Hyundai lansează oficial noul său brand premium – Genesis
5 Noiembrie 2015, 11:50
Câţiva ani le-a luat celor de la Hyundai pentru a pregăti publicul de lansarea noul brand premium. Prin intermediul conceptelor, dar şi navei amiral Hyundai Genesis, coreenii doreau să evolueze mai mult în segmentul premium, iar pentru aceasta a fost nevoia de a grupa modelele premium sub un nou brand, care nu se va
asocia cu modelele bugetare Hyundai.
Acum coreenii lansează oficial brandul Genesis care va concura cu marii segmentului premium. Primul model al brandului va debuta deja în decembrie anul curent, iar către 2020 Genesis va avea un portofoliu format din 6 modele, printre care trei sedan-uri, două SUV-uri şi un coupe.
Coreenii au dezvăluit şi nomenclatura viitoarelor modele, care se vor numi Genesis G90, G80, G70 şi aşa mai departe – ceva similar cu nomenclatura celor de la Infiniti.
Se pare că şi Hyundai Genesis (pe imagine) va fi redenumit şi lipsit de logoul Hyundai prezent pe capacul portbagajului în favoarea logoului „înaripat” pentru a intra în noua familie
Genesis. Cu noul brand Genesis,
cei de la Hyundai doresc să se concentreze pe performanţe rafinate, lux, eleganţă atletică, individualitate şi inovaţii.
Designul la fel va fi foarte individualist şi diferit de actuala gamă Hyundai, iar de la mijlocul lui 2016 noul brand Genesis îl va lua la bord pe Luc Donckerwolke în calitate de şef de design, care anterior a lucrat pentru grupul Volkswagen fiind responsabil pentru brandurile Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT şi Skoda. Cea mai iscusită lucrare al lui Donckerwolke ar fi elaborarea actualului limbaj de design al brandului Lamborghini, care a pornit de la lansarea modelului Murcielago deschizând o nouă eră în istoria constructorului italian de super-car-uri.
Oare vor reuşi să se lupte coreenii cu cele mai mari branduri premium, precum Audi, BMW şi Mercedes-Benz? Conform celor de la Hyundai, o marea majoritatea clienţilor îşi comandă un Santa Fe în dotarea de top şi nu se încumetă să achite peste 60,000 de dolari pentru un Hyundai,
astfel a şi apărut nevoia de următorul pas numit Genesis. Este acelaşi pas pe care la timpul lor au făcut brandurile nipone – Toyota cu Lexus şi Nissan cu Infiniti. Un lucru este sigur, atât timp, cât modelele noului brand Genesis vor fi de calitate, iar privindu-le, ne vor aduce un spirit aristocratic de Bentley
sau Rolls-Royce, cum a făcut-o recentul Vision G Concept Coupe (pe imagine), succesul le este garantat. Iniţial modelele Genesis vor fi vândute pe pieţele din Coreea, China, America de Nord şi orientul Mijlociu, ca mai apoi să împânzească toate pieţele unde activează rivalii.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,405
GALERIE FOTO (6 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!