Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Porsche conduce studiul atractivităţii J.D. Power. Brandurile non-premium se apropie nemilos de cele premium!

23 Iulie 2015 - 18:19
Denis Godorozea
Porsche conduce studiul atractivităţii J.D. Power. Brandurile non-premium se apropie nemilos de cele premium!
De fiecare dată cei de la J.D. Power ne uimesc cu sondaje care dau rezultate inedite. Studiul atractivităţii „APEAL” (Automotive Performance, Execution and Layout) care se realizează timp de 20 de ani pe teritoriul SUA, al 11-lea an consecutiv este condus de brandul Porsche. În acest studiu proprietarii evaluează 77 parametri al vehiculului după primele 90 de zile de la achiziţie. Aceşti parametri rezultă într-un index cu un maxim de 1,000 de puncte. Parametrii principali vizează atractivitatea iniţială a exteriorului, interiorului, gadget-urilor, confortului, etc.

De această dată cei de la Porsche au fost cei mai buni în segmentul SUV-urilor premium compacte cu

Porsche Macan, SUV-urilor premium medii cu Porsche Cayenne şi în segmentul automobilelor sportive compacte cu Porsche Cayman. Totuşi, faţă de 2014, Porsche a scăzut cu 8 puncte. La rândul său BMW şi-a îmbunătăţit poziţia urcând de pe 5 pe 3 datorită rezultatelor bune înregistrate de Seria 4 şi Seria 6. Rezultatul celor de la Mercedes-Benz a adăugat 11 puncte ceea ce a permis să urce trei poziţii pe locul 4. Lexus a înregistrat cel mai mare declin printre brandurile premium pierzând 13 puncte faţă de anul trecut astfel coborând de pe 6 pe 10. Cea mai mare îmbunătăţire a simţit-o MINI datorită noii generaţii care ia adus 30 de puncte în plus faţă de 2014, astfel MINI urcând de pe 16 pe 11. Printre brandurile non-premium cea mai bună avansare în poziţii a avut-o Subaru, urcând 5 poziţii de pe 30 pe 25.

Cifra medie pe industrie a urcat cu 4 puncte faţă de anul trecut la 798 puncte, iar cel mai intrigant este faptul că brandurile non-premium se apropie nemilos de celea premium, deşi cele din urmă continuă să conducă topul celor mai atractive branduri.

Astfel, dacă brandurile non-premium au crescut în mediu cu 5 puncte, cele premium au crescut doar cu 1 punct! Conform celor de la J.D. Power, ştergerea graniţei dintre brandurile non-premium şi celea premium se datorează tehnologiilor avansate care se regăsesc pe tot mai multe automobile non-premium, deşi până nu demult erau găsite doar pe cele premium. Printre acestea se numără sistemele de siguranţă activă precum sistemul de monitorizare a unghiurilor moarte sau sistemul de atenţionare de schimbare a benzii. Conform studiului automobilele echipate cu aceste tehnologii sunt mai atractive proprietarilor comparativ cu automobile similare care nu dispun de aceste sisteme, iar consumătorii sunt gata să plătească pentru aceste sisteme pentru a se simţi în siguranţă.

Cei de la J.D. Power îndeamnă producătorii să facă automobilele cât mai atractive posibil, pentru că un nivel înalt de atractivitate va spori recomandările din partea clienţilor satisfăcuţi.

Iar voi, cititorii noştri, sunteţi satisfăcuţi de automobilele voastre şi cât de atractive sunt acestea, să zicem, pe o scară de la 0 la 10?!
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter