Honda a dezvăluit noul S660!
31 Martie 2015, 12:56
La începutul anilor 90 ai secolului trecut ei de la Honda produceau un model ultra compact cu ingrediente de supercar. Modelul Honda Beat (pe poză) era un roadster cu amplasare centrală a propulsorului şi tracţiune
spate! Fiind foarte compact, Beat se clasa în categoria „kei car” în Japonia, ceea ce înseamnă un automobil
ultra-compact, care se bucură de taxe extrem de mici şi alte beneficii precum parcări gratuite.
Cei de la Honda resuscitează idea
„kei car-ului” Honda Beat în noul model Honda S660! Spre deosebire de modele moderne precum MINI, Fiat 500 sau VW Beetle, care au crescut
enorm faţă de modelele originale, Honda S660 rămâne a fi un „kei car” adevărat, cu dimensiuni aproape identice cu originalul Beat. Designul exterior este inspirat din noul NSX, conceptul EV-STER şi vechiul Beat. Interiorul este spaţios şi laconic, caracterizându-se cu un volan extrem de mic de doar 350 mm în diametru şi turometrul poziţionat central.
Totul pare să fie focusat către experienţe nemaivăzute la volan, pentru că S660 poate lua la bord doar şoferul şi un pasager şi nu dispune de portbagaj – în partea frontală este loc prevăzut doar pentru stocarea acoperişului de tip targa! Principalul atu al noii Honda S660 va fi descoperit
doar în curbe, pentru că puterea dezvoltată de propulsorul turbo în trei cilindri de 660 cm cubi este de doar 64 CP şi nu este suficientă pentru sprinturi rapide, deşi masa totală este situată undeva sub 900 kg. Distribuirea
maselor între punţi de 45 la 55% va contribui la performanţe excelente în curbe, la fel şi cauciucurilor cu aderenţă sporită Yokohama Advan Neova AD08 cu dimensiunea 195/45 R16.
Noua Honda S660 va fi disponibilă în Japonia cu cutie manuală în 6 trepte sau cu un variator CVT cu 7 trepte „virtuale”, care pot fi schimbate cu ajutorul padelelor de după volan,
iar pentru cei dornici de mai multă performanţă Mugen va propune un kit aerodinamic agresiv cu elemente din fibră de carbon, la fel şi o suspensie mai rigidă şi un sistem de frânare mai performant. Noul S660 va debuta în Europa sub denumirea de S1000,
cu un propulsor turbo de 1.0 litri care va dezvolta aproximativ 127 CP - o putere dublă faţă de versiunea destinată pieţei Japoniei!
Pare a fi o maşinuţă perfectă pentru
un condus de plăcerea sufletului!
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,787
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!