Premieră: Noua Skoda Octavia RS facelift!
20 Decembrie 2016, 12:01
După dezvăluirea noii Skoda Octavia facelift, producătorul ceh ne prezintă şi modelul de performanţă – Octavia RS facelift! Disponibilă în caroserie liftback şi Combi, noua Skoda Octavia RS facelift vine cu aceleaşi blocuri optice
faţă stranii, oferite acum şi în versiune full-LED Adaptive Front-lighting System (AFS), precum şi Octavia facelift, aceleaşi blocuri optice spate, bara de protecţie spate însă, precum
şi finalele sistemului de evacuare, au rămas intacte. Partea frontală a primit o bară de protecţie revizuită, cu prize de aer enorme. În dotare standard noua Skoda Octavia RS facelift vine cu jante de 17 inch, iar opţional sunt oferite jantele de 18 sau 19 inch.
Substratul tehnic, a suferit unele modificări. Faţă de versiunea de până la facelift, noua Octavia RS facelift dispune de o suspensie sport revizuită, care reduce garda la sol cu 15 mm, în timp ce ecartamentele sunt
cu 30 mm mai mari, pentru o stabilitate mai bună. Dacă versiunea diesel de 2.0 litri TDI livrează aceeaşi putere, 184 CP (380 Nm), atunci
versiunea pe benzină 2.0 TSI, acum este cu 10 CP mai potentă şi livrează 230 CP (350 Nm), precum modelul RS 230.
Versiunea pe benzină accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.7 secunde, atinge viteza maximă de 250 km/h şi indică un consum mixt de 6.5 l/100 km (cutie manuală în 6 trepte). La rândul său,
versiunea diesel poate accelera de
la 0 la 100 km/h în 7.9 secunde, atinge viteza maximă de 232 km/h şi să indice un consum mixt de doar 4.5 l/100 km (cutie manuală în 6 trepte).
Ambele versiuni sunt disponibile şi cu cutie de viteze robotizată DSG cu dublu ambreiaj în 6 trepte, în timp ce motorizarea diesel va putea fi dotată şi cu tracţiune integrală 4x4.
La interior, noua Skoda Octavia RS facelift vine cu scaune sport combinate cu piele şi material textil
(sau Alcantara), noul sistem multimedia cu display de 9.2 inch, WLAN hotspot şi cu modulul opţional
LTE. Printre noile sisteme de siguranţă se numără Trailer Assist, Blind Spot Detect, Rear Traffic Alert şi Front Assist, care include frânarea autonomă şi depistarea pietonilor.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
3,173
GALERIE FOTO (4 IMAGINI)
COMENTARII (1)
Mihai
Chişinău
la 20 Decembrie 2016 - 12:39
Ideea cu farurile de la E class nu pre s-au adaptat bine aici. Poate in realitate vor parea mai bine.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!