cu o masina care are cam 1,5-2 atmosfere.

la tine conteaza doar volumul asai? Dar BOOST-ul ce faci cu el ? Il bagi in fund ??
BOOST-u ala se echivaleaza cu un motor mai mare....

Poti lua un motor de 6 litri, altul de 2 litri, si in cel de 2 litri (cu ajutorul turbocompresorului) sa bagi tot atita aer cit in cel de 6 litri.....ma intelegi ?

Desteptule, chestii elementare nu le pricepi....in loc sa te inscrii la un curs special, axat pe tema data, scrii prostii, si anume, o mai repet odata :"chiar ma mira faptul ce comparatii faci:))) 2 Litri vs 5.7 Litri v8"

3
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2014 - 18:39
Cyber, tu stiai ca puterea motorului depinde de CIT aer intra in motor ? ( NU m-as mira daca asta ar fi o noutate for you..)
Ai 2 variante de a baga aer in motor:
1. Maresti volumul
2. pui turbina
Efectul este acelasi, dar fiecare vine cu pozitivul/ negativul sau.
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2014 - 18:41
Iar daca tu asta nu o pricepi, atunci inseamna ca nu intelegi nici de ce un motor de 1.5 non-turbo e mai slab decat unu de 10.3
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2014 - 19:58
cine a dat negativ la ce am scris eu ----- n-au inteles nimic.
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!