Volvo demonstrează cum a evoluat luxul
6 Noiembrie 2015, 11:02
Conform celor de la Volvo percepţia luxului în viziunea consumatorilor evoluează extrem de rapid, iar
această tendinţă este demonstrată
în cercetările agenţiei Kjaer Global
care s-au focusat către evoluţia
luxului de-a lungul anilor.
Evoluţia luxului ne este reprezentată grafic într-un mod inedit şi amuzant. Conform celor de la Volvo luxul a urcat o nouă treaptă, iar dacă marii producători nu vor înţelege acest
lucru, vor fi detronaţi cât ai clipi.
Într-o reprezentare grafică, vine
şi mesajul aspru pentru concurenţi – „Inovează sau mori!”
Luxul modern nu mai reprezintă excesul de altă dată, ci esenţa, reprezentată prin rafinament,
discreţie, autenticitate şi simplitate. Consumatorii apreciază acum conectivitatea şi accesul constant, dar şi materialele autentice lucrate manual.

Omul modern tinde către o viaţă balansată şi se implică tot mai mult în activităţi sociale, ceea ce presupune şi o altă percepţie a luxului, una plină de esenţă.
Cum va arăta esenţa luxului în percepţia celor de la Volvo ne va demonstra curând noua navă amiral, Volvo S90, care, conform suedezilor, va oferi o experienţă inedită prin prisma luxului modern. Cei de la Volvo deja au demonstrat, că sunt jucători puternici în segmentul premium cu noua generaţie XC90, în timp ce viitorul S90 va ajuta brandul suedez să păşească o nouă treaptă a succesului.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
1,707
GALERIE FOTO (6 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!