Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Britanicii au desemnat din nou maşina de coşmar la fiabilitate. Din ce e formată ea?

29 Octombrie 2014 - 14:47
Ilie Toma
Britanicii au desemnat din nou maşina de coşmar la fiabilitate. Din ce e formată ea?
Există în Marea Britanie o companie specializată în oferirea serviciilor de garanţie extinsă maşinilor care ies din garanţia oferită de producător, companie care poartă numele Warranty Direct. Într-un an aceştia procesează şi acoperă cheltuielile pentru circa 50,000 de defecte survenite la maşinile „abonate”. Iar în fiecare an, tradiţional, Warranty Direct dă publicităţii un fel de maşină de coşmar la fiabilitate, compusă din componentele cele mai puţin fiabile ale mai multor modele. Iată cum arată maşina din anul ăsta!

Ea ar trebui să aibă motorul lui BMW M5 E60, produs între 2004 şi 2011. Oare? Oare motorul ăla V10 le creează britanicilor atâtea probleme? Sau e de vină neglijenţa tipică britanicilor în mentenanţa maşinilor, care se lasă cu consecinţe mult mai nefaste la un motor de performanţă, care are nevoie de tratament mai special? Ei bine, maşina-coşmar ar trebui să aibă şi suspensia lui Audi RS6, produs între 2002 şi 2011, 40% din aceste modele având nevoie de reparaţie la suspensie în fiecare an. Cutia de viteze ar trebui să vină de la un Jeep Grand Cherokee produs din 2006 încoace, mai mult de 10% dintre aceste modele având probleme anual la acest capitol. La capitolul sistemelor electrice, maşina coşmar ar trebui să-şi împrumute firelele şi microschemele de la Mercedes-Benz R-Class, întrucât 30% din exemplarele acestui model, produs din 2004 încoarce, raportează asemenea probleme anual. Atunci când se ajunge la frâne – italienii sunt cei la care se arată cu degetul, Fiatul Multipla având probleme serioase cu fiabilitatea acestora, 30% dintre exemplare având defecte cel puţin o dată în an. La peste 10% din exemplarele Seat Alhambra se defectează sistemul de aer condiţionat, deci maşina-coşmar împrumută acest element de la spanioli. Nu scapă nici americanii, maşina-coşmar preluând sistemul de direcţie de la Chysler 300C, 10% din exemplarele căruia au probleme la direcţie.

Cineva a scăpat, totuşi, neatins! Ah, da, britanicii! Britanicii nu se regăsesc în topul ruşinii la fiabilitate, conform celor de la Warranty Direct, deşi cei de la JD Power, spre exemplu, dar un alt tablou pentru mărcile britanice. Pe lângă britanici, însă, în topul ruşinii celor de la Warranty Direct nu se regăseşte niciun producător nipon, iar de această dată s-ar putea ca situaţia să fie una obiectivă. Voi ce părere aveţi?
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (1 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter