Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Volvo demonstrează cum a evoluat luxul

6 Noiembrie 2015 - 11:02
Denis Godorozea
Volvo demonstrează cum a evoluat luxul
Conform celor de la Volvo percepţia luxului în viziunea consumatorilor evoluează extrem de rapid, iar această tendinţă este demonstrată în cercetările agenţiei Kjaer Global care s-au focusat către evoluţia luxului de-a lungul anilor.

Evoluţia luxului ne este reprezentată grafic într-un mod inedit şi amuzant. Conform celor de la Volvo luxul a urcat o nouă treaptă, iar dacă marii producători nu vor înţelege acest lucru, vor fi detronaţi cât ai clipi. Într-o reprezentare grafică, vine şi mesajul aspru pentru concurenţi – „Inovează sau mori!”

Luxul modern nu mai reprezintă excesul de altă dată, ci esenţa, reprezentată prin rafinament, discreţie, autenticitate şi simplitate. Consumatorii apreciază acum conectivitatea şi accesul constant, dar şi materialele autentice lucrate manual.

Omul modern tinde către o viaţă balansată şi se implică tot mai mult în activităţi sociale, ceea ce presupune şi o altă percepţie a luxului, una plină de esenţă.

Cum va arăta esenţa luxului în percepţia celor de la Volvo ne va demonstra curând noua navă amiral, Volvo S90, care, conform suedezilor, va oferi o experienţă inedită prin prisma luxului modern. Cei de la Volvo deja au demonstrat, că sunt jucători puternici în segmentul premium cu noua generaţie XC90, în timp ce viitorul S90 va ajuta brandul suedez să păşească o nouă treaptă a succesului.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE FOTO (6 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter