G-POWER a stors 705 CP şi 1.000 Nm din Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe
23 Decembrie 2014, 13:03
Cunoscătorii vor remarca faptul, că de-a lungul istoriei atelierul german de tuning G-POWER se ocupa doar de modelele BMW, iar despre vreo eventuală modificare a modelelor Mercedes-Benz nici nu se auzea. Cei de la G-POWER însă, afirmă, că au o experienţă foarte mare cu modelele de top Mercedes-Benz AMG, acestea fiind prezente în garajele a mai multor proprietari de BMW de la G-POWER.
Aceştia din urmă îi rugau pe cei de la G-POWER să le modifice, iar pentru că cererea a devenit tot mai mare pentru modelele AMG cu tuning de la G-POWER, germanii au decis
să deschidă un nou capitol în activitatea sa, prin prezentarea oficială a primului program de tuning pentru un model Mercedes-Benz AMG.
Debutul său, diviziunea G-POWER AMG, care de-acum încolo va modifica modelele din Affalterbach, l-a făcut cu elegantul Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe 4Matic. Propulsorul acestuia, V8-ul de 5.5 litri Biturbo, a primit 705 CP şi 1.000 Nm, sau cu 120 CP şi 100 Nm mai mult, decât versiunea standard.
Acum acceleraţia de la 0 la 100 km/h constituie 3.8 secunde (- 0.1 secunde), în timp ce viteza maximă depăşeşte 330 km/h! Chiar şi aşa, modulul electronic G-POWER Bi-Tronik 5 V1, care sporeşte
performanţele, se activează doar atunci când temperatura motorului este la nivelul optimal de lucru şi se dezactivează, dacă temperaturile de afară sunt extrem de mari (spre exemplu, vara), pentru a nu aduce daune motorului.
La exterior acest Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe 4Matic se deosebeşte doar prin jantele forjate de 21 de inch G-POWER HURRICANE RR, care vin cu cauciucuri de performanţă cu dimensiunea 265/30 ZR21 pe puntea
faţă şi 295/30 ZR21 pe puntea spate. Etrierele, la fel ca şi capacul motorului, sunt vopsite într-o nuanţă oranj. Pachetul pentru sporirea performanţelor costă 6.898 euro, în timp ce roţile vor fi şi mai scumpe – 9.095 euro.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
3,166
COMENTARII (2)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Decembrie 2014 - 13:56
Reieșind din cele spuse in articol, inginerii ăia de la G-Power sunt incapabili sa faca un sistem de racire NORMAL pentru un motor de 705cp....

Cat costa r*hatu asta ?? Vreo 250000€ ...

Readuc in discutie motorul de pe Hellcat SRT de 716cp.........

Additional cooling measures include a low-temperature circuit with two air/coolant heat exchangers integrated into the supercharger housing. This setup is designed to keep air temperatures below 140 degrees Fahrenheit (60 degrees Celsius), under extreme ambient conditions, while enabling air flow of up to 30,000 liters per minute.

So effective is this feature that engine power will not be de-rated due to cooling demands after 20 minutes of hard driving on a road course at an ambient temperature of 100 degrees Fahrenheit (37 degrees Celsius).

Road tests included numerous high-speed runs in severe climate conditions and a strenuous 24-hour track testing program at the challenging Nelson Ledges in Ohio. Within the racing community, Nelson Ledges is infamous for its harsh surfaces. The 24-hour endurance testing confirms that the durability of the suspension, engine and brake systems will exceed SRT owners’ expectations for the road or track. In addition, the off-the-charts performance targets set for the supercharged 6.2-liter HEMI V-8 demanded still greater punishment. So engineers subjected the car to 100 consecutive drag starts.

Even after such abuse, SRT engineers are not content. So every engine gets a 42-minute dynamometer shakedown before it is shipped for assembly in the vehicle.
0
0
berta
Alba Iulia, România
la 1 Ianuarie 2015 - 22:30
Foarte concis si la obiect ce ai scris tu despre motorul american. Detaliile ingineresti sunt extraordinare.Felicitarile mele ! Englaza este impecabila! Eu am inteles totul pentru ca vorbesc engeza zilnic de 14 ani. Multumesc pentru lectia asta de inginerie auto. Un sfat,daca se poate! Scrie din nou (ce ai scris mai sus) dar in romaneste,ca sa inteleaga si restul utilizatorilor. Sau in rusa. Asa ar fi drept,nu? Ca doar suntem vorbitori de limba romana!
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!