GENEVA 2015 LIVE: Koenigsegg Regera - „megacar-ul” de peste 1.500 CP!
4 Martie 2015, 19:58
Christian Von Koenigsegg nu este un mare adept al hibrizilor, dar pentru a le şterge nasurile hipercar-urilor hibride Ferrari LaFerrari, McLaren P1 şi Porsche 918 Spyder, acesta a creat un megacar, care le va da o lecţie acestor „maşinuţe”, pe care să nu o uite niciodată! Rezultatul este uluitor şi
se numeşte Regera! Noua Regera este versiunea hibridă a modelului Agera, dar cu un nou design exterior şi o propulsie hibridă ingenioasă. Şi aici Christian Von Koenigsegg a dorit să nu meargă pe calea bătătorită a rivalilor şi a dezvoltat un sistem absolut nou, care combină propulsorul pe benzină
V8 twin-turbo de 5.0 litri care dezvoltă 1.100 CP (1.250 Nm) şi trei motoare electrice cu o putere cumulată de 700 CP (900 Nm)! Puterea totală a sistemului hibrid este de 1.800 CP, dar sub pedală vor fi disponibili peste 1.500 CP şi mai mult de 2.000 Nm!
Toată această putere demenţială este transmisă roţilor spate prin intermediul unei cutii unice de viteze numite Koenigsegg Direct Drive (KDD). În esenţă KDD nu este o cutie de viteze propriu zisă, ci un sistem hidraulic,
ajutat de unul din cele trei motoare electrice, care transmite puterea direct către axul spate, reducând pierderile de putere cu 50% faţă de cutiile de viteze convenţionale! Mai mult decât atât, datorită acestui sistem
revoluţionar masa la gol al megacar-ului fără cutie de viteze, este de doar 1.420 kg! Şi aceasta împreună cu 3 motoare electrice şi un pachet de baterii de 9,27 kWh, care cântăreşte doar 115 kg, dacă e să raportăm capacitatea la masă!
În spate Regera are un eleron retractabil care generează o forţă de apăsare de 450 kg la 250 km/h, iar poziţionat central nu este sistemul de evacuare, ci sistemul de răcire al bateriilor, în timp ce sistemul de evacuare este realizat din titan şi este integrat în difuzorul spate! Performanţele noului Koenigsegg Regera sunt absolut nemiloase cu hibrizii menţionaţi mai sus! Dacă
timpul de acceleraţie de la 0 la 100 km/h va părea nu tocmai mic, fiind de 2.8 secunde, atunci ce ziceţi de 400 km/h în sub 20 de secunde?! Repriza de la 150 la 250 km/h durează doar 3.2 secunde! Viteza maximă estimată este de 410 km/h! Sunt performanţe demne de un megacar adevărat! Pe lângă performanţele diabolice, Regera este mai confortabilă, mai
tehnologizată şi mai luxoasă la interior, iar în regim pur electric aceasta va putea parcurge 50 km. Cei de la Koenigsegg vor produce doar 80 de exemplare a megacar-ului Regera, care vor costa în jur de 1,9 milioane de dolari fiecare. Noua Regera pe bună dreptate poate fi considerată regina Salonului Auto de la Geneva din acest an!
PiataAuto.mdRedacţia PiataAuto.md, LIVE din Geneva
1
3,153
GALERIE FOTO (12 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!