Singer 911 are un concurent din Germania – Kaege RETRO!
29 Martie 2016, 16:15
Cei de la Singer Vehicle Design au cucerit lumea întreagă cu reinterpretarea clasicului Porsche 911 prin implementarea tehnologiilor moderne, dar păstrarea celor mai importante aspecte care caracterizau un 911 clasic în produsul său de excepţie – Singer 911.
Pe aceeaşi cale au păşit şi cei de la atelierul german Kaege, care au prezentat de curând interpretarea clasicului 911 realizat în viziune germană.
Spre deosebire de Singer care utilizează ca bază platforma 964 al lui 911, cei de la Kaege au ales ultima caroserie al lui 911 care se producea cu motor răcit cu aer – 993. La exterior Kaege RETRO are tangenţe generale cu Singer 911 – acelaşi aspect clasic
inspirat din prima generaţie Porsche 911, dar condimentat cu aripi evazate, blocuri optice moderne cu proiectoare LED, jante inspirate din clasicele Fuchs, oglinzile sub forma unui glonț şi ţevile de evacuare duble amplasate pe mijloc.
Până şi inscripţia „Kaege RETRO” de pe capacul motorului este executată în stilul producătorului american, unde este inscripţionat „Singer REIMAGINED”.
La fel ca şi cei de la Singer, germanii din Kaege execută toate panelurile exterioare ai caroseriei din fibră de carbon, dar spre deosebire de americani, germanii o expun la vedere prin spoilerul frontal, partea de jos al pragurilor şi prin compartimentul motorului.
Aerul nostalgic se simte şi la interior unde domină tapiţeria executată în stil clasic, sistemul audio cu navigaţie Becker Mexico cu aspect clasic şi cadrane de bord clasice. Totuşi, cei de la Kaege s-au gândit şi la siguranţă păstrând airbag-urile frontale de pe
donor, dar şi opţiuni ce ţin de confort, precum este sistemul de aer condiţionat sai sistemul ABS. Interiorul este finisat de scaunele sport Recaro cu suport lateral pronunţat.
Sub capota lui Kaege RETRO se află propulsorul modelului 993 aspirat natural în 6 cilindri boxer de 3.6 litri volum al cărui putere a fost sporită
de la 286 la 300 CP, sau cu
90 CP mai puţin faţă de
Singer 911 care dispune
de un propulsor
exclusiv de
4.0 litri.
Kaege RETRO promite să fie foarte dinamic şi stabil datorită suspensiei KW şi a greutăţii de doar 1,195 kg. Preţul lui Kaege RETRO nu a fost anunţat.

Care vă place mai mult
Singer 911 sau Kaege
RETRO? Şcoala
americană sau
cea germană?!
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,560
GALERIE FOTO (40 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!